Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan nähnyt ns. enneunia?

Vierailija
05.01.2023 |

En ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppist

Vierailija
2/7 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina toisinaa.  Eivät ne mitään yliluonnollisia juttuja ole silti, aivot vaan käsittelee asioita levon aikana. Kuuluu samaan sarjaan kuin vaikean ohjelmointiongelman miettiminen tuskassa koko päivän ja sitten yöllä kolmelta pomppaa hereille ja on tajunnut ratkaisun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen tulkinta on aina kiinni tulkitsijasta.

Anopillani on tapana pohtia, mitähän se ja se uni tietää. Jos hän esimerkiksi näkee unta, että Venäjä hyökkää Suomeen, ja seuraavana päivänä rattijuoppo ajaa ojaan hänen ikkunansa alla, hän ilmoittaa että tätä se minun uneni tiesi! Vaikka kenenkään sivullisen mielestä kyseisillä asioilla ei ole mitään yhteyttä.

Vierailija
4/7 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unen tulkinta on aina kiinni tulkitsijasta.

Anopillani on tapana pohtia, mitähän se ja se uni tietää. Jos hän esimerkiksi näkee unta, että Venäjä hyökkää Suomeen, ja seuraavana päivänä rattijuoppo ajaa ojaan hänen ikkunansa alla, hän ilmoittaa että tätä se minun uneni tiesi! Vaikka kenenkään sivullisen mielestä kyseisillä asioilla ei ole mitään yhteyttä.

Tää ihmistyyppi on niin hauska, mutta vaikea ymmärtää kun itse ajattelee loogisesti. Onneksi pienissä määrin harmitonta, niin mikäs siinä pohtiessa.

Vierailija
5/7 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa nähnyt unta suuresta onnettomuudesta, ja seuraavana päivänä sellainen onnettomuus on tapahtunut oikeasti.

Vierailija
6/7 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ainakin kolme enneunta, jotka toteutuivat.

Vierailija
7/7 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen - unen tapahtumat toteutuivat parinkymmenen vuoden kuluessa. Kerroin unesta kahdelle ihmiselle, he eivät kenellekään.

Pelkäsin unen muodostuvan itsensä toteuttajaksi.