Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinvointialueet ja tietojen luovutus Kanta-palvelussa

Vierailija
05.01.2023 |

No, mitähän merkitystä sillä Kanta-palvelussa tehdyllä tietojen luovutusta koskevalla omalla ratkaisulla on, kun nyt hyvinvointialueen ollessa toiminnassa kaikki sen alueella olevat rekisteritiedot menevät hyvinvointialueen käyttöön. Eli mitäpä väliä millään...
Toki jos olet muiden maakuntien alueella ollut asukkaana ja julkisen terveydenhuollon asiakkaana voit itse päättää mitä niistä tiedoista menee muihin maakuntiin.
Juu, mulla ei olekaan kyllä paljon terveydenhuollon käyntejä, ja nekin vähät mitä ovat, ovat siinä mielessä merkityksettömiä, että ovat olleet pikkuvaivoja, eli ei mitään kroonisia sairauksia tai vakituisia lääkityksiä.
Mutta kiusallanikin jätän luovutuskiellot voimaan... vaikkei niillä ole mitään merkitystä. Kihiskööt sitten jos kihisevät, että jaa, jotain salattavaa....
Terveydenhuolto eräässä maakunnassa kun on sellaista, että nehän itse tekevät ihmisistä asiakkaitaan. Siis omalla käytöksellään ajavat ihmisiä sairaudentilaan... Hävyttömiä pskoja!
Kattokaas muuten päivän lehteä, millaisia korvauksia ja hoitoja saa ensihoitaja, kun hänen kimppuunsa on solvauksin ja fyysistä väkivaltaa käyttäen käyty. No, mitäs korvauksia saa asiakas, jos häneen kohdistuu terveydenhuollon työntekijän taholta solvaamista ja pilkkana pitämistä, nää on kovia leikkimään ihmisten kanssa nää eräät terveydenhuollon erinomaiset! Hyi, hlvetti!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tääkin aloitus kohta poistetaan, jos saa yhtään tuulta alleen kommenttien merkeissä. Olin eilen palaamassa edelliseen keskusteluun Omakannan mielivaltaisista merkinnöistä, mutta kas kummaa, koko lanka oli poistettu. Saisi olla aina joku perustelumerkintä näissä poistoissa, että millä ihmeen perusteella pitää kokonainen hyvä keskustelu tumpata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi