Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies oli suhteen aikana on/off tuuliviiri. Kun lopetin suhteen alkoi vainoamaan.

Vierailija
02.01.2023 |

Miksi toimii noin? Kyseessä oli satunnaista tapailua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten hän siis vainoaa?

Kerropa tarkemmin, niin voidaan analysoida ja neuvoa sua.

Vierailija
2/4 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyy samoihin paikkoihin vaikka asuu eri paikkakunnalla kuin minä. Kerran tullut jopa kotiovelleni vaikka kielsin kaiken yhteydenpidon. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmestyy samoihin paikkoihin vaikka asuu eri paikkakunnalla kuin minä. Kerran tullut jopa kotiovelleni vaikka kielsin kaiken yhteydenpidon. Ap

Näin miehenä: voihan venäjä mikä luuseri toi mies!

Olet varmaan hänen ainoa nainen joka on antanut ymmärtää, ja nyt sitten hänen päähänsä ei mahdu muuta ja elämä on ihan sekaisin. 

Vierailija
4/4 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen luonnevika ja tapailuheppusi ei ole ensimmäinen laatuaan. Narsismi, mustasukkaisuus, omistushalu, yltiöromanttisuus, rajattomuus, päihdeongelmat jne. Katkaise kaikki yhteydenpito, merkitse ylös kaikki kerrat, kun hän ilmestyy jonnekin + säästä saamasi yhteydenotot, jos teet rikosilmoituksen. Ilmoita häiriköstä myös työpaikallesi, jos on mahdollista, että hän sinne tulee sekoilemaan. Yksi eksäni vainosi minua somessa/sähköisesti/puhelimella vuoden. Ei tosin ilmestynyt koskaan minnekään. Olisin sinun tapauksessa hyvin huolissani, kun näkee vaivaa sinun seuraamisessa.