Millaiset lattiat teillä on?
Mulla on lakatut puulattiat ja eteisessä mustavalkoinen salmiakkikuvioinen lattia.
Kommentit (33)
Alkuperäiset lautalattiat. Vuosimallia 1951. Ei täällä mitään remonttia ole tehty. Rahalle on kivampaakin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Tammilankkua, joka on ihan paskamateriaali, kun on liian pehmeää.
Eikun siis mäntyä, tammi on hyvä materiaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku parketti. Ihan kaunis on, mutta niin pehmeää, että kolhiintuu jo ajatuksestakin.
Mekin laitettiin koko taloon mäntyparketti. Kaunis kuin mikä. Ensimmäisenä päivänä oli naarmuilla.
Meillä kolhuja ovat tehneet mm. Oivariini-rasia ja AA-paristo..
Allt möjligt av sten och timmer. I en av basturna tror jag att det är plast på golvet. Illuminat har man funderat på som ett övergripande alternativ.
Meillä tällainen: https://www.karitma.fi/kalanruotovinyylilankku-mallipala-check-one-herr…;
Olen aina halunnut kalanruotoparkettia, mutta se on aina jäänyt. Nyt sitten remontissa laitettiin kalanruotovinyyli ja on kivannäköinen. Vinyyli tuntuu mukavalta jalan alla.
Vaaleanharmaa maalattu lautalattia, kylppäri/khh/wc-tiloissa harmaa laattalattia.
Leveä kuusiankku, oman metsän puista sahattu.
Betonin päällä muovi vanhassa omakotitalossa. Ihan hirveä, vaikea kuvitella pahempaa.
Mosaiikkiparketti, harmaat laatat kylppärissä.
Rintamamiestalo. Olkkarissa on itse tehty koivulankkulattia. Harrastushuoneessa parketti, joka on varmastikin vanhan lankkulattian päällä. Tämä on remonttilistalla. Keittiössä on edellisen omistajan laittama koivulankkulattia, joka on hiljattain hiottu ja öljyvahattu. Eteisessä on alkuperäinen lankkulattia. Alkaa olla jo tiensä päässä. Yläkerrassa on edellisen omistajan laittaman mäntylankkulattiat. Yhdessä huoneessa se on hiottu ja öljyvahattu. Muut huoneet ovat listalla. Tarkoitus on hioa ja tehdä lipeäkäsittely.
Vierailija kirjoitti:
Rintamamiestalo. Olkkarissa on itse tehty koivulankkulattia. Harrastushuoneessa parketti, joka on varmastikin vanhan lankkulattian päällä. Tämä on remonttilistalla. Keittiössä on edellisen omistajan laittama koivulankkulattia, joka on hiljattain hiottu ja öljyvahattu. Eteisessä on alkuperäinen lankkulattia. Alkaa olla jo tiensä päässä. Yläkerrassa on edellisen omistajan laittaman mäntylankkulattiat. Yhdessä huoneessa se on hiottu ja öljyvahattu. Muut huoneet ovat listalla. Tarkoitus on hioa ja tehdä lipeäkäsittely.
Teillä on lautalattiat. Lankku on järeämpää puutavaraa.
Lankkulattioita on ainostaan todella vanhoissa taloissa..
Leveä harjattu tammilankkuparketti
Kylmät.