Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iäkkäällä henkilöllä tiedät olevan lemmikkinä koira?

Vierailija
02.01.2023 |

Pärjäävätkö hyvin keskenään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rouvan tarkkaa ikää mutta kulkee jo rollaattorilla aika hankalasti. Sekä koira että rouva iäkkäitä ja kulkevat hitaasti. Hieman huolestuttaa pääseekö kumpikaan ulos näillä jäisillä keleillä, mutta se ei ole minun asiani.

Vierailija
2/9 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubeilta. 76- vuotias invamopolla liikkuva, kävelemään pystyvä rouva, 2 koiraa. Hakee nyt henkilökohtaista avustajaa.

Siis ihan oikea henkilö , ihan joulukuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi pappara tulee vastaan päivittäin koiransa kanssa. En tiedä kuinka vanha on, mutta huonosti jo kävelee ja kävelykeppi on apuna. Koira on oikein pirtsakka mäyräkoira. 

Vierailija
4/9 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni, 78-vuotta on koira. Pieni seurakoira 3 - vuotias.

Vierailija
5/9 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä rouvan tarkkaa ikää mutta kulkee jo rollaattorilla aika hankalasti. Sekä koira että rouva iäkkäitä ja kulkevat hitaasti. Hieman huolestuttaa pääseekö kumpikaan ulos näillä jäisillä keleillä, mutta se ei ole minun asiani.

Täälläpäin sama. Olen miettinyt saako rouva korjattua koiran jätökset mutta toisaalta jos joku ne jättää keräämättä niin mieluiten tuollainen vanhus eikä joku välinpitämätön hyväkuntoinen.

Vierailija
6/9 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin 83v papalla on kaksi metsästyskoiraa. Usein juoksevat vapaana täällä, asutaan metsän keskellä. Pappa on aika kovassa kunnossa edelleen kun on ikänsä liikkunut metsillä.

Vierailija
7/9 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin 83v papalla on kaksi metsästyskoiraa. Usein juoksevat vapaana täällä, asutaan metsän keskellä. Pappa on aika kovassa kunnossa edelleen kun on ikänsä liikkunut metsillä.

Ihanaa että 83 v jaksaa edelleen juosta vapaana metsässä.

Mun samanikäinen tuttu on jo hoivakodissa.

Vierailija
8/9 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden takaa sattumus. Olin käymässä olevan tyttären kanssa lähimetsässä kävelemässä. Siellä oli hyvin vanha pappa pudinnut syvään metsäojaan penkereeltä, onneksi ei kesällä ollut vettä. Koira, joku keskikokoinen, oli sotkenut hihnansa pensaisiin.

Pappa oli vähän lauanta-iltapäiväkonjakissa.

Tytär otti napakan otteen kainaloista ja sai papan ojasta ylös. Minä papan käsipuoleen kun tytär selvitti hihnan.

Kahta puolta pidellen talutettiin pappa ja koira kotiin, yhden tuki ei riittänyt. Katsottiin että pääsi sisälle. Humalassa asti ei ollut mutta sanoi itsellään olevan huonon olon, kehoitettiin soittamaan ambulanssi tai lapsilleen jos ei olo lepäämällä parane.

Papan vielä näin sinä kesänä kävelevän, koiraa ei enää ollut mukana

Vierailija
9/9 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appi, molemmat syntyneet 30-luvulla. Hyvin pärjäävät kun ovat hyväkuntoisia. Niitä tosin kaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi