Lounasbuffetista loppuu ruoka kesken
ja tämä on nyt jokapäiväistä. Vanhukset syö lounaspaikat tyhjiksi ja ostavat vielä useamman annoksen mukaan ja työssäkäyvät - jotka sen lounaan oikeasti tarvitsevat - jäävät ilman ruokaa. Voisiko eläkeläiset tehdä ruokansa kotona jotta lounaspaikkojen ruuat riittäisivät työssäkäyville? Heitä varten nämä ruokapaikat ovat olemassa. Noihin mukaan ostettaviin annoksiin pitäisi laittaa joku raja, esim. että max. yhden annoksen saa ostaa mukaan kun käy syömässä, jotta muillekin asiakkaille riittää. Tuntuu niinkuin olis joku pula-aika kun ruoka ei riitä! Itsekkyys on taas huipussaan, minä minä ja minulle kaikki....vähän samaa on ilmassa kuin korona-aikana kun jotkut ostivat kaikki wc-paperit kaupasta, ja toiset tulivat katsomaan tyhjiä hyllyjä. Nyt joku roti ihmiset. Täällä on muitakin.
Kommentit (4)
Yrittäjähän tuossa ottaa varman päälle ettei ylijäämä ruokaa jää. Sinne palaute.
Sanot sinne ruokapaikan keittiöön, että ruoka loppui prkl! Jos ei oo sapuskaa niin ota rahana.
Läpsyttelet käsiäsi yhteen siellä, että kokki hopi hopi, pötyä pöytään!!
Itsellä vaan huvittaa töissäkin kun työntelen siivousvaunuja niin päivystyksen potilaat minulta kysyvät lääkkeitä ja jonotusaikoja. Hmm, joo minä tiedän ja pillereitä kantelen siivousvaunuissani. Reklamaatiot kun osattas kohdistaa oikeaan suuntaan, niin hyvä se.
Höpöhöpö. Keksi joku muu satu. Se ostaa, kuka sattuu saamaan. Jos loppuu, olisit mennyt jonoon ajoissa.