Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mä sen tein:

Vierailija
06.01.2023 |

Laitoin työpaikan hakulomakkeeseen suosittelija kohtaan naapurini nimen! Vaikken ole siltä suosittelijuuteen lupaa kysynyt, mutta kun se ihminen muutenkin selittää minun tekemisiäni ihan siis työhistoriaa, osaamista, taitoja ja kykyjä myöten ympäriinsä, niin laitetaan se nyt sitten ihan suosittelijana mainituksi.
Tosin se hakemuskin on ihan turha hakemus, sillä tehtävää hoitaa jo joku, kunta-alan paikka.
Muuten toki hakemuslomakkeen kaikki kohdat ihan asiallisin tekstein tuli täytettyä, ja ihan asiallinen se teksi siinä suosittelijakohdassakin oli, vaikkakin osoitti selkeää vttuuntumista näihin erinäisiin tyyppeihin!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä sen tein:

pesin edellisten asukkaiden jättämän skakasan, eli lieden uunin, vaikka olinkin ilmoittanut tahoille, etten siihen puutu. En pystynyt elämään sen ajatuksen kanssa, että mulla on keittiössä jotain niin oksettava likaista. Terveiset vaan edellisille asukkaille, kun teette ruokaa uunissa, sen voi pyyhkäistä heti puhtaaksi, eikä polttaa kaikkia roiskeita karrelle. Mutta ettehän te välitä, joku muu kyllä siivoaa jättämänne skat. Vaikka joku aurikananen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla