Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsetkö yleensä helposti yli ihastuksesta?

Vierailija
04.01.2023 |

Mulla on yleensä suuria vaikeuksia päästä yli ihastuksesta (ja olen siis varattu, eli ihastuksia tulee jonkun verran mutta pyrin pitämään ne kevyenä).

Yleensä ihastus loppuu siihen kun ihastuksen kohde poistuu esim. lähipiiristä tai työpaikalta, menee naimisiin tai tulee joku toinen johon ihastun.

Ihastuksia on ollut ehkä 5-6, joista kaksi hieman pahempaa. Tästä viimeisimmästä on ollut todella vaikea pyristellä irti, sillä tunnustin asian ja sain vahvasti vastakaikua...

Ja en siis hae erityisesti ihastuksen kohteita, olen vain herkkä ihastumaan ja pidän erilaisista ihmisistä! Puolisoni ymmärtää, että olen tällainen, nyt vain kävi hieman hullusti tämän yhden kerran että homma lähti etenemään.

Mitään fyysistä ei tapahtunut, tai ei sellaista mikä ei kestäisi päivänvaloa, mutta ei myöskään olisi ollut kivaa katsottavaa puolisolleni. Henkisellä tasolla sitten taas aika paljonkin.

Miten te muut olette päässeet yli?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, ja ikäloppu, eli melkein ikisinkku. Yksi ihastus on pysynyt neljäkymmentä vuotta, no onhan hänet syrjäytetty ykköspallilta jo aikoja sitten, mutta silti aina kun kohdataan, niin ajatukset palaavat. Monista muista yli olen kuitenkin päässyt. Viimeisin ihastus on kestänyt kohta kai neljä vuotta, joista noin kaksi vuotta tapailimme, muttemme seurustelleet, hänen tahdostansa.

Vierailija
2/3 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on väärä lähestymistapa. Se, että ihastuu, ei tarkoita että asialle pitää tehdä jotain. Ei haittaa vaikka ihastus kestäisi sata vuotta, kun on järkeä päässä eikä toimi sen mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää.

Auttaa kun ymmärtää ja tiedostaa itse miksi pitää henkilöä tärkeänä sen jälkeen kun on saanut pakit tai tullut tietoon että se on jo suhteessa tms.

Käsittele se läpi ja jatka elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi