Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
20421/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovaa tuolle yhdelle jankille, että Kate on Meghanin käly.  Haukkui siinä ohella muita jästipäiksi, kun itse valehteli.

En ole haukknut ketään. Käly on puolison sisar tai veljen vaimo. Meghan ei ole Catherinelle kumpaakaan. Voi toki olla murrealueilla eroja

1. oman aviopuolison sisko

2. oman sisaruksen vaimo

3. oman aviopuolison sisaruksen vaimo   < 

4. oman sisaruksen aviopuolison sisko

Ei ole.

Kylläpä on.

"Sukulaisuussuhteiden merkityksestä ja suurperheistä kertovat sisarusten puolisoiden nimityk

Niin eli JOSKUS JOSSAKIN on noin ollut. Ei ole enää.

Vierailija
20422/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Länsi-Suomesta, mies Itä-Suomesta. Minulla on ihan lähtökohtaisesti erilainen käsitys sukulaisista kuin miehen vanhemmilla. En koe edes heidän olevan minun sukulaisiani, he sen sijaan on tunkemassa serkkuni miehen siskon häihin sukulaisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20423/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on.

"Sukulaisuussuhteiden merkityksestä ja suurperheistä kertovat sisarusten puolisoiden nimityk

Mihinkä nimitys olisi ykskaks hävinnyt?  Ihan yleinen nimi edelleen. Itse ole Länsi-Suomesta ja minä olen käly mieheni veljen vaimolle. Ovat Lapista kotoisin ja veli asuu siellä edelleen perheineen. Kyllä me olemme kälykset, sanoi tämä yksi palstavahvero mitä tahansa.

Vierailija
20424/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälyt, schmälyt. Kaikkea keksitään, jotta siitä varsinaisesta aiheesta, siis Meghanin uudesta jobista, ei tarvitse puhua. Nyt olen pettynyt. 😞

Vierailija
20425/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sukulaisuussuhteiden merkityksestä ja suurperheistä kertovat sisarusten puolisoiden nimitykset, jotka nykyisin ovat monille jo vieraita. Puolison sisar tai veljen taikka puolison veljen vaimo on käly. Vanhastaan nimitystä kälykset on käytetty laajalti itämurteissa nimenomaan veljesten vaimoista."

Lähde: https://www.kotus.fi/nyt/kolumnit_artikkelit_ja_esitelmat/kieli-ikkuna_

Käly ei ole hävinnyt mihinkään, kälykset on laajalti käytetty ainakin idässä veljesten vaimoista.

Vierailija
20426/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on.

Mihinkä nimitys olisi ykskaks hävinnyt?  Ihan yleinen nimi edelleen. Itse ole Länsi-Suomesta ja minä olen käly mieheni veljen vaimolle. Ovat Lapista kotoisin ja veli asuu siellä edelleen perheineen. Kyllä me olemme kälykset, sanoi tämä yksi palstavahvero mitä tahansa.

Käly on eri asia kuin kälykset.

Vierailija
20427/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kälyt, schmälyt. Kaikkea keksitään, jotta siitä varsinaisesta aiheesta, siis Meghanin uudesta jobista, ei tarvitse puhua. Nyt olen pettynyt. 😞

Uudesta yrityksestä tehdä podcast vai vaatteiden esittely Kanadassa?

Vierailija
20428/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on.

Huomaan, että luetunymmärtämisesi kaipaa hieman päivitystä.

Vierailija
20429/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on.

Käly on eri asia kuin kälykset.

Kulkeeko sinulla täysillä?

Vierailija
20430/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinäkö sen päättelet mikä aihe on?

Vierailija
20431/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan on kyllä melko lyhyt ilman korkokenkiä, näkee kuvista, joissa hän töpöttelee talvisaappaissa Whistlerin hiihtokeskuksessa Kanadassa.

Mitä sinua Meghanin pituus liikuttaa? Ja vaikka olisikin, niin onko vaikeaa kunnioittaa ihmisten kehorauhaa? Fiksut aikuiset jättävät muiden ulkonäön ruotimatta. 

Meghan kertoo olevansa (huippu)malli, ja suuri osa hänen bisneksistään perustuu vaatteisiin eli häneen henkarina, joten hän haluaa, että hänen ulkonäköönsä kiinnitetään huomiota.

Eikös tämä jo käyty läpi. Meghan ei ole missään kertonut olevansa huippumalli.

Vierailija
20432/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan on kyllä melko lyhyt ilman korkokenkiä, näkee kuvista, joissa hän töpöttelee talvisaappaissa Whistlerin hiihtokeskuksessa Kanadassa.

Mitä sinua Meghanin pituus liikuttaa? Ja vaikka olisikin, niin onko vaikeaa kunnioittaa ihmisten kehorauhaa? Fiksut aikuiset jättävät muiden ulkonäön ruotimatta. 

Meghan kertoo olevansa (huippu)malli, ja suuri osa hänen bisneksistään perustuu vaatteisiin eli häneen henkarina, joten hän haluaa, että hänen ulkonäköönsä kiinnitetään huomiota.

Milloin Meghan on kertonut olevansa huippumalli? 

Ja lähdettä tähän ei saa, koska tämä ei ole totta.

Vierailija
20433/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi väität ensin Meghanin olevan supermalli ja sen jälkeen vastaat omaan viestiin vinkuen lähdettä?

Vierailija
20434/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan kertoo olevansa (huippu)malli, ja suuri osa hänen bisneksistään perustuu vaatteisiin eli häneen henkarina, joten hän haluaa, että hänen ulkonäköönsä kiinnitetään huomiota.

Miksi väität ensin Meghanin olevan supermalli ja sen jälkeen vastaat omaan viestiin vinkuen lähdettä?

Häh?

Vierailija
20435/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yksi aiheeseen liittyvä keskustelu on linkattu jo aiemmin. Harry oli se joka kertoi että Meghan voi olla malli vaikka onkin äiti.

Joku roti näihin tarinoihin. Tuo parivaljkko on tehnyt ihan oikeasti hallaa sen verran että ei tarvitse ylimääräisiä keksiä. Alkaen jo siitä Fab 4 -haastattelusta H&M kihlausaikana, jossa muut puhuivat miten auttaa ihmisiä mielenterveysongelmissa ja Meghan puhui miten hän haluaa voimaannuttaa naisia ja tyttöjä käyttämään ääntään.

Vierailija
20436/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälystä puhutaan, mutta entäs se nato? Minulla oli veljen vaimo eli käly, mutta minä taas olin hänelle aviomiehen sisar eli nato. Ottakaa selvää, mistä puhutte, ennen kuin hypitte toisten niskaan aivan turhasta.

Vierailija
20437/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa puhutaan Harrystä. Meghan on Harryn vaimo ja niin ollen Harryn vaimon uusi työ olisi paljon enemmän aiheen mukaan kuin kälyt, schmälyt, hälyt.Mutta jos sinä haluat määrittää Harrylle roolin kälynä, niin siitä vaan. Mutta miksi ihmeessä sitten pitäisi keskustella mistä sinä määräät?

Vierailija
20438/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi aiheeseen liittyvä keskustelu on linkattu jo aiemmin. Harry oli se joka kertoi että Meghan voi olla malli vaikka onkin äiti.

Joku roti näihin tarinoihin. Tuo parivaljkko on tehnyt ihan oikeasti hallaa sen verran että ei tarvitse ylimääräisiä keksiä. Alkaen jo siitä Fab 4 -haastattelusta H&M kihlausaikana, jossa muut puhuivat miten auttaa ihmisiä mielenterveysongelmissa ja Meghan puhui miten hän haluaa voimaannuttaa naisia ja tyttöjä käyttämään ääntään.

Siinä kyseisessä linkatussa jutussa Meghan itse nimenomaan kertoi, ettei ole malli, olen äiti. Mutta täällä tosiaan keksitään koko ajan ihan tuulesta temmattuja juttuja.

Vierailija
20439/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa puhutaan Harrystä. Meghan on Harryn vaimo ja niin ollen Harryn vaimon uusi työ olisi paljon enemmän aiheen mukaan kuin kälyt, schmälyt, hälyt.Mutta jos sinä haluat määrittää Harrylle roolin kälynä, niin siitä vaan. Mutta miksi ihmeessä sitten pitäisi keskustella mistä sinä määräät?

Kyllä Meghanin kälyys on ihan yhtä perfetto aihio.

Vierailija
20440/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yksi

Meghanilla on vuosia ollut omat sivut ja esittelymateriaalit joissa on esittäytynyt huippumalliksi ja Englannin managerin käski mainostaa häntä että hänellä on legs for miles.

Meghanilla on täysin vääristynyt minäkuva.

Ketju on lukittu.