Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa PALUU EEDENIIN-muistojanne?

Vierailija
06.01.2023 |

Tämä oli televisiossa kova juttu aikoinaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena pidin sitä ihan hyvänä sarjana, mutta kun katsoin sen uudestaan aikuisena, ajattelin että onpas huono.

Vierailija
2/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä krokotiili?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kaksi. Se minisarja ja sitten se pidempi saippuaooppera.

Vierailija
4/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siinä krokotiili?

Oli. Ja käärme. 🐍

Vierailija
5/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"My name is Stephanie Harper..."

Tämä monologi jäi lähtemättä mieleen mukulana samoin kuin uhkaava musiikki.

Vierailija
6/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tämä oli jännä!

Ja tulipa mieleen että Fay Weldon kuoli äsken, jospa saisi Naispaholaisenkin uusintana!

Vierailija
7/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sarjassa se Stephanien uusi mies on järkyttävin niljake, mitä on tv-sarjoissa nähty. Veti hyvin sen iljettävän itsekeskeisen miehen roolin.

Tarina ei ole uskottava millään tavalla, mutta kyllä se viihdyttävää katseltavaa oli. Katsoin tuon sarjan äskettäin Netflixistä, mutta vain sen ihan ensimmäisen kauden. Sen jälkeen se menee nimittäin saippuaoopperaksi.

Vierailija
8/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa sarjassa se Stephanien uusi mies on järkyttävin niljake, mitä on tv-sarjoissa nähty. Veti hyvin sen iljettävän itsekeskeisen miehen roolin.

Tarina ei ole uskottava millään tavalla, mutta kyllä se viihdyttävää katseltavaa oli. Katsoin tuon sarjan äskettäin Netflixistä, mutta vain sen ihan ensimmäisen kauden. Sen jälkeen se menee nimittäin saippuaoopperaksi.

Kyllä se kakkoskausikin oli kelpo kamaa. Ehdottomasti paremmin käsikirjoitettu kuin muut sen ajan saippuat kuten dallas ja dynastia. Rahaa myös käytettiin säästelemättä ja ulkokuvaa Sydneystä oli paljon. Yleensähän noissa sarjoissa vaan kökitään sisällä studiossa.

Vierailija
9/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miks se Tara oli kaikkien mielestä niin kaunis. Sehän oli kuin ilmetty Paula Koivuniemi!

Vierailija
10/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks se Tara oli kaikkien mielestä niin kaunis. Sehän oli kuin ilmetty Paula Koivuniemi!

Paulahan on kaunis.

Vierailija
11/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen just vähän aikaa sitten. Kyllä se vieläkin ihan hyvin upposi, vaikka olikin tosi epäuskottava.

Vierailija
12/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päähenkikö  katsoo peiliin ja näkee itsensä krokotiilin  raatelemana

Lapsuuteni trauma. Katsoin salaa 11-vuotiaana.

Vierailija
13/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkuperäinen sarja DVD:nä. Kuvanlaatu on tosi huono, vedetty varmaan VHS:ltä ilman mitään laadunparantamista, mutta itse tarina on järisyttävä. Mulla on myös sarjan pohjalta kirjoitettu kirja, ostin sen joskus 80-luvun lopulla entisen kotikaupunkini divarista ja taisin maksaa siitä peräti 20 markkaa.

Vierailija
14/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt vain se kartanon puutarha mieleen ja kun se nainen nousee uima-altaasta uudella amalla.

En tiedä menikö se ihan näin. Mutta se kelmi mies vissiin yritti syöttää "ruman" miljonäörivaimonsa krokotiilille, ja luuli sen kuolleen, mutta nainen palasi kostamaan täysin uudella naamalla ja vartalolla.

Vierailija
15/26 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

amalla = naamalla

Vierailija
16/26 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että siinä sarjassa oli huikeita muotinäytöksiä. Diskovalot vain välkkyi ja savukoneet tuprusivat. Halusin isona vaatesuunnittelijaksi. =D

Vierailija
17/26 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä muotinäytöksistä tulee mieleen yks toinen samaan aikaan esitetty Australiaan sijoitettu sarja kuin Muodin huipulle. Löysin sen netistä mutta tää oikeesti aika ö-luokan tekele:

https://archive.org/details/flair-p-1-1990

Vierailija
18/26 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommetteja! 

Itse jotenkin harm... no, en tykännyt siitä: "minä näytän nyt, mihin oon päässyt" -ajattelusta.

Crocodile Dundeestä kyllä: "you call that a knife? THIS is a knife".

Kuin myös myös Simpsonien "that's not a knife, that's a spoon".

Vierailija
19/26 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä katsonut sitä, kun en muista vielä mitään. Tulee mieleen vain vesilähde, saippuaooppera ja draama. 

Vierailija
20/26 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan että siinä sarjassa oli huikeita muotinäytöksiä. Diskovalot vain välkkyi ja savukoneet tuprusivat. Halusin isona vaatesuunnittelijaksi. =D

Luulis että välkkyvalot ja savu haittaa näkyvyyttä eikä vaatteiden värit ja kuosit erotu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme