Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuvitteli että on kohtelias, kun ilmoittaa että haluaa vain pelkkää seksiä

Olkaa parempia
03.01.2023 |

Mihin tää maailma on menossa. Tietenkään ei ole ikinä kohteliasta, jos sanoo naiselle että vain p***u kiinnostaa.

Ilmoitin kuitenkin takaisin kohteliaasti, että jos olisin tinderissä tarjoamassa pelkkää seksiä miehille, niin ottaisin siitä kyllä maksun.

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sen pitänyt valehdella mieluummin?

Joo, rehtiä ja reilua on vannoa ikuista rakkautta yms yms ja sitten häipyä kun on päässyt polkaisemaan.

Ei se asiasta silti kohteliasta tee! Ihan niinkuin jokainen nainen oisi joku potentiaalinen pildentarjoaja nykyään, jonka voi tilata himaan kun huvittaa.

No mistä päättelit että se ajatteli olevansa kohtelias? Jos se vaan halusi olla rehellinen?

Koska hän itse sanoi niin. Ajattelin vain olla kohtelias

Tässä kohtaa rehellisyys on nimenomaan kohteliaisuutta, koska vaihtoehto olisi että kusetetaan toista seksin saamiseksi. Mutta jos naiset mieluummin haluavat jälkimmäistä, niin kai se pelimiehen tie on sitten se oikea.

Minä ainakin haluaisin ihanan kokemuksen, että mies viettelee, on upea ilta, joka johtaa lopulta seksiin. Ei niin että joku juntti töksäyttää että haluaa vain panna. Siinä menee kaikki jännitys, fiilis, intohimo, eikä sellaista miestä halua edes tavata, vaikka itselläkin olisi ns. seksi mielessä. Eli arvostan enemmän näiden pelimiesten käytöstä jotka panostavat treffeihin ja siihen että naisella on hyvä fiilis ja arvostettu olo. Näistä jää kiva ja miellyttävä muisto kummallekin, ja voi jopa nähdä uudestaankin.

Et taida juuri treffailla tai tinderöidä? Seksin voi ilmaista monella tavalla, mutta harvalla on aikaa mennä treffeille, jos ei ole tiedossa, että millä mielellä ollaan. Kuvaamasi on parisuhteen ja tapailun larppaamista.

Vierailija
122/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mun miehen kanssa just seksin takia. Kun ei enää seksiä, niin mitä sillä enää tekee?

Mieheni kyllä tietää tämän, kun olen sen sille sanonut. Ainoa syy parisuhteelle on seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, rehtiä ja reilua on vannoa ikuista rakkautta yms yms ja sitten häipyä kun on päässyt polkaisemaan.

Ei se asiasta silti kohteliasta tee! Ihan niinkuin jokainen nainen oisi joku potentiaalinen pildentarjoaja nykyään, jonka voi tilata himaan kun huvittaa.

No mistä päättelit että se ajatteli olevansa kohtelias? Jos se vaan halusi olla rehellinen?

Tässä kohtaa rehellisyys on nimenomaan kohteliaisuutta, koska vaihtoehto olisi että kusetetaan toista seksin saamiseksi. Mutta jos naiset mieluummin haluavat jälkimmäistä, niin kai se pelimiehen tie on sitten se oikea.

Minä ainakin haluaisin ihanan kokemuksen, että mies viettelee, on upea ilta, joka johtaa lopulta seksiin. Ei niin että joku juntti töksäyttää että haluaa vain panna. Siinä menee kaikki jännitys, fiilis, intohimo, eikä sellaista miestä halua edes tavata, vaikka itselläkin olisi ns. seksi mielessä. Eli arvostan enemmän näiden pelimiesten käytöstä jotka panostavat treffeihin ja siihen että naisella on hyvä fiilis ja arvostettu olo. Näistä jää kiva ja miellyttävä muisto kummallekin, ja voi jopa nähdä uudestaankin.

Et taida juuri treffailla tai tinderöidä? Seksin voi ilmaista monella tavalla, mutta harvalla on aikaa mennä treffeille, jos ei ole tiedossa, että millä mielellä ollaan. Kuvaamasi on parisuhteen ja tapailun larppaamista.

Kyllä, treffailen ja tinderöin. Ehkä erona on vain se sitten että löydän sieltä laadukkaampia miehiä, jotka etsivät myös laadukkaampia naisia kuin sellaisia joihin toimii "tuletko panemaan meille", vaikkakin päämäärä olisi sama, seksin harrastaminen.

Vierailija
124/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin tinderistä pitkäaikaista fwb-järjestelyä. Osoittautui turhan työlääksi. En halunnut mitään panopetteritörppöä, mutta en myöskään "miestä", joka halusi viestitellä tuhmia muttei tavata. Ensin treffit julkiselle paikalle, jotta näen kiinnostaako ko mies fyysisesti. Liian moni vänkäsi heti kotitreffejä. Kuolkoot puutteeseen mun puolesta. Häivyin Tinderistä vajaan kkn jälkeen. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
125/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä etsin tinderistä pitkäaikaista fwb-järjestelyä. Osoittautui turhan työlääksi. En halunnut mitään panopetteritörppöä, mutta en myöskään "miestä", joka halusi viestitellä tuhmia muttei tavata. Ensin treffit julkiselle paikalle, jotta näen kiinnostaako ko mies fyysisesti. Liian moni vänkäsi heti kotitreffejä. Kuolkoot puutteeseen mun puolesta. Häivyin Tinderistä vajaan kkn jälkeen. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Monet miehet eivät tajua mitä fwb tarkoittaa vaan mieltävät sen panosuhteeksi

Vierailija
126/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöskouluun pitäisi miehet viedä. Vikaa myös nuorissa naisissa kun hyväksyvät tuollaisen kohtelun.

Vierailija
127/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on tullut täysin törppöjä.

Vierailija
128/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.. mies joka ajattelee pelkällä k*llillaan. Hyvä että oli rehellinen.

Vierailija
129/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että tumputelkoon ihan rauhassa.

Vierailija
130/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin mies muuhun naista tarvitsee ellei siemennesteen kuljettamiseen pois makuuhuoneesta?

Vierailija
131/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mä en ikimaailmassa alkaisi mihinkään näiden yksinkertaisten "mä haluun vaan panna" panopettereiden kanssa. Jo kommunikoinnin taso kertoo että surkeita sängyssä ja huonoa seksiä, ei varmaan olisi vastavuoroista, vaan pelkkää omaa nautintoa ajavaa. Kannattaa karsia tällaiset pois jo kättelyssä vaikka seksiä haluaisikin, ja keskittyä fiksumpiin.

Vierailija
132/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kertovat tutustumisen alkuvaiheessa suoraan haluavansa tässä suhteessa seksiä. Jännä juttu, että juuri näihin miehiin en ole tuntenut alun alkaenkaan enkä missään vaiheessa minkäänlaista seksuaalista vetoa. On ollut muutama tällainenkin tapaus. Heidän kanssa ei ole syntynyt suhdetta eikä ollut ollenkaan seksiä, vaikka muuten ovat olleet fiksuja ja mukavia. Ilmeisesti tällaiset ihmiset, jotka käyvät tällaiseen suoraan neuvotteluun, ovat jotenkin epäherkkiä ja epäaistikkaita. Ihan kuin sitä seksiä voisi vain ottaa toiselta tuosta vaan, ilman vastavuoroista eroottista vetovoimaa.

Vierailija
133/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, parempi että lupaa kuun taivaalta ja sitten feidaa ekan panon jälkeen.

Vierailija
134/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kohteliasta olla rehellinen? Olisi mieskin voinut maksua pyytää ja hinnastonsa kertoa?

Vierailija
135/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet eivät tajua mitä fwb tarkoittaa vaan mieltävät sen panosuhteeksi

Olen mies ja fwb on paras suhdemuoto mikä minulla on ikinä ollut. Toisena osapuolena oli kollegani joka asui laimentuneessa avoliitossa miehen kanssa jonka työpäivät venyivät ja joka matkusti työnsä puolesta paljon. Suhteemme pidettiin luonnollisesti visusti salassa. Olin itse eronnut ja asuin yksin. Kävimme usein töiden jälkeen yhdessä juoksulenkillä tai kokkailimme, katsoimme elokuvaa tai menimme ulos parille oluelle. Samalla juteltiin niitä näitä. Useimmiten harrastimme seksiä, emme kuitenkaan aina. Silloin kun emme kyenneet järjestämään tapaamista me viestittelimme toisillemme.

Suhteessa oli hienoa se että saatoin elää kotonani täysin omaehtoisesti ja yhdessä elämisen haittapuolet jäivät kokematta. Kumppanini oli (ja on edelleen) myös upea ihminen. Jäin usein iltaisin katsomaan ikkunalle kun hän poistui luotani ja suuntasi kotiinsa nukkumaan avopuolisonsa kylkeen vieraan miehen siemenet sisällään. Oli hänellä pokkaa.

Suhteemme päättyi muutettuani toiselle paikkakunnalle, vaikka yhä viestittelemme toisinaan. Nykyään elän "normaalissa" parisuhteessa kaikkine arkisine piirteineen.

Vierailija
136/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Musta ainakin ois hyvä jos mies sanoisi että pelkkä seksi kiinnostaa. Sitten voisin siirtyä itse samantien eteenpäin. Rehellinen mies. Arvostan.

N31

Vierailija
137/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisille pitää aina valehdella. naiset eivät kestä totuutta. siksi rehelliset miehet jäävät yksin

Vierailija
138/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kohteliasta rehellisesti ilmoittaa mitä on hakemassa. Arvostan tuollaisia miehiä paljon enemmän kuin niitä, jotka esittävät olevansa tosissaan liikkeellä, ja sit seksin jälkeen häippäsevät, kun on saatu mitä on haluttu. Eli suomennettuna hyväksikäyttäjiä.

O tempora, o mores. Kohteliasta sanoa toiselle tuntemattomalle tavalliselle ihmiselle, että haluan sinusta vain seksiä? Onpa maailma.

Älä muuta viserrä!

Vierailija
139/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta naiset sitten on? Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekee naiset itse. Ei se ole mikään ihme, että syntyy väärin käsitys jos toinenkin kun naiset pitää yllä kahta agendaa. He itse korostavat sukupuoltaan ja seksuaalisuuttaan ja seuraavassa lauseessa kysytään miksi näitä aina koristetaan. Koettakaa jo jumalauta päättää mitä te haluatte.

Nuoret naisetkin pukeutuvat niin provosti ettei ihme jos tummemmilla kavereilla menee pasmat sekaisin

Joo ja somessa persettä esittelemällä elättää moni itsensä, se on ammatti nykyään.

Jotkut miehet elävät pelkkien viettiensä varassa ja vietävänä.

Vierailija
140/163 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on pitkään rohkaistu puhumaan tunteistaan ja tarpeistaan ja sitten alkaa parku. :D Suurin osa naisista nyt ei ole kiinnostavia edes pelkkään seksiin ja vuodet kun vierii, loppuu sekin kiinnostus. :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi