Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntätekniikka?

05.01.2023 |

Naiset puhuvat monesti, että se miten penistä käytetään ratkaisee. No millä lailla sitä sitten tulee käyttää? Lyhyttä vai pitkää vetoa, suoraan vai vinossa, ylösalas vai kahdeksikkoa pyörittäen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kyse ylipäätään ole peniksen käytöstä. Kyse on halujen tyydyttämisestä.

Ortosuhteessa halu kohdistuu siihen jännään kosiorituaaliin ja itse seksi on sivuseikka.

Pitemmässä suhteessa taas pitää käydä yksilöllisesti läpi mitä kukin haluaa.

Vierailija
22/32 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ortosuhde vain kirjoitusvirhe vai oma käsite?

Siis oikeaoppinen eli traditionaalinen suhde? Mielenkiintoinen ilmaisu kaikenkaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeaoppinen eli traditionaalinen suhde? Mielenkiintoinen ilmaisu kaikenkaikkiaan.

Mitäs ruudinkeksijä itse oikein luulee?

Silloin, kun ruvetaan n.ssimaan pilkkua, niin mitään järkevää sanottavaa ei enää löydy.

Vierailija
24/32 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun ruvetaan n.ssimaan pilkkua, niin mitään järkevää sanottavaa ei enää löydy.

En yleensä puutu kirjoitusvirheisiin.Teen niitä itsekin aika usein. Mutta tuo ortosuhde-ilmaisu, olkoon sitten virhe ja tahaton ilmaisu tai ei,on mielestäni hyvä käyttökelpoinen ilmaisu. Tietysti jos haluat nimetä minut pilkunn..sijaksi ja ruudinkeksijäksi,niin siitä vaan. Eipä se minua liikuta.

Vierailija
25/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillain, että vaimo kietoo jalat miehen ymparille ja nousee mukana. Poletaan tandemilla. Tyttlystävä sai melkein joka kerta mun 12cm nysää vasten.

Vierailija
26/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yleensä puutu kirjoitusvirheisiin.Teen niitä itsekin aika usein. Mutta tuo ortosuhde-ilmaisu, olkoon sitten virhe ja tahaton ilmaisu tai ei,on mielestäni hyvä käyttökelpoinen ilmaisu. Tietysti jos haluat nimetä minut pilkunn..sijaksi ja ruudinkeksijäksi,niin siitä vaan. Eipä se minua liikuta.

Eikä vieläkään mitään sanottavaa aiheeseen. Kerro vaikka millainen on sinun tekniikkasi.

Vierailija
27/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yleensä puutu kirjoitusvirheisiin.Teen niitä itsekin aika usein.

Tämä onkin aika helppo todeta.

Vierailija
28/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne naiset itsekään tiedä mitä tuolla tarkoittavat. Sitä munaa nyt ei voi kovin monella tavalla käyttää. Sitä työnnellään sisään ja ulos, that's it.

Tai siten vain sisään, sisään, sisään. Jotkut haluaa näin, klitoriksen pitää puristua.

Vierailija
29/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuapäin jenkuamalla, opetti isäni!

Vierailija
30/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa "tekniikkaa" kuulostaa vain pahalta jos sanoo, että osa miehistä on pienimunaisia eivätkä koskaan tule tyydyttämään naista.

31/32 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä naisista tuntuu työntää edestakaisin sisälle ainoastaan terskan verran eli terskan kynnys rämpyttää vaginan aukkoa?

Vierailija
32/32 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäm1es kirjoitti:

Miltä naisista tuntuu työntää edestakaisin sisälle ainoastaan terskan verran eli terskan kynnys rämpyttää vaginan aukkoa?

Haluavat välillä kalun kunnolla sisälleen.

Tiesithän että terskan kynnykselle on ihan oikea nimikin, corona.

Hämmästyttävintä tässä on se että sinun pitää kysellä näitä, ilmeisesti sinulla ei ole kokemusperäistä tietoa?

M48, guru

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi