Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanaria/playa del ingles

14.11.2006 |

Moikka!

Olen lähdössä joulukuun alussa kanarialle 9-kk:n poikamme kanssa. Nyt kaipaisinkin tietoa/kokemuksia, mitä matkalle tarvitsee/kannattaa ottaa mukaan. Saako Kanarialla supermarketeista hyvin vauvan purkkiruokia, entä korviketta? Puuroja, vellejä, tms? Entä vaipat yms? Kannattaako kantaa suomesta mukana (lähinnä nimenomaan ruokia). OIsko muita hyviä matkustus vinkkejä yleisesti tai nimenomaiseen matkakohteeseen liittyen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saavuimme kotiin kaksi päivää sitten. Olimme Inglesissä kaksi viikkoa. Lapset 2v 10kk ja 7kk. Reissu meni hyvin. Mulla oli mukana omat vaipat ja purkkiruoat, (maitoa en tarvitse kun imetän). Suosittelisin näin tekemään, jos haluat päästä helpolla ja matkalaukkuihin mahtuu... Meidän ruoat painoi ainakin8kg ja vähän tuli vielä lisää punnituksen jälkeen + vaipat. Eli mukana oli kaksi pikkupurkkia per päivä + ekstraa n 7prk, muutama puurotetra ja kaksi maitotetraa, jauhepuuroa + maitojauhetta yksi paketti. Nämä riitti meille, mutta 9kk tarvii varmaan enempi =) Soseet siellä aika erilaisia ja kalliimpia, mutta esim hedelmäsoseita voisi sieltä ostaa. Liharuoat yrittäisin mahduttaa mukaan. Maitoa en siellä nähnyt, mutta en kovin tarkasti katsonut. Puurojauheita taisi olla. Purkkiaruoat olivat siis Nestlen (suurimmaksi osaksi), mutta maut erilaisia. Jostain kuulin että niihin olisi lisätty suolaa, mutta unohdin lukea purkin kyljestä=(

Paikalliset vaipat on aika surkeita. Kovia, huonoja imemään ja kalliita (n. 1,5 kertaa suomen hintoihin) Pampersin iso paketti maksoi 25e eli tuplahinta. Mutta jos talous ei siihen muutamaan kymppiin kaadu, niin sieltä saa siis esim.Pampersia ja Huggies-vaippoja. Paikallisten alueelta San Fernandosta ja viereisestä kaupungista San Agustinista saa varmaan halvemmalla. Las Palmasista en katsonut ,mutta voivat isoissa kaupoissa olla ehkä vähän halvempia. Mulla oli siis mukana yksi paketti ja ostin sieltä 10vaippaa (vajaa 4e).

Jossain täällä pyörii ketju vauvan kanssa matkustamisesta, jos et ole siihen vielä törmännyt (katsele seuraavat 10 sivua, niin tulee varmaan vastaan....)

Toivottavasti oli jotain apua !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla