Taksiliitto persuuntui
Suosittelee, että jatkossa kuskilta vaaditaan
-ajotaito
-kielitaito
-gps:n käyttötaito
-kyky kohdella myös naisasiakkaita asiallisesti
Näillä rasistisilla vaateilla savustetaan ulos kaikki ei kantasuomalaiset kuskit. Ei näin 😡
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa olisi ettei 4 kertaa viidestä tarvitsisi itse näpytellä osoitetta taksikuskin navigaattoriin.
t: 88 taksimatkaa 2022 Hki-Vantaan kentälle ja kentältä tehnyt asiakas.
Onko Helsingissä takseja jotka eivät osaa lentokentälle ilman GPS?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa olisi ettei 4 kertaa viidestä tarvitsisi itse näpytellä osoitetta taksikuskin navigaattoriin.
On. Eihän ne löydä mihinkään ja kyydissä saa pelätä kun ajotaidot ovat surkeat. En enää ikinä mene mmukuskin kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule ja en tule Helsingistä. Kunhan on ensin löytänyt minut, niin pihalta harvemmin liikahdetaan ennenkuin navi on päällä. Mutta juu kentän suuntaan ei tarvitse minun naputella. tuo 4 kertaa viidestä on kentältä kotiin, milloin osoite ei taivu heidän suuhunsa sitten millään. Vastaava osoite kuten "Haapamäenkuja" liikaa vokaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Eihän ne löydä mihinkään ja kyydissä saa pelätä kun ajotaidot ovat surkeat. En enää ikinä mene mmukuskin kyytiin.
Sitä ei kentän taksikarsinoissa oikein voi välttää. Tai sitten hyppäät taas jonon perälle. Enkka on 113km/h Kehä III:lla sohjokelissä takavetoisella autolla, joka ei päässyt pihaamme kuluneilla renkaillaan. Olin melko varma kuolemasta tuolla reissulla.