Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (57888)
Ei voi olla totta! Mä sain häädön talleilta! Oon kuulemma syyllistynyt hevosten väärinkäyttöön. Mä vien tän oikeuteen!
Sirkkaa ei näy eikä kuulu. Anneli Mansikka on varmastikin tehnyt jotain.
Miksi tuon Hannen pitää änkeä tuohon JP-kuvioon mukaan? Ärsyttää. Miksi juuri JP? Nyt meni koko juonikuvio pilalle! 😤
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon Hannen pitää änkeä tuohon JP-kuvioon mukaan? Ärsyttää. Miksi juuri JP? Nyt meni koko juonikuvio pilalle! 😤
No Hanne on ollut sarjassa jo jonkin aikaa ilman mitää missä olisi niinku keskiössä ja jotenkin täytyi tuoda esiin, että Miki on ex-poliisi. Sekin oli niin vääntämällä väännetty juttu laiteloiden aamiaispöydässä.
Oikeasti JP ei luottaisi enää Mikiin, oli sitten kuinka ex kyttä. Kuka ottaisi tuollaisen riskin. Siis rikollinen. Mutta miksi ihmeessä JP paljastaa Mikille, että se tietää nyt Mikin taustan, todella skeidaa taktikointia. Senhän pitäisi olla tiedostaa tosi hiljaa ja pyytää Mikiä tekee sille jonkun palveluksen, jota se ei edes ex-poliisina voisi tai haluaisi tehdä.
Että nämä on niin helppoja...
Todella kiusallista tuo Hanin rintojen heiluminen Skäbän keikalla. Tuskin tuollaista on käsikirjoituksessa lukenut. Olisi nyt sitten laittanut paremmat rintaliivit, vaikka sitten urheiluliivit niin tuollainen olisi jäänyt vähemmälle. Itsekin lihavana ja isorintaisena tajuan kyllä kokosi mukanaan tuomat rajoitteet ja monista asioista olen joutunut luopumaan. Juoksemaan en pysty ja joku tanssiminen ja moni muukin liikunta on tahtomattani todella irstaan näköistä.
Miki on kyllä todella epäuskottava koviksena vaarallisessa peiteoperaatiossa.
Mä en ehkä jaksa enää. Jutan lapsellisuus menee niin yli.
Lasse ilmoittaa tietävänsä, että heidän perheessään on meneillään petos.
Kenelle ilmoittaa, Joonatanille vai kutsuuko kaikki paikalle. Tämänkö johdosta Eva kutsuu Kristianin jutulle?
Lasse näkee näkyjä vain Joannan ja Mikin suhteen eikä kukaan näe Evaa ja Kristiania, ei edes Nella ja erityisesti ei Nella.
Miksi miran yhteydessä puhutaan koko ajan Miran äidistä, ei Miran vanhemmista johon oletettavasti kuuluu myös isä? Ärsyttää. 🤭
Nämä Lassen kotileikit ärsyttävät koko ajan enemmän. Lasse ei tunnu huomaavan, miten paljon tämä kaikenmaailman ihmisten kestitseminen ja elättäminen Joannaakin ahdistaa. Keskittyisi nyt vaan elämään Joannan kanssa kahdestaan ja asumaan omassa asunnossaan ihan vaan kahdestaan Joannan kanssa. Onneksi nyt sentään osa loisijoista on muuttanut Lassen kämpästä pois.
Oikeasti ei heru sympatiaa, jos Eva jää touhujensa takia takia vielä kodittomaksi. Joku voisi vihdoin tehdä Nadjasta ja sarjan muistakin lapsista lasun.
Ismo pyytää Panua keksimään keinon, jolla he saavat poikansa juonittua keskustelemaan.
Eli Panu on ottanut huoneen Amandasta johon on jollakin tekosyyn varjolla, kenties huoltotoimien varjolla Sampon menemään. Sitten Ismo on puhuttanut Kallen jollakin varjolla kyseiseen huoneeseen perästä päin. Sitten Panu ja Ismo telkee oven jotenkin. Tämä olisi riittävän lapsellinen juoni toteutettavaksi sarjassa.
Sampo ei edes ole oikea mies Kallelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on nykyään vain pelkkiä trolleja ja paskanjauhajia?
Minne katosivat sarjan seuraajat ja keskustella tykkäävät?
Surullista...
Miltä tuntuu olla parempi ihminen ja kiusata huonompia?
Siis ei voi olla totta! Siis...eikö Noora enää laita makkarakuvia?
Skandaaliuutisii! Jutta joutu sairalaan! Oli tunkenu ne adoptiopaperit vähän liian syvälle... tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Onko Jutalla fetissi lihapulliin? Mitä muut pihlajakatulaiset ovat mieltä?
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Skandaaliuutisii! Jutta joutu sairalaan! Oli tunkenu ne adoptiopaperit vähän liian syvälle... tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Ole hiljaa sekopää
Hanin tisut 💕💕