Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt aloitetta työkaverille ja saanut pakit?

Vierailija
03.01.2023 |

Mitä sitten kävi?
Oliko teillä jotain flirttiä ennen kun teit aloitteen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mielestäni kiinnostusta ensin miehen puolelta joten tein sit aloitteen hieman mietittyäni asiaa. Sain pakit, kertoi syynkin mikä oli ihan "ok syy". Ei sitten mitään, töissä jatkettiin entiseen malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ja saanut pakit. Jonkin aikaa oli flirttiä ja puheet antoivat ymmärtää, että toistakin kiinnostaisi enemmän. Esim. yhteisistä mielenkiinnonkohteista vastapuoli totesi " Ens kerralla sit mennään yhdessä", " Ai säkin tykkäät sarjasta XXX, olis kyllä hauska joskus katsoa yhdessä" tai muuta vastaavaa. Kysäisin sitten suoraan treffeille, kun hommaa oli jatkunut muutama kuukausi, mutta pakit tuli. Oli sinänsä reilu, ettei asiasta ole työyhteisössä muille puhunut. Oma mielenkiinto lopahti ja siirtyi sitten flirttailemaan seuraavan kanssa. Enpä ollut aikaisemmin huomannut, että kyseinen nainen elää miesten huomiolla.

Vierailija
4/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi tosi noloa.

Vierailija
5/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Nössö.

Vierailija
6/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisin kiinnostuksen, en saanut juuta enkä jaata, hommat jatkuneet normaalisti ilman kiusallisuutta tms. Välillä tekisi mieli kysyä, mutta samalla, en tiedä maksaako vaivaa.

Vierailija
7/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt monesti ja saanut pakkeja ja välillä on onnistanutkin. Myös minulle on tehty aloitteita, enkä ole kieltäytynyt.

Vierailija
8/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Olen kyllä antanut pakit työkaverille. Kuten kolmonen tämäkin ajatteli, että minö olin flirttaillut ja antanut ymmärtää että olisi mielenkiintoa. Olin siis a) hymyillyt hänelle ja b) tanssinut pikkujouluissa, en tosin hänen kanssaan vaan isommassa ryhmässä. Tuli sitten vähän sanomista siitä, millainen huomioha minä olinkaan ja miten vaikeaa nykyään on olla mies. Huokaus,

Vierailija
9/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mies antoi ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa. Vihjaili juuri tuollaista mitä joku jo mainitsi, että lähdetään yhdessä sinne ja tänne. Mutta sitten kun pyysin oikeasti lähtemään, ei ollut miehestä siihen. Enää en aio ikinä sotkea flirttiä saati enempää työkuvioihin.

Vierailija
10/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt ja saanut pakit. Jonkin aikaa oli flirttiä ja puheet antoivat ymmärtää, että toistakin kiinnostaisi enemmän. Esim. yhteisistä mielenkiinnonkohteista vastapuoli totesi " Ens kerralla sit mennään yhdessä", " Ai säkin tykkäät sarjasta XXX, olis kyllä hauska joskus katsoa yhdessä" tai muuta vastaavaa. Kysäisin sitten suoraan treffeille, kun hommaa oli jatkunut muutama kuukausi, mutta pakit tuli. Oli sinänsä reilu, ettei asiasta ole työyhteisössä muille puhunut. Oma mielenkiinto lopahti ja siirtyi sitten flirttailemaan seuraavan kanssa. Enpä ollut aikaisemmin huomannut, että kyseinen nainen elää miesten huomiolla.

Nämä on niin nähty. Tyypillisesti naisia, jotka "tulee paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa". Oikeasti on kyse siitä että janoavat miesten huomiota.

Vierailija
11/11 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/4. Kolmelta olen saanut seksiä ja yksi antoi pakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi