Onko yhtään tuotetta, joka olisi K-supermarketissa edullisempi kuin Lidlissä tai S-marketissa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman jouluostoslistani noin 80 tuotteesta vain yksi oli sellainen, jonka hinta oli K-superissa edullisempi kuin S-marketissa, Lidlissä tai Tokmannilla. Mulla on siis valmiina jouluexcel jossa on tarvittavat ostokset listattuna, oon sen verran pihi että vertailen hinnat joulun alla kustakin tuotteesta (luuraan netistä) ja valitsen ostopaikan sen halvimman hinnan mukaan. Kukin noista kaupoista on ihan lyhyen kävelymatkan päässä meidän kotoa joten ei tule ylimääräistä vaivaa ostaa tuotteet sieltä halvimmasta paikasta.
Tässä se ihan ainut tuote joka oli K-superissa edullisempi tänä jouluna: Panda Tonttu -suklaarasia K-superissa 3,99, S-marketissa 4,29, Tokmannilla 4,10 ja Lidlissä ei tänä vuonna ollut. Mutta muut noin 79 tuotetta ostettiin sitten muualta. :)
No siinä oikein pro-vertailija :) Mistä löydät Lidlin hinnat?
Aa joo totta Lidlin hintoja ei netistä löydy, ne pitää luurata ihan livenä ikävä kyllä. Nuo muut kolme katson netistä ja täydennän Lidlin hinnat sit perään muutamalla kauppakäynnillä.
Ja juu musta on tullut (vanhemmiten?) hirvee himovertailija, pyydän aina ystäviltäkin juttuja joita vertailla heidän puolestaan kun harva varsinaisesti nauttii tommosesta ja itse tykkään. Ja joo tiiän oon outo. :D
K-supermarketeissa on eroa. Meidän lähikauppa on todella hyvä. Käytännössä ilmaisia hedelmiä ja vihanneksia melkein joka ostoskerralla, viimeksi ostin ison kassin seuraavan päivän päiväyksellä olevia leipiä neljällä eurolla. Laitoin pakkaseen ja hyviä olivat. Prismassa ei ole ikinä mitään halvalla, ja hedelmät aika huonoja verrattuna tuohon K-supermarkettiin.
Toisaalta toisen asunnon lähellä oleva K-kauppa ei ole yhtä hyvä. Eli riippuu varmaan kauppiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, nimittäin tarjoustuotteet, joita ei ole s-ryhmässä käytännössä ollenkaan.
K:n tarjoustuotteetkin ovat usein S:n normaalihintoja kallimpia.
Jep, ja S-ryhmällä on -30% tuotteet jotka saa sitten klo 21 jälkeen -60%. Lisäksi jos on etuasiakas, saa bonuksia jotka kerryttävät rahaa tilille. Koolla on toki Pirkka-tuotteet jotka edullisia, mutta niin on Ässälläkin edullisempi Rainbow.
Lähin S-market on nostanut niin paljon hintojaan, että sen viereinen K-Supermarket on joissain tuotteissa halvempi. Mm. Edam-juusto, Gotler-makkara, tietyt keksit jne. K-kaupassa on myöskin laadukkaammat hedelmät.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuo on x-ekstra?
Missä kaupassa sitä on?
Se on s- ryhmän halvin tuotemerkki. Halvempi kuin Rainbow-merkillä.
Ai senkö takia Lidlin maapähkinävoissa on niin juokseva koostumus, hyvä tietää!