Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvolassa minulle kerrottiin, että olen alkoholisti

Vierailija
06.01.2023 |

Eilen yllätyin tiedosta, että olen alkoholisti.

Neuvolassa (toinen lapsi tulossa) piti kertoa alkoholinkäytöstä ja sanoin juovani n. 8 olutta perjantaisin. Meni pisteet heittämällä "merkittävän riskin" puolelle ja tarjottiin ulkopuolista apua jos ei vähentäminen onnistu. Viikossa en siis muuten juo tuon lisäksi. Mutta nuo setit otan aikalailla joka viikko. Jotenkin olin siinä harhassa, ettei tuo mene alkoholismin piikkiin, mutta ilmeisesti jos joka perjantai ottaa niin menee.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulette että AP on raskaana oleva nainen?

Koska odottaa toista lastaan ja siksi kävi neuvolassa.

Ap sanoi "Neuvolassa (toinen lapsi tulossa)" se ei tarkoita että olisi itse raskaana, ap voi ihan hyvin olla se perheen mies joka on mukana neuvolassa.

Vierailija
22/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on trolli, pakko olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä kylmä hölmöä porukkaa, tämäkin meni läpi. Tosin sitäkin vakavammat ongelmat on ihmisellä joka kirjoittelee päivät satuja johonkin vauvapalstalle

Luuletko siis ettei noin tapahdu jatkuvasti? Kyllähän siitä nyt saa ja täytyykin keskustella. Hölmö taidat olla sinä kun nokkelana joka keskustelussa muistuttelet että ei kaikki ole totta mitä netissä on. Me normaalit ihmiset tiedämme sen kyllä ilman sinun muistutteluasi.

Vierailija
24/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies kävisi neuvolassa? Nainen on raskaana eikä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän