Olen oppinut hyppäämää palstaulin viestit yli lukematta niitä
Taito tämäkin. Mitenköhän voisi hyödyntää reaalimaailmassa?
Kommentit (13)
En siis lue edes otsikkoa vaan vain ensimmäisen sanan tai yhden tavun. Onnistun hyppäämään yli siis kaiken roskan, jolla uli yrittää provota ja vaikuttaa mieleeni. ap
On yllättävän helppoa, suosittelen. Ulin jutut perustuu toistoon, aika nopeasti aivot onnistuu suodattamaan. ap
Olette vihdoin oppimassa kaiken nettikeskustelun perusasiaa:
TroIIi elää huomiosta joten älä anna troIIille huomiota. Jos tiedät että joku keskustelu tai viesti nostaa verenpainettasi niin ohita se lukematta. Näin ei tule kiusausta vastata.
Pal Stauli? Tarkoitatko Paul Stanley?
Vierailija kirjoitti:
En siis lue edes otsikkoa vaan vain ensimmäisen sanan tai yhden tavun. Onnistun hyppäämään yli siis kaiken roskan, jolla uli yrittää provota ja vaikuttaa mieleeni. ap
Mulla ihan sama juttu. Olisipa meitä mahdollisimman monta, niin kuolisivat trollit pois.
En edes katsoa otsikkoa ja kommentoin. Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Olette vihdoin oppimassa kaiken nettikeskustelun perusasiaa:
TroIIi elää huomiosta joten älä anna troIIille huomiota. Jos tiedät että joku keskustelu tai viesti nostaa verenpainettasi niin ohita se lukematta. Näin ei tule kiusausta vastata.
Näin olen tehnytkin jo. Mutta oli ongelma miten välttää lukemasta pelkkiä otsikoita. Opin senkin. Ulin vahvuus olikin sen heikkous.
Onko elämässä järkee ilman naista? Kun kaikilla kavereilla on perheet. Kyllä on vaikee saada naista..
Opiskele psykiatriksi.
Olisi hienoa, jos ulisijoiden ruikutukset menisi aina ohi korvien.
Joo. Mulla on paljon otsikoita, mitä en edes lue kokonaan vaan hyppään yli. Perustaito Miesmammojen palstalla.
Nyt voit katsoa Marinin esiintymiset ilman myötistä. Onneksi olkoon.
Otsikosta jo näkee paskun. Käyn aina ilmiantamassa paskut lukematta niitä.