Painaako teidän koirat tassulla ruokakuppia kun alkaa tulla jano/nälkä? Meidän tyttökoira tekee näin.
Iso rotu kyseessä ja sitten äkkiä ruokaa laittamaan.
Kommentit (18)
No kait sinä tajuat sillä vesikupia pitää ihan jatkuvasti... Minun tekis mieli ampua puolet tämän maan ihmisistä kun ne on oikeesti niin tyhmiä nykyään. Ihan niinkun joku olisi koulussa opettanut että älkää missään nimessä ajatelko omilla aivoillanne.
Ei, mutta tönii vesikippoa äänekkäästi, jos vesi pääsee loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
No kait sinä tajuat sillä vesikupia pitää ihan jatkuvasti... Minun tekis mieli ampua puolet tämän maan ihmisistä kun ne on oikeesti niin tyhmiä nykyään. Ihan niinkun joku olisi koulussa opettanut että älkää missään nimessä ajatelko omilla aivoillanne.
Mitä tämä kommentti tarkoittaa? Ota uusiks!
Nyt jo edesmennyt rekku kilautti kynnellä vesikippoa, jos se oli päässyt tyhjenemään. Selvästi kilautti ja huusi että tarjoilijaaaaa Aina kyllä oli nopea palvelu ja pahoittelujen kanssa heti kuppi täytettiin, että siltä osin palvelu pelasi koiraherralla kyllä.
Meillä myös kävi heittelmässä kuppejaan kun tuli nälkä, vettä oli aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä ärsyttää kovasti se, että kaikki eivät pidä koirulle jatkuvasti vettä tarjolla.
Opetettu koira tuo kupin suussaan emännän eteen kun on nälkä.
Juu ensin kopauttaa hiljaa jos ruoka tai juoma pääsee loppumaan. Jos palvelija ei reagoi noin sekunnissa niin kupit lähtee lentoon.
Meillä on koira opetettu soittamaan kelloa jos vesikuppi tyhjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä ärsyttää kovasti se, että kaikki eivät pidä koirulle jatkuvasti vettä tarjolla.
Häntä ärsyttää että olet liian tyhmä koiran omistajaksi.
Ei. Vettä on aina tarjolla ja ruuat saa pääosin aktivointileluista. Ruokakuppi on käytössä lähinnä vain silloin kun koira on sairas. Jonkun niistä leluista koira tuo, jos kaipaa syömistä. Yleensä haluaa herkkuja, tavalliset ruuat saa riittävän usein pyytämättäkin.
Mun edesmennyt koira vanhemmiten joi paljon ja kuppi välillä tyhjä. Kilautti kuppia kynsillään niin sai täydennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä otan koska uskone että aivosi eivät muuten tajua. Laita sille koirallesi vesikuppi ja sinähän sen päätät millon se syö. Jälkiabortti ja persepanot ruumishuoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä ärsyttää että olet liian tyhmä koiran omistajaksi.
Tuntemani vajaa ja yksinkertainen henkilö on paras ja huomioivin koiran omistaja, jonka tunnen. He ovat läsnä toisilleen ja huolehtivat toisistaan. Koiraa ei ole hankittu hetken mielijohteesta ja koirasta huolehtimista on harjoiteltu etukäteen sekä painotettu, että se koira on elämässä reilu 10 vuotta. Voi, kun kaikki normiälyllä olevat kävisivät nämä keskustelut itsensä kanssa.
Ei. Taitaa olla nyt noin kymmenes iso sekarotuinen mulla, yksikään ei ole tehnyt noin. Ehkäpä siksi kun vettä on _aina_ saatavilla ja ruoka-ajat ovat selkeät.
Eivät. Kaksi koiraa on tällä hetkellä. Toinen kyllä alkaa vinkumaan, kun ruoka-aika on lähellä (arkiaamuisin sama rutiini).
Vierailija kirjoitti:
Ei. Taitaa olla nyt noin kymmenes iso sekarotuinen mulla, yksikään ei ole tehnyt noin. Ehkäpä siksi kun vettä on _aina_ saatavilla ja ruoka-ajat ovat selkeät.
Sama meillä, vaikka elämässä ollut vain muutama koira. Vettä aina saatavilla. Ruuan saaneet, itse tuoneet aina syömisen jälkeen kupin pesuun. Meillä ei ole kerjäämällä saanut edes herkkuja. Sen sijaan hyvästä käytöksestä palkitaan aina ja muutenkin koirilla on ollut aina varsin maukas elämä.
ei koska sillä on aina vettä saatavilla