Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin ihmetyttää miten sairaalan labra ei pystynyt tunnistamaan verestä löytynyttä ainetta, vaan pitää tehdä lisätutkimuksia. Sulkeeko tuo pois kaikki perinteiset unilääkkeet? Onko Valtterin tipat jotain sekasotkua ja aine, jota vereen on jäänyt, onkin jotain muuta millä on jatkettu jotain sekasotkupaskaa.
Ihme ettei Kalle työskentele kaiken lisäksi labrassakin. Yhteen aikaan toivoin, että Kalle olisi alkanut kehittelemään jotain lääkettä. Mutta Elinan poistuttua sairaalassa on jälleen yksi lääkäri. Mikäli Susu ei palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin ihmetyttää miten sairaalan labra ei pystynyt tunnistamaan verestä löytynyttä ainetta, vaan pitää tehdä lisätutkimuksia. Sulkeeko tuo pois kaikki perinteiset unilääkkeet? Onko Valtterin tipat jotain sekasotkua ja aine, jota vereen on jäänyt, onkin jotain muuta millä on jatkettu jotain sekasotkupaskaa.
Ihme ettei Kalle työskentele kaiken lisäksi labrassakin. Yhteen aikaan toivoin, että Kalle olisi alkanut kehittelemään jotain lääkettä. Mutta Elinan poistuttua sairaalassa on jälleen yksi lääkäri. Mikäli Susu ei palaa.
Jlauta, mistä lähtien lääkärit huseeraa myös labrassa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olisi kehittänyt HIV:n parantavan lääkkeen ja voittanut Nobelin, eikä lääkkeellä olisi edes mitään sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olisi kehittänyt HIV:n parantavan lääkkeen ja voittanut Nobelin, eikä lääkkeellä olisi edes mitään sivuvaikutuksia.
Tai syöpään. Se taisi olla alunperin yksin syy Kallella hakeutua lääkikseen Miian kuoleman takia.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa kaikki mahdollista, mutta yleensä lääkeaineet voidaan selvittää. Tai saada sentään selville onko kyseessä jonkinlainen nukutusaine, rahoittava jne. Voi olla, että itse nukuttava aine on päässyt haihtumaan ja jäljelle on juurikin käänyt jäämiä muusta. Kuten niillä Aaronkaan pillereillä ei lopulta ollut mitään tekemistä oikeiden rauhoittavien kanssa. Pelkkää keinotekoista jatketta ja samalla äärimmäisen vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vetää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ketjussa ei pärjää jos pahoittaa mielensä kaikesta. Näkeehän sen, että trollaajat aina ilmaantuu paikalle. Se on vaan voi voi. Antaa heidän temmeltää jos siitä kerta saa iloa. Enemmän ihmettelen miten kukaan jaksaa käyttää aikaansa moiseen. Eivätkä he edes lue vastakommentteja. Sama pyörii levynä jonkun aikaa kunnes vaihtuu levy uuteen lauseeseen, jota viljellään täyteen.
Hauskanpidosta ei tarvitse suuttua.
No juuri tuotahan tuo toinen kommentoija tarkoittaa! 😄
Skandaaliuutisii! Ismo ja Kristian pani Moosen gloryholessa! Tulin heti kertoon ku kuulin. Hyh hyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vetää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ketjussa ei pärjää jos pahoittaa mielensä kaikesta. Näkeehän sen, että trollaajat aina ilmaantuu paikalle. Se on vaan voi voi. Antaa heidän temmeltää jos siitä kerta saa iloa. Enemmän ihmettelen miten kukaan jaksaa käyttää aikaansa moiseen. Eivätkä he edes lue vastakommentteja. Sama pyörii levynä jonkun aikaa kunnes vaihtuu levy uuteen lauseeseen, jota viljellään täyteen.
en lukenut kunnolla 😅
Näin unessani Antti Polvijärven ja Kososen... syömässä makkaravoileipiä... meidän keittiössä. Sitten heräsin ja aloin melkein itkeä. Teki kutvanaa. Ne oli kunnon miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en lukenut kunnolla 😅
Kiitos kun vastasit puolestani
Ismo Laitela kirjoitti:
Näin unessani Antti Polvijärven ja Kososen... syömässä makkaravoileipiä... meidän keittiössä. Sitten heräsin ja aloin melkein itkeä. Teki kutvanaa. Ne oli kunnon miehiä!
Voi Ismo :(
Siis mä rakastan tätä makkaraa!
Nellan ja Eetun välille syntyy kiihkeä romanssi... sanokaa mun sanoneen!!
Näinkö se pylly heiluu? Vai mitenkä? Auttakaa nyt! Ku mä haluaisin piristää Karia.
Kylläpä aika rientää. Mä oon hinkannu näitä makkaroita varmaan joku 5 tuntia. Äkkiä kotiin!
Oikeesti Nooran makkarahullu.
Kallelle voisi ainaisten mieskuvioiden sijaan tulla, vaikka se aivokasvain. Siinä olisi jotain nostalgista, kun sama asia tapahtuisi uudelleen. Äiti, isä ja sisko sairastanut syövän ja alkoholi muun muassa lisää riskiä. Kuitenkin tämän päivän hoitomuodoilla se saadaan pois ja totta kai toikin on lopulta kiinni ihan sijainnistakin.
Kyllä te ootte valmiita kaiken maailman Taneleita ja Kaspereita muistelemaan, mutta ette mun rakasta. Hänen nimi on SONYA SONYA SONYA SONYA SONYA!
Puoletkaan näistä näyttelijöistä ei varmaan enää palaisi, joita täällä jatkuvasti toivotaan.
Valittajat nousee siivilleen
Ne lentää suoraan siniseen
Valoon auringon niiden valitus katoaa
Inka-Liina