G: Mita lasissa? Itse otin yhden oluen ja kohrta alan tekemaan ruokaa ja avaan " ruoanlaittoviinin" , eli otan lasillisen ruoakaa tehdessa.
Tiedossa kynttiläillallinen miehen kanssa, sauna ja toiuvottavasti seksiä
Kommentit (10)
jotain vettä väkevämpää tietokonepöydällä ;-)
Kivaa kuitenkin, että teillä on tänään poikkeuksellinen arki-ilta. Syökää oikein ihana ja romanttinen illallinen, ja toivottavasti sitä seksiäkin siitä sitten...Älä juo itseäsi liian kekkuliin ennen sitä.
Saatan minä itsekin myöhemmin illalla lasillisen viikonloppuna avatusta punkusta tissuttaa, ja seksiäkin ajattelin kyllä harrastaa ukkokullan kera. Toistaiseksi vielä koneessa ja töissä kiinni. -> lisää kahvia!
juon alkoholia ehkä noin kerran kahdessa kuukaudessa :)
Ap taitaa olla jo vauhdissa kirjoitusvirheistä päätellen :)
Onko teillä kaikilla jokin " erityispäivä" ? Vai onko teillä muuten vaan ihan tapana ottaa keskellä viikkoa ja keskellä päivää? Ettekö ole työelämässä?
Kyllä minäkin siis otan joskus arkenakin lasin tai kaksi viiniä ILLALLA syödessä tai hyvän kirjan tai elokuvan kera, mutta päiväsaikaan juon korkeintaan vappuna tai häissä tms...Siitä, että minulla olisi ollut kossukola lasissa keskellä viikkoa keskellä päivää on vuosikausia...Joskus 18-kesäisenä tuli sillä tavalla tempaistua.
*kiinnostuneena, ei tuomitsevana kyselee*
Joku vetää kossuakin keskellä viikkoa.
Yhtäkkiä rupes hulluna tekemään mieli esim. valkkaria...
jotka haluavat " rentoutua" sen alkoholin kanssa! Se kun on niin modernia työpäivän jälkeen juoda lasi viiniä tai pullo kaljaa! Ja´sit tolkutetaan, että " mullahan ei oo mitään alko-ongelmaa.." pläää plää...
No automaattikahvia työpaikan automaatista. Kohta tarttee lähteä rattiin kaahamaan kohti tarhan pihaa..