Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytät hajusteettomia tuotteita?

Vierailija
05.01.2023 |

Syy

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteista hengität kemikaalihöryjä keuhkoihisi. Ei terveellistä. Meillä on jo muutenkin kemikaaleja liikaa elimistössä.

Minäkö vain?

Vierailija
22/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin kysyisin, että miksi kukaan käyttäisi haisevia tuotteita?

Hajuttomuushan on se lähtöoletus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää siitä kamalasta hajusaasteesta, mikä tulee kun kuivaat vaatteita sisällä, jos on käytetty tuoksuvaa pyykkiaineita. 9v käyttänyt hajustamatonta pyykkiainetta.

Vierailija
24/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuallergia. Varsinkin pesuaineiden hajut pistävät oksentamaan, muutaman kerran oksentanu tien varteen kun hajutyyppi menny pyörällä ohi. Busseista pitää jäädä pois joskus, kaupoissa kiertää pesuaine hyllyt.. Tiettyjä suihkugeelejä voin käyttää ja dödöjä missä on kevyt tuoksu. Muista tulee tosiaan jopa oksennus, migreeni ja paha astmakohtaus että kielikin turpoaa..

Vierailija
25/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain yhteyttä hajusteettomien tuotteiden suosimisella ja tarkalla, järjestelmällisellä , hyvin velvollisuudentuntoisella persoonalla?

Vierailija
26/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain yhteyttä hajusteettomien tuotteiden suosimisella ja tarkalla, järjestelmällisellä , hyvin velvollisuudentuntoisella persoonalla?

Mistä ihmeestä keksit jotakin tuollaista? Ei nuo asiat liity mitenkään toisiinsa.

Nimimerkillä hengenahdistusta hajustetuista pesuaineista saava epäjärjestelmällinen ihminen.

Vierailija
27/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi hajusteallergikko, saa astmakohtauksen hyvinkin miedoista hajuista/vähäisestä hajustemäärästä. 30v aikana on oppinut välttelemään kaikkea haisevaa...

Tosin Omo/Bioluvil-löyhkä on sellainen, että oksennus lentää. En ole kovin hajuherkkä, siedän siis todella pahanhajuisia asioita, mutta tupakka, viinanlöyhkä ja nuo pesuaineet ovat varma migreeninaiheuttaja. Sianpaska ei haittaa.

Vierailija
28/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustetut tuotteet sisältävät ftalaatteja ja ftalaatit vaikuttavat negatiivisesti hedelmällisyyteen.

Vihaan myös sitä, kun joutuu pesemään kädet hajustetulla saippualla esim. kylässä tai julkisessa vessassa ja sitten kädet haisevat koko loppupäivän. En tiedä miksi, mutta tykkään siitä, kun kädet ja vartalon iho (ja vaatteet) eivät haise miltään.

Vierailija
29/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on astma ja vaikka pidänkin kaikista ihanista tuoksuista, niin valitettavasti ne saavat minut yskimään. Miedosti tuoksuva käsivoidekin on sellainen, että joudun antamaan sen eteenpäin, koska ei ole järkevää yskiä käsivoiteen takia. Olen myös työssä, jossa kohtaan paljon ihmisiä, joilla on erilaisia sairauksia, joten hajusteettomuus on toivottavaa.

Vierailija
30/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän välttää turhaa kemikaalikuormaa, ja hajusteettoman kosmetiikan ja kodintuotteiden ostaminen on siinä ehkä kaikista helpoin keino. Onhan sitä paljon uutisoitu, miten esimerkiksi länsimaalaisten miesten sperman laatu on romahtanut, ja selitys löytynee ympäristömme kemikaaleista.

Vierailija
31/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuoksuvat pesuaineet on vaan jotenkin elämänkoululaisia. En saa niistä mitään oireita tai muutenkaan ota kierroksia, mutta ihmisen ympärillä leijaileva Omo-pilvi antaa samanlaisia signaaleja kuin pitbullin omistaminen tai C-nimien suosiminen.

Vierailija
32/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään sairauksia, mutta silti hajustelöträäjien haju käy keuhkoihin. Pyykinpesu- ja huuhteluaineet ovat kaikkein pahimpia. Sellainen jos istuu viereen esim. bussissa niin keuhkokivut ovat kuin olisi koronassa.

Vierailija
33/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän vauvaa ja perheessä hajusteherkkiä henkilöitä. Helpompaa kun kaikki pystyvät käyttämään samoja tuotteita.

Vierailija
34/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että hajusteiden sekamelska seuraa minua.

En halua haistaa samaan aikaan pyykinpesuaineen, huuhteluaineen (muutenkin turha), käsisaippuan, käsivoiteen, kasvovoiteen, deodorantin ja hajuveden tuoksua.

Käytän hajusteettomia pesuaineita ja ihovoiteita. Harvoin käytän miedosti tuoksuvaa voidetta. Voimakkaasti tuoksuvia en käytä. Ongelma on ostaa tuotteita, joita ei ole voimakkaasti hajustettu, kun pakkauksen päältä ei sitä näe, joten hajusteeton on paras senkin takia.

Joidenkin ihmisten ympärillä leijuu pyykipesuaineen ja huuhteluaineen haju ja se on aika kauhea hajupilvi, eivät itse varmaan haista sitä enää.

Vierailija
35/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
36/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedeltä lemuavista vaatteista ei voi päätellä milloin ne ovat pesun tarpeessa.

Vierailija
37/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuvedeltä lemuavista vaatteista ei voi päätellä milloin ne ovat pesun tarpeessa.

Voi päätellä: heti ovat.

Vierailija
38/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä halua haista kuin joku halpa maksullinen nainen.

Vierailija
39/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee pää kipeäksi ja huono olo jos pesen vaatteeni hajustetulla pesuaineella. Samoin käsisaippua ja astianpesuaine täytyy olla hajustamatonta. Kaikki ihovoiteet ja huulirasvat myös oltava hajustamattomia. Shampoo ja hoitoaine sekä dödö ovat ainoat missä siedän miedon tuoksun.

Vierailija
40/62 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hajusteettomia tuotteita, koska puolisollani on astma. Toinen syy on se, että työskentelen sairaalassa.

En halua tuoksua liikaa, täytyy sen verran ajatella toisia ihmisiä niin töissä kuin kotona.

Ja kolmanneksi, kun olen jo tottunut hajusteettomien tuotteiden käyttämiseen, en enää hajusteita kaipaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan