Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58055)
Juulia oli kyllä mun lempi hahmoja. Itsevarma nuori nainen. Tyydytti vaativat vanhempansakin monessa asiassa, mistä sai hyvät kiksit.
Vierailija kirjoitti:
Elias, Tero ja se sarjan alkuaikojen bilehile Repe ovat kyllä olleet sarjan historian homoimmat homot.
Teron näyttelijä on oikeasti homo.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan nähdä pätkän kun Tero otti kallelta poskeen siellä rappusten alla.
Haluan nähdä kun Pietarilta ottaa Eva tai Lola poskeen.
Tuotanto, Fremantlemedia Finland Oy ja Mtv ovat syyllistyneet lapon tuottamiseen, hallussapitoon ja jakamiseen. Sairasta, että lapoa saa näyttää muka fiktiivisessä asiayhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Elias, Tero ja se sarjan alkuaikojen bilehile Repe ovat kyllä olleet sarjan historian homoimmat homot.
Lari ja Sami Kosonen taas eivät kovinkaan homoilta vaikuttaneet, eikä nyt Petri tai Sampokaan.
Eva on sarjan historian pahin bimbo ja seksuaalisin ja eniten viettiensä vietävissä oleva naishahmo.
Vierailija kirjoitti:
Kentaurin räjähdys paras päätösjakso.
Oma lemppari on joku 2002, 2010 tai 2012-13. Niissä vaan eniten tunnelmaa.
Eva on kyllä oikeasti kuuma ja himokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari ja Sami Kosonen taas eivät kovinkaan homoilta vaikuttaneet, eikä nyt Petri tai Sampokaan.
Lari oli machohomo.
Vierailija kirjoitti:
Juulia oli kyllä mun lempi hahmoja. Itsevarma nuori nainen. Tyydytti vaativat vanhempansakin monessa asiassa, mistä sai hyvät kiksit.
Tanja oli sellainen sydämen sivistynyt, mutta hienostunut nainen. Kelpaisi näiden teennäisten tai muuten huonojen hahmojen tilalle.
Mikä on mahdollisimman hidas, mutta kivulias tapa tappaa itsensä?
Outoa ettei Sampolla jäykistynyt kun saunoi Joonatanin kanssa. Ihme juttu ettei Joonatan pitänyt kiusallisena olla kahden Sampon kanssa saunassa. Mä heteromiehenä pitäisin enkä saunoisi homomiehen kanssa, ainakaan kahden. Joku saunaan tuleva voisi luulla että olen homo ja levittää sitä totuutena netissä. Tosin Sampo ja Joonatan olisi uskottava homopari. Sampo bottom ja Roinatan top.
Vierailija kirjoitti:
Meille ei selvinnyt Sampon ja Kallen viimeisestä suihkuaktista, kumpi siemensi kumman? 😜
Luojan kiitos ettei näytetty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että 2023 päätösjakso on historian huonoin.
Minun mielipiteeni toki vain, mutta mielestäni pohjat on vedetty keväällä 2021. Se oli sarjan huonoin päätösjakso ikinä ettei sitä edes voisi kutsua päätösjaksoksi. Matias oli sairaalassa mutta mitään radikaalia ei hänen osaltaan tapahtunut. Mikin ja Marikan eteen kaatui puu. Se olisi ollut kiinnostava, jos olisi syksylle jätetty auki mutta ei. Pääsivät pois, menivät mökille ja alkoivat panemaan. Tässä oli vielä korona-ajan kohtauksia, jossa kaatuivat takkatulen ääressä. Ihan umpisurkea päätösjakso. Paljon ei voi pahemmaksi mennä.
Ei voi kehua edellistäkään päätösjaksoa. Noelin ampuminen oli ihan järjetön ja huono. Tuossa 2020 on viimesimpänä ollut jotain yritystä sitten 2014. Kaikki 2015-2019 ollut myös jollain tavalla huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mahdollisimman hidas, mutta kivulias tapa tappaa itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Häpy homes oli kyllä hyvä.
Delismon paikalle vois pistää ja kuivat leivät viedä hevosille.
Jutalle lisää ruutuaikaa. Hän on vahva, itsenäinen ja loistava hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Outoa ettei Sampolla jäykistynyt kun saunoi Joonatanin kanssa. Ihme juttu ettei Joonatan pitänyt kiusallisena olla kahden Sampon kanssa saunassa. Mä heteromiehenä pitäisin enkä saunoisi homomiehen kanssa, ainakaan kahden. Joku saunaan tuleva voisi luulla että olen homo ja levittää sitä totuutena netissä. Tosin Sampo ja Joonatan olisi uskottava homopari. Sampo bottom ja Roinatan top.
Sampo taitaa tykätä enemmä naisellisista miehistä.
En enää kestä olla tämän ketjun narri ja ivan kohde. Helpompi vaan, että kuolen pois. Silloin en ole näkemässä teidän loukkauksia.
Häpy homes oli kyllä hyvä.