Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan narstisti vanhempien sanomisia!

Vierailija
05.01.2023 |

Otsikko. Mitä narsisti vanhemmat ovat sinulle sanoneet? Kerro ketjuun!
Omani: "Et tule koskaan pääsemään minnekkään" Tämä kommentti toistui koko lapsuuden ajan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, oli sellaiset jutut että jäi sensuuriin vaikka laitoin paljon tähtiä ja kiertoilmaisuja. Ehkä siitä voi päätellä jotain siitä, mitä narskuvanhemmat lapsilleen puhuvat? :D

Vierailija
2/7 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiäiti sanoi syöpäepäilystäni, että hyvä, opitpahan sinäkin nöyryyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta ei tule koskaan mitään. Olen ainoa joka rakastaa sinua. Kukaan muu kuin minä ei pidä sinusta. Jos joku väittää että pitää sinusta, hän valehtelee. Älä luota kehenkään muuhun kuin minuun. Miehesi jättää sinut. Sulta otetaan lapset pois. Olen huolissani sinusta. Kai ymmärrät että voin järjestää sinut m i elisairaalaan yhdellä puhelinsoitolla. Olet vastenmielinen, tyhmä, lihava ja ruma. Mikset ole niin kuin naapurin Niina joka on nätti ja fiksu. Sinuun ei voi luottaa missään.

Vierailija
4/7 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalia kommentteja täällä :(

Vierailija
5/7 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä minua pyydettiin erään yhdistyksen toimintaan mukaan mutta ennen kuin ehdin innostukseltani suutani avata, äiti ehti tokaista "Ei Tiinasta ole sellaiseen" ja nauroi päälle. Edelleen narsisti äitini puhuu minusta pahaa selkäni takana sukulaisille ja ystäville, puolitutuillekin, vaikka ikää minulla on yli 50v. Puhuu kuin vähäjärkiselle, kohtelee minua kuin avutonta lasta. Ei näe itsessään koskaan mitään vikaa. Hirveä ihminen.

Vierailija
6/7 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin vastoinkäymisiin on aina syy itsessä ei koskaan missään toisessa. Tällä linjalla on turha kysellä tuen tai empatian perään. Yleensä kylmäkiskoinen syyllistävä asenne ja parhaimmillaan epäaito muodollinen empatia. Tyylin voi hyvänen aika. Tavaton kiinnostus kuitenkin vastoinkäymisiin ja niitä aiheuttaen jälkikasvulle. Onhan se tavattoman viihdyttävää ja tukee narsistin olematonta itsetuntoa.

Vierailija
7/7 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et koskaan saa sitä koulua käytyä ja valmistu siihen ammattiin." Ehkä se oli hänen tapansa kannustaa ja yllyttää näyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme