Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudelleen yrittäminen miehen pettämisen paljastuttua

Vierailija
03.01.2023 |

Aviomies halusi erota ja samaan syssyyn sain selville, että hänellä oli ollut salasuhde jo vuosien ajan. Itse hän ei tätä kertonut, myönsi kyllä kun kerroin tietäväni. Eropäätös tehtiin, mutta jotenkin päädyimme sitten kuitenkin harkitsemaan suhteemme elvyttämistä ja uudelleen yrittämistä. Suhteensa tähän yhteen tietämääni tyttöystävään hän oli lopettanut jo aiemmin, mutta on tietääkseni kirjoitellut sen jälkeen muiden naisten kanssa. Onko tapaillut ja harrastanut seksiä heidän kanssaan? En tiedä. Aina en tiedä edes sitä kiinnostaako minua tai välitänkö.

Olemme nyt työstäneet pääasiassa seksielämää, koska se aiheutti suhteessamme paljon kitkaa. Etenkin hänelle, koska seksielämää ei juurikaan ollut. Itse pidin seksiämme epätyydyttävänä, joten en sitä enää kaivannut. Seksiä kylläkin, mutta en yhteistä seksiä. Olemme nyt eropäätöksen jälkeen seksin saralla kokeilleet kaikenlaista ja on ollut ihan kivaakin, seikkailullista ja kaikenlaista uutta. Fyysisesti seksi on ollut ihan ok, mutta henkisesti en ole siihen lainkaan tyytyväinen. Seksi on varsin suorituskeskeistä ja keskittyy vain fyysiseen yhdessäoloon eikä henkiseen puoleen lainkaan. En koe, että meillä olisi seksissä tai muutenkaan henkistä yhteyttä, emme keskustele emmekä naura yhdessä, meillä ei ole arjessa hellyyttä tai läheisyyttä. Yhdessä ollessamme en koe, että hän arvostaisi juuri minun läsnäoloani tai että olisin hänelle se tärkein ihminen elämässään. En saa koskaan kohteliaisuuksia tai ihailua, kuumia katseita tai mitään. Tai no saan, mutta ainoastaan seksileikeissä. Silloinkin koen, että kohteliaisuudet liittyvät enemmän kulloiseenkin seksikkääseen asuuni tai hahmoon, jota esitän. Eivät minuun aitona henkilönä. Hän on kertonut kaivanneensa kuivien vuosien aikana seksiä, mutta minä olen suhteemme aikana kaivannut arvostusta ja ihailua ja rakastetuksi tulemista. Sitä en saa enkä ehkä koskaan ole häneltä saanut. Hän sanoo, että on on rakastanut ja meillä on ollut rakkautta, mutta ei ole sitä kauhean hyvin välittänyt minulle. En edes tiedä rakastaako hän enää tai rakastiko oikeasti joskus tai milloin on viimeksi rakastanut. Tosin en tiedä omiakaan tämän hetkisiä tunteita enkä sitä, että haluanko hänen edes rakastavan minua enää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle mikä on se maaginen vuosimäärä mikä pitää olla yhdessä että voi alkaa kohdella toista kuin roskaa ja silti hän sietää kaiken. Vai riittäkö pelkkä avioliitto?

Ei ole tuollaista vuosimäärää eikä avioliitto oikeuta huonoon kohteluun. Eikä avioliitto oikeuta salasuhteisiin ja toisen tietoiseen satuttamiseen. Nyt tunnut kirjoittavan, että minä kohtelin häntä kuin roskaa ja hän sieti kaiken. Vai ymmärsinkö väärin?

Ap

Kohtelet itse itseäsi kuin roskaa.

Vierailija
22/23 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan toivottomalta keissiltä, vaikea tajuta, miksi tuo nainen haluaa olla tuon miehen kanssa. Ei aukea mulle! Ei riitä kantti lähteä?

Tämä kai se on, että kantti ei riitä. Uuden pelko on isompi kuin kyllästyminen vanhaan paskaan. Järjellä tiedostan sen ainoan oikean ratkaisun eli eron, mutta tunnetasolla on vaikeampaa. Ei edes ole kysymys taloudellisesta pärjäämisestä, sillä olen laskenut että yhteisen asunnon myymisen ja säästöjen jakamisen jälkeen tulen hyvin toimeen taloudellisesti. Pystyn hankkimaan mieleisen asunnon kivalta alueelta ja tulen pärjäämään hyvin. Mutta se lopullisen päätöksen tekeminen on silti vaikeampaa kuin uskoisi. 

Vierailija kirjoitti:

No nyt on! Toivon tämän olevan provo.

Jos ei, miksi olette yhdessä? Huh huh!

Valitettavasti ei ole, vaan ihan on mun elämää. Toki varmasti kärjistän tarinaa, mutta kyllä se tosi on. 

AP

Läheisriippa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että teet runsaasti kompromisseja ja myönnytyksiä. Entäpä mies? Jos kaipaat rakkautta, arvostusta yms. Eikö hän anna vieläkään mitään?

Entäpä sitten kun seuraavan kerran tulee seksitön vaihe? Oli kyseessä sairaus, haluttomuus tai mikä vaan. Hetikö sitten mies lähtee hakemaan seksityydytystä muualta?

Itse lähden siitä, että jos parisuhde ei kestä seksitöntä vaihetta, niin ei se kyllä kestä perusarkeakaan. Jos ei ole keskustelun aiheita, arki välittämistä/rakkautta, niin ei sitä seksiäkään tee mieli.