Vaatteiden riisumisen kiihkeys
Kuinka kiihkeänä pidät sitä hetkeä, kun olet päässyt riisumaan haluamaltasi ihmiseltä vaatteita pois ja riisuminen johtaa seksiin? Kirjoita joku hyvä muisto asiasta :)
Kommentit (8)
Onhan se aina kivempaa ja kiihottavampaa silloin, kun kumppani riisuu pikkarit tai alushousut.
Ainahan naisen riisuminen kiihottaa mutta nuorena se vasta kiihottikin.
16v silloisen tyttökaverin oltiin aiemmin vasta vähän hyväilty vaatteiden alta kun mökillä päästiin saunomaan keskenämme.
Kovana shortseissa tietenkin jo siinä kohtaa, kun suudeltiin ja avasin kesämekon vetoketjua. Kaunis hoikka tyttö vaaleansinisissä pikkuhousuissa ja rintsikoissa.Hän riisui shortsini ja hymyillen kokeili kulliani boxereiden päältä. Riisuin rintsikat ja näin pienet kiinteät rinnat. Nännit kovina viileässä pukuhuoneessa. Ekaa kertaa maistaa nänniä suussani.
Omat vaatteet ja tytön pikkuhousut pois. Vaaleakarvainen oli.
Sohvalle istumaan ja suutelemaan ja hyväilemään. Kauaa en kestänyt sormi kosteassa piilossa ja tytön käsi ylös alas kullilla. Muistan että sanoin tytölle että kohta tulee ja hän puristi kovempaa ja kiihdytti vauhtia. Kova laukeaminen ja spermaa molempien päällä.
Kyllähän vaatteiden pois riisuminen aiheuttaa mielen kuohuntaa.
Avio vuosien aikana, se vaan käy tavan ilmaiseksi.
Vieläkin nukun alasti ,ainakin kotona.
Muistan sen kerran kun mukana oli vieras mies. Itse asiassa kaksi parikymppistä nuorta herraa. Jännitti se hetki kun hame ja pusero riisuttiin ja olin pikku housut ja rintamat ainoastaan päälläni.
Oli vaikea hetki kun pikkuhousut otettii pois
Ja jouduin näyttämään pilluni .
Se hetki oli huumaava ja lisäsi kiimaani .
On se kiihkeää. Mulla on aina ollut valtava halu saada riisua mun tyttöystävää ennen seksiä ja teen sitä muutenkin esim. kun ollaan menossa yhessä saunaan riisun häntä ja se saa mut kiihottumaan niin että penis nousee täysille ja kovettuu, jos en sitä ennen jo ajatuksesta oo kovana. Nautin siitä tunteesta ja siitä miten tyttö katselee hymyillen miten mulla stondaa. Ihaninta on riisua tiukkoja farkkuja. Vaikka hän on tosi hoikka ja sievä, ne housut sillain kuitenkin kiristää siinä riisuessa niin että monesti lähtee pikkarit samalla. Tykkään myös kun hän riisuu mua, ne pehmeät kädet tutkimassa pitkin vartaloa ja peniksellä...
Semmoinen pieni juttu kun hän nostaa peppua selällään, että saan riisuttua häntä helpommin kiihottaa mua valtavasti. En osaa selittää sitä. Toinen on, kun oon hulluna pitsireunaisiin rintsikoihin ja alushousuihin tykkään vetää niitä hitaasti häneltä pois. Jotenkin se miten rinnat vapautuu liiveistä kiihottaa niin. Kolmas nyt on ihanat hiukset, jotka vapaina laskeutuu hänellä niin alas, että niitä vähän siin riisuessa samalla siirtelee ja hyväilee. Neljäntenä hameet ja mekot, tykkään erityisesti nostaa helmaa ylös ja riisua häneltä pikkuhousut.
Kokemuksena se eka kerta joka tapahtui koulussa. Ei kouluajalla mutta musatapahtuman aikana illalla porrastasanteen alla kauempana juhlasalin hälinästä koulun puolella. Oltiin päällekkäin ja suutelin tyttöä siinä kovaksi kiihottuneena. Olin ottanut peniksen ulos housuista ja työntelin häntä vaatteiden päälle vähän aikaa. Hän selkeästi nautti ja pyysi, että ottaisin hänen housut pois. Tein niin ja se tuntui upealta. Tosta ekasta kerrasta alkoi se upea olo, mikä tulee tytön riisumisesta. Vaikka mulla oli isoveljeltä pöllitty kortsu taskussa, en sillä kertaa kerennyt edes ottaa sitä esiin kun tuntui että tulee ja laukesin viereen lattialle. Hyväilin tyttöä sormin ja nautin siitä, miten tarkkaan hän katseli sitä mun laukeamista ja nautti mun kosketuksesta. Kiusasin häntä vähän hitaasti silitellen koko kädellä. Toisella yrityksellä pienen ajan päästä onnistuin sit työntymään ja rakasteltiin. Ei ollut mikään pitkä yhdyntä mutta ihana silti vaikka paikkana toi ei ollut mikään romanttinen. Oltiin niin lähekkäin koska haluttiin ja toisaalta ei ollut paljon tilaa.
Minusta on kiihottavaa hyväillä puolison pillua ja pyllyä ensin housujen läpi ja sitten ottaa housut pois, että pääsee märän ja turvonneen pillun kimppuun.
Miten vaimon,tyttökaverin riisuminen joko itse tai sinun toimesta niin että vieras näkee?
Emme koskaan aloita alastomina vaan aina riisumme toisiltamme vähintään kylpytakit ja niiden alta alusvaatteet. Naisystäväni on alkanut käyttää stay-uppeja kun minusta sukkahousut ovat romantiikan tappajia ja siksi revin ne aina käsin auki haaroista. Tulihan se kalliiksi kun meni 3-4 sukkahousut roskiin viikossa. Sukat on kiiman nostajina hyvät.
Vaimoni harrasti nuorena aina sellaista roolipeliä, että jätti rintsikat ja pikkarit päälle. Nautti siitä kun riisuin ne., sai siitä lisää kiimaa. Silloin nuorena osasi ja sai vielä rinsikan hakaset auki yhdellä kädellä vaimon seläntakaa. Ei taitaisi enää onnistua. Ihme että onnistui niissä kiimoissa.