Vihaan perunamuusia! Jos minulle yritetään syöttää sitä vanhuksena, kyllä lentää lautanen seinään
Muuten en ole väkivaltainen. Myös maksalaatikko lentää yhtä kauas.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään joka on myös nirso ruuan suhteen.
Hänen pitäisi syödä terveellisesti, mutta ei vaan syö. Ikäihminen tämäkin ja aiheuttaa vaan toisille mielipahaa, kun ylenpalttista itsekästä elämää pitäisi hänen elää.Todella lapsellista käytöstä on nirsoilla ruuasta ja heittäytyä hankalaksi. Sitä pitää syödä mitä ruokana on. Ei se hankaluus auta yhtään asiaan.
Ajatelkaapa, että te saatte ruokaa ja muualla maailmassa ei kaikki edes saa sitä ruokaa.
Tulevaisuuden näkemyksetkin on, että sitä ruokapulaa näyttäisi tulevan. Vielä pitää norsoilla ruuan suhteen, joten ei hyvää päivää.Söisitkö itse vegaani vanhuksena limaista sian maksaa vaikkapa? tai jotain ravintoköyhää mössöä jos olet vielä aktiivinen vanhus? Taidat olla poikkeus. Muualla maailmassa, kuten Afganistanissa lasten htväksikäyttö on järjestelmällistä. Pitäisikö tyytyä vähään siltäkin osin? Vanhukset ovat pääosin kuitenkin rakentaneet tämän maan. Mitään ruokapulaa ei ole(ylituotantoa nytkin) eikä tule, ellei kommareita ja vihreitä päästetä hallitukseen.
Sä kärjistät kommenttiani. Muusi ei kummiskaan kuulu allergioihin eikä periaate ruokavalioihin.
Ei se ruokapula vielä ole ovella, mutta sellainen jossakin vaiheessa tulee, kun oon kuunnellut uutisia vuosien varrella.
Söisitkö itse vegaani vanhuksena limaista sian maksaa vaikkapa? tai jotain ravintoköyhää mössöä jos olet vielä aktiivinen vanhus? Taidat olla poikkeus. Muualla maailmassa, kuten Afganistanissa lasten htväksikäyttö on järjestelmällistä. Pitäisikö tyytyä vähään siltäkin osin? Vanhukset ovat pääosin kuitenkin rakentaneet tämän maan. Mitään ruokapulaa ei ole(ylituotantoa nytkin) eikä tule, ellei kommareita ja vihreitä päästetä hallitukseen.