Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö oraalisesta seksistä?

sixtyninety
04.01.2023 |

Tykkäätkö oikeasti, suuseksistä/oraalisesta, seksistä?

Jos tai kun tykkäät niin miten parhaiten eniten, ko.seksin harrastamisesta antavana/saavana osapuolena:

1.Todella paljon antavana osapuolena?
2.Melko paljon saavana osapuolena?
3.Neutraali kokemus molempina?
4.Hieman epämukava saavana osapuolena?
5.Todella epämukava antavana osapuolena?
6.Muuten tykkäisin mutta kun se tuottaa häiritsevän paljon epämukavaa oloa?

Ja kerro, oletko mies/nainen, ikä jos haluat?

t.sixtyninety

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Todella paljon saavana ja antavana osapuolena.

N45

Vierailija
2/18 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään molemmin päin kuin hullu puurosta, nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan antavana osapuolena.

Saavana osapuolena tykkäisin olla ihan valtavasti, mutta miestä ällöttää ajatus että laittaisi naamansa naisen haaroväliin. Tissejä alemmas ei suostu pussaamaan, sormetus on myös off.

Vierailija
4/18 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nuolla vaimoa. Saaminenkin tuntuu hyvältä, muuta ei voita pillua. Parasta seksiä on se, kun ensin saan nuolla vaimolle orkun ja sen jälkeen nussia.

Vierailija
5/18 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan 1, 4 ja 6 tähän. Itse mielelläni vaikka nautin kiihoittaa kielellä, sormilla ja huulilla toista niin en sitä itselleni ikinä kenenkään naisen halua tekevän kun ei vaan tunnu hyvälle.

Vierailija
6/18 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ruvennut suhteeseen, jossa suuseksi ei kuulu valikoimaan.

Vierailija
7/18 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni: ei mikään suhde (ihminen +ihminen = suhde) ole mikään ns.karkkikauppa tai karkkipäivä? Vain ja ennemminkin, se jouluinen konvehtirasia.

Ei (voi kukaan koskaan) etukäteen ikinä, tietää..

..mitä saa?

Vierailija
8/18 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

fasulainen 60-luvulta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni: ei mikään suhde (ihminen +ihminen = suhde) ole mikään ns.karkkikauppa tai karkkipäivä? Vain ja ennemminkin, se jouluinen konvehtirasia.

Ei (voi kukaan koskaan) etukäteen ikinä, tietää..

..mitä saa?

Kyllä se vaan aika nopsasti on tullut ilmi, jotta imeekö nainen kalua vai ei. Ei ole tartenu vuosia odotella asian selviämiseksi.

Vierailija
9/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Todella paljon antavana osapuolena, itse en niin välitä siitä että minulle annetaan "kielihoitoa", koska siitä en saa orgasmia, mutta orgasmin olen saanut kun olen ottanut mieheltäni suihin.

En tarvitsisi muuta seksiä, kuin vibrausta samalla kun otan suihin. Olemmekin hankkineet kauko-ohjattavan vibran, joka on pikkareissani ja jota mies ohjaa samalla kun otan häneltä suihin. Samanaikaiset orgasmit ovat näin taattuja. Laukean itse välittömästi, kun miehen siemenneste ruiskahtaa suuhuni/naamalleni.

Vierailija
10/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon sekä antaa, että saada. Rakastani nuollessa saan siitä aivan suunnattomasti nautintoa itsekin. Aikaisemmassa elämässä ns. yhden yön tutuille naisille en antanut suuseksiä, mutta oli aivan mahtavaa tuntea laukeamiseen asti nautintoa antava suu kalun ympärillä vaikka, tai ehkä juuri sen takia, että nainen on tuntematon. Kolme kertaa sain satunnaisissa suhteissa myös oraaliseksiä pyllylleni, ja se oli todella villin kiihottavaa. 

Vierailija
11/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Todella paljon antavana osapuolena, itse en niin välitä siitä että minulle annetaan "kielihoitoa", koska siitä en saa orgasmia, mutta orgasmin olen saanut kun olen ottanut mieheltäni suihin.

En tarvitsisi muuta seksiä, kuin vibrausta samalla kun otan suihin. Olemmekin hankkineet kauko-ohjattavan vibran, joka on pikkareissani ja jota mies ohjaa samalla kun otan häneltä suihin. Samanaikaiset orgasmit ovat näin taattuja. Laukean itse välittömästi, kun miehen siemenneste ruiskahtaa suuhuni/naamalleni.

Niin, mikä on se 'mikä estää' sun o:n 'kielihoidossa'? Jäi 'vähän auki' sun muuten mainiossa vastauksessa. En ole itse ikinä törmännyt 'kaltaiseesi naaraaseen' jolla olisi ollut vastaavia ns.'kokemuksia seksissä kielihoidoista'. Siksi lähinnä kysyn asiaa.

Vierailija
12/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sekä antamisesta että saamisesta. Mies haluaa vain saada, on antanut viimeksi n. vuosi sitten. Minkäs teet... :(

Vierailija
13/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sekä antamisesta että saamisesta. Mies haluaa vain saada, on antanut viimeksi n. vuosi sitten. Minkäs teet... :(

Ei voi ymmärtää miestäsi. Itse rakastanut aina pillun nuolemista. Alunperin aloin nuolemaan tyttöystävän vastustelusta huolimatta. Käytin tilaisuutta  hyväkseni, kun olitiin naitu kumin kanssa jo ekat orgasmit. Joten aloin nuolemaan ekaa kertaa eläissäni ja tykästyin siihen heti. Niin tykästyi tyttöystävänikin, kun naitiin sen jälkeen toiset orgasmit. Siitä lähtien vaimo vaatinut nuolemista aina kun meillä ollut seksiä. Nykyisin nuolettanut orgasmit ennen yhdyntää. Miehelle helpoin tapa saada nainen kiimaan ja tulemaan. 

Vierailija
14/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten välinen suuseksi molemminpuolisesti kiihottavaa ja tykkään. Kunhan on kiinnostava ja komea vastapuoli.

M40

Vierailija
15/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hulluna pillun nuolemiseen; MUTTA Lady ei jostain syystä sitä halua. Muuten seksielämä hyvää.

Olen aina vihjaillut että haluaisin nuolla pilluasi.... mut ei.  Mikä neuvoksi????? asiallisia vastauksia; kiitos

Vierailija
16/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kunmastakaan.

Vierailija
17/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kunmastakaan.

Harmi. Onpa kurjaa. Oletko keskustellut itse edes, 'itsesi' kanssa asiasta?

Ja onko kukaan vielä kertonut sulle että, miksi ei halua antaa/ ottaa vastaan suuseksiä? Se, tai sen asian kuuleminen voi selkeyttää, myös omia ajatuksia asiasta. Ja totta, itseä/ 'eikä ketään toista' ei tietenkään voi pakottaa siihenkään, mutta voisiko löytyä jokin ajatuksellinen.tms keino, jonka avulla sultakin suuseksi voisi onnistua/ onnistuisi ehkä myös, toisinkin päin. Pahoitteluni, kun tuntuu vain siltä, ettet ehkä: et ole 'pelimiespelituulella' seksissä?

Harmi, mutta pakko todeta, ei kaikkien tarvii kaikesta (kivasta /kivaakinkivemmasta, mm.suuseksistäkään) seksissä, aina tykätä.

Vierailija
18/18 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta parasta esileikkiä kirjoitti:

Olen hulluna pillun nuolemiseen; MUTTA Lady ei jostain syystä sitä halua. Muuten seksielämä hyvää.

Olen aina vihjaillut että haluaisin nuolla pilluasi.... mut ei.  Mikä neuvoksi????? asiallisia vastauksia; kiitos

Voiko häntä ujostuttaa? Pitää alakertaansa rumana? Tai sitten epäröi haluatko ihan oikeasti? Minä kieltäydyin vuosikaudet suuseksistä koska ajattelin että elimeni on vastenmielinen ja mies tekisi sitä vain velvollisuudesta. Nyt annan harvakseltaan nuolla mutta silti häiritsee kun mietin aina että tykkääköhän se oikeasti vai ei.