Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miralle voisi puhjeta vaikka joku autismin muoto tai diagnoosi aspergerista.
Ai nyt Kalle vaihtui Miraksi?🤔
Täällä on todella paljon huudeltu, että milloin Kallelle tehdään autismin kirjon tutkimus
Camillasta ja Nellasta oli ja milloin kenestäkin samoja epäilyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Gunnarille onneksi olkoon tulevasta isyydestä!
Jos se lapsi on Gunnarin, niin on odotettavissa aika messevä perintö Gunnarilta.
Suosittelen katsomaan Kirjolla. Siinä on enemmän vertauskuvaa autismikirjosta. Joo tiedostan kyllä, ettei kaikilla ole niin näkyvä mutta hyvin pieni todennäköisyys, että kenelläkään sarjassa olevalla olisi sitä. Kalle ja Camilla kumpikin esimerkiksi ovat menneisyydessä olleet täysin erilaisia jos verrataan siihen mitä ovat nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on todella paljon huudeltu, että milloin Kallelle tehdään autismin kirjon tutkimus
Huutajalle voi diagnosoida heikkolahjaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on tietyllä tapaa raskasta luettavaa. Turha sanoa mitään kun joka päivä samat toivotukset loppumisesta jne. Edelleen ne on tyytyväisiä tähän nykytilaan. Ei ole tarkoitus uudelleen brändätä sarjaa.
Aika moni katsoja ei ole tyytyväisiä, vaikka sarjaa katsotaan. Sellainen horjuttamaton saippua, vaikka ois kuinka kuluneet vitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on tietyllä tapaa raskasta luettavaa. Turha sanoa mitään kun joka päivä samat toivotukset loppumisesta jne. Edelleen ne on tyytyväisiä tähän nykytilaan. Ei ole tarkoitus uudelleen brändätä sarjaa.
No voi että ku on raskasta! Mikäs työtöntä niin lukeminen rasittaa?
Suosittelen miettimään mitä verkossa sanoo. Mua ei kiinnosta, mutta joo olen työtön ja ihan mielenterveyteni takia. Sarja on mukavaa viihdettä. Tuo jotain kun voi jutella ja ajatella jotain muuta elämää kuin sitä, että miksi itselläni ei mene yhtä hyvin kuin monella muulla. Katson toki monia muitakin sarjoja.
Siinä mielessä olen samaa mieltä, että Karin pitäisi koittaa saada Sallan kanssa puhevälit. Anteeksi ei tarvitse antaa tai ottaa takaisin, mutta kyllä varmasti sen verran kiinnostaa lapsen asiat. Isyystesti sen lopulta varmistaa. Jos Kari ei ole isä, niin Karin ei tarvitse sen jälkeen enää ikinä puhua sanaakaan Sallalle. Muussa tapauksessa täytyy yrittää löytää sovinto. Ihan lapsenkin etu, että molemmat vanhemmat ovat elämässä mukana vaikka asuisivatkin eri osoitteissa. Meinaako Salla itkevän mukulansa kanssa sitten pyöriä aina Amandassa?
Aki rikollispomona on liian hyvä ollakseen totta. Uskon vedätykseen. Katsojia vedetään kuin pässiä narusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camillasta ja Nellasta oli ja milloin kenestäkin samoja epäilyksiä.
Kyllä, mutta Kallesta kaikista eniten. Camillasta oli enemmän ketju. Alkupuolella, vaikka Kallea silloinkin huudeltiin eniten
Vierailija kirjoitti:
Aki rikollispomona on liian hyvä ollakseen totta. Uskon vedätykseen. Katsojia vedetään kuin pässiä narusta.
Itse alunperin heitin ilmoille että ei kai taas typerä Noel-Aki-maski. Parkkihalli oli samaa kuin firmalla...
Haluan uskoa ettei mitään tuollaista, mutta mistä hemmetistä näistä todellisuudessa tietää mitään.
Kolmannelle ja tuntemattomalle siittäjälle onnittelut. Hän joutuu maksamaan Sallalle elatusmaksuja. Gunnar ja Kari olivat hitaampia.
Jotenkin uskon/toivon että sitten kun tämä Valtter-kuvio on sarjassa käsitelty loppuun, niin Ainon hahmo kirjoitetaan pysyvästi ulos sarjasta Jasminin menehtymisen myötä. Toivottavasti Aino saisi kuitenkin onnellisen lopun eikä niin, että hahmo poistuisi sarjasta kuoleman kautta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin uskon/toivon että sitten kun tämä Valtter-kuvio on sarjassa käsitelty loppuun, niin Ainon hahmo kirjoitetaan pysyvästi ulos sarjasta Jasminin menehtymisen myötä. Toivottavasti Aino saisi kuitenkin onnellisen lopun eikä niin, että hahmo poistuisi sarjasta kuoleman kautta.
Itse olen somen perusteella pohtinut onko Tiia enää kuvauksissa? Yhteen väliin monesti laittoi. Minusta tuntuu, että hiljeni Jasminin kuoleman jälkeen. Luultavasti myös ihan siksi, ettei halunnut turhaan mässäillä työllään mutta samaan aikaan oli myös päätösjakson kohta. Periaatteessa mahdollista, että kumpikin lähtenyt pois. Voin olla väärässä mutta minustakin Ainolle voisi kirjoittaa jonkun kivan lopun. Uusi työ Lahteen jne.
Nyt voidaan olla aika varmoja, Sallasta ja Gunnarista tulee pari ja Gunnar sedästä isukki, onnea paljon! 💕
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-parin-keskustelu-paattyy-…
Vierailija kirjoitti:
Skäbän oikea nimi spin-offissa oli Sakari Kämäräinen.
Marko Äijö on Skäbä
Salkkareiden hiljaisuus on upea ääni.
Vierailija kirjoitti:
Mira vaikuttaa kyllä jotenkin autistiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skäbän oikea nimi spin-offissa oli Sakari Kämäräinen.
Marko Äijö on Skäbä
Kuvitteellinen tv-hahmo. Jostainhan Skäbäkin on väännös. Mutta joo itse olen pudonnut ihan kyydistä, että ihan oikeastiki Äijö lähtee luomaan uraa tuolla Skäbä hahmolla vai mistä koko hommassa on kysymys.
Sarjaa ei pelasta enää mikään. Jäljelle jää kaatopaikka, jonne se sopii parhaiten.