Jos nyt sinulle annettaisi yläasteen kokeita,
matikasta, äikästä, biologiasta, maantiedosta ja historiasta. Miten luulisit että osaisit?
Anna arvosanat itsellesi ky. aineista, mitä luulisit niistä saavan!
Kommentit (24)
vaikka teillä olis aikoinaan noita numeroita ollutkin, niin uudet arvioinnin kriteerit on niin tiukat, että harvalle kiitettäviä varmaan tipahtelisi...
itse selviäisin historiasta, mutta vaan siksi, että opetan sitä itse
- kaikki muut aineet menis läpi, mutta arvosanoissa ei olis kehumista
matikasta 8 (9)
äikästä 6 (9, en ymmärtäny sillonkaan juuri mitään enkä tajua miten sain noin hyvän numeron)
biologiasta 9 (9)
maantiedosta 9 (9)
historiasta 5 (9 olin hyvä ja mukava oppilas jolle ei voinu antaa huonoo numeroo, vaikkei mitään osannukaan)
Tuolla hyvällä tarkotan etten lintsannu ja osallistuin tunnilla.
Mä olen jo kutosten opena helisemässä kokeita tarkastaessani. Matematiikka ja äidinkieli menee mut saisin ihan takuulla vitosen jokaisesta pitämästäni bg:n, fyken ja hissan kokeesta. Vaikka olen asiat opettanut useaan kertaan, en edes kutosluokkalaisten kokeissa ilman pänttäystä menestyisi.
Näin on näreet.
ope
T. bilsan ja maantiedon ope. On se sellaista nippelitietoa, etten minäkään kaikkea osaa. Kokeita tarkistaessani täytyy aina välillä tarkistaa kirjasta. Tarkoitan tässä lähinnä biologiassa jotain hankalampaa lajinimistöä ja maantiedossa karttanimistöä. Kyllä niitä jokia ja muita saa itsekin jatkuvasti tarkistella.
Muista aineista 7-8. Kun välillä valvon muiden aineiden kokeita, ihmettelen kuinka paljon olen asioita unohtanut.