Oletko ostanut jo lisälämmittimen kerrostaloasuntoosi?
Kylmä tammikuu tulossa ja taloyhtiö ei anna lämpöä tarpeeksi mikä on varmasti monella tänä talvena. Itse ostin sellaisen kivan koristetakan joka antaa myös lämpöä. En halua palella omassa kodissa tai pitää sisällä paksuja vaatteita päällä. Tuo takka antaa kivasti lämpöä jaloillekin niin on oikein mukavaa katsella televisiota sen lämmössä. Pikkaisen jos vie sähköä enemmän niin ei sillä niin väliä kun ei kerrostalossa muutenkaan isot sähkölaskut koskaan ole ollut. Kesällä oli vähän isompi sähkölasku kun ilmastointi oli päällä 24/7 mutta ei sekään liikaa ollut.
Kommentit (4)
Asun pienkerrostalossa ja kukanenkin voi säätää haluamansa lämpötilan asuntoonsa. Itse pidän lämpötilan 20 asteessa.
Tajuat varmaan, että kun lämpötila nousee, talon oma lämmitys kytkeytyy pois päältä, ja maksat koko lämmityksen itse?
Vierailija kirjoitti:
Tajuat varmaan, että kun lämpötila nousee, talon oma lämmitys kytkeytyy pois päältä, ja maksat koko lämmityksen itse?
Mulla on Pieni puhallin puhaltamassa termostaattia päin joka pitää huolen siitä että termari on kokoajan auki. Huomaa hyvin jos on vaikka sauna päällä niin vaikka lämpö nousee huoneistossa niin patterit on silti täysillä.
Meillä on pari tuollaista lämpöpuhallinta. Usein aamuisin ja iltaisin on päällä.