Pieni syrjähyppy töissä piristää eloa kummasti :)
onneksi molemmat olemme perheellisiä niin ei tule sen kummempia vaateita tai sitoutumisia kun molemmat tietävät missä mennään. On tosi salaista ja jännää kun olemme samoissa palavereissa muiden ihmisten kanssa ja me tiedämme jotain mitä he eivät. Kyllä purkautuu melkoista kiihkoa aina välillä.
Ja turha jeesustella tätä asiaa, ei elämän tarvitse olla tylsää.
Kommentit (11)
Noin tyhmillä aikuisilla ei kyllä mitään väliä.
niin voi vaan haukotella ja sanoa " Ei nyt huvita silla" ja " Kulta, mun on ihan hyvä olla vaan sun kainalossa" . Jätkä ei tajua mitään :D
...ettei muka muut töissä tajua mitään.
On aika avata silmänsä.
Itse en pystyisi katsomaan itseäni peliin jos moista harrastaisin saati sitten puolisoa silmiin!
On meitä niin moneen junaan.
kyllä minäkin häpeämättömästi flirttaan tuttujen ja tuntemattomien kanssa ja jopa kun olen mieheni kanssa sängyssä niin kuvittelen hänen tilalleen jonkun muun. En tosin ole syrjähyppyjä fyysisesti harrastanut.
Enkä epäile etteikö mieheni tekisi samaa. Tyhmiä olette jos muuta luulette.
Vierailija:
...ettei muka muut töissä tajua mitään.On aika avata silmänsä.
Vierailija:
kyllä minäkin häpeämättömästi flirttaan tuttujen ja tuntemattomien kanssa ja jopa kun olen mieheni kanssa sängyssä niin kuvittelen hänen tilalleen jonkun muun. En tosin ole syrjähyppyjä fyysisesti harrastanut.Enkä epäile etteikö mieheni tekisi samaa. Tyhmiä olette jos muuta luulette.
Ajattelu ja flirttailu ovat " hieman" eri asia kuin syrjähyppy.
Vierailija:
niin voi vaan haukotella ja sanoa " Ei nyt huvita silla" ja " Kulta, mun on ihan hyvä olla vaan sun kainalossa" . Jätkä ei tajua mitään :D
Ja voipi olla, että mieskin alkaa kohta kaivata piristystä, kun vaimo on aina väsynyt... Mutta elä tyylilläsi, kaipaat selvästi kovasti vakuuttelua ihanuudestasi ja haluttavuudestasi. Ehkä joskus sitten kypsyt itsevarmemmaksi.
Vierailija:
Vierailija:
niin voi vaan haukotella ja sanoa " Ei nyt huvita silla" ja " Kulta, mun on ihan hyvä olla vaan sun kainalossa" . Jätkä ei tajua mitään :DJa voipi olla, että mieskin alkaa kohta kaivata piristystä, kun vaimo on aina väsynyt... Mutta elä tyylilläsi, kaipaat selvästi kovasti vakuuttelua ihanuudestasi ja haluttavuudestasi. Ehkä joskus sitten kypsyt itsevarmemmaksi.
Koska kyllä meillä seksielämä on piristynyt syrjähypyn myötä. Kummasti se virkistää seksielämää, koska kai se on niin että mitä enemmän seksiä sitä enemmän tekee mieli.
ap
että vuosia sitten minullakin oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti eli ei kauaa. Onneksi kaikki päättyi hyvin eli kumpikin jatkoi omaa elämäänsä. Mutta sitä kiihkoa jäi kaipaamaan......Nyt en enää uskaltaisi riskeerata.....kai....