Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58621)

Vierailija
6241/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko paskat ennakot??

Minusta oli hyvät ja kiinnostavimmat jaksot sitten lähiviikkojen.

Vierailija
6242/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin erikoista, että on Valtter ja Valtteri, jolla on hieman samanlaisia intressejä. Valtteri on psykopaatti ja Valtter vaikuttaa pakkomielteiseltä. No ainakaan Sampolle ja Valtterille tuskin tulee mitään.

Valtterin on pakko huumata Ainoa, koska ei kukaan sikeäunisinkaan voi nukkua jos joku kuvaa ja liikuttelee sinua. Yhdessä kuvassa nukkui ruokapöydällä ruuan vieressä, toisissa oli aseteltuna kukkia ympärillä, kolmannessa lattialla makaamassa ja käsipainot käsissä kuin jumppaamassa. Toisin sanoen Aino on varmasti oikeasti rakastunut mutta Valtter on rakastunut että sekopäinen ihminen. Ärsyttää, kun Kalle naivina kehoitti Sampoa vaan uskomaan siskoa. Aino valehteli että tuo kuvaus on joku niiden juttu vaikka ei oikeasti ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallella kyllä iso ja paksu muna.

Vierailija
6244/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Joanna on miran biologinen äiti mitenköhän Mira se selviää, että hänet on adoptoitu.

Vierailija
6245/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta "Nukke pieni mun, sinuun rakastuin" mieleen Sorjonen. Siinähän oli sellainen rikoskokonaisuus kuin Nukkekoti. Alastomia naisia striimattiin nettiin. Lenita Susi oli yksi niistä alastomien naisten roolissa. Tosin Salkkareissa ei olla alasti ja toistaiseksi Valtter kuvaa ihan omaan käyttöön materiaaliaa, toivottavasti.

Vierailija
6246/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta "Nukke pieni mun, sinuun rakastuin" mieleen Sorjonen. Siinähän oli sellainen rikoskokonaisuus kuin Nukkekoti. Alastomia naisia striimattiin nettiin. Lenita Susi oli yksi niistä alastomien naisten roolissa. Tosin Salkkareissa ei olla alasti ja toistaiseksi Valtter kuvaa ihan omaan käyttöön materiaaliaa, toivottavasti.

Ja tosiaan tässäkin naiset huumattiin. Ne vain suostuivat siihen ja kyse oli jostain seuralaishommista kanssa.

Vierailija
6247/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Joanna olisi antanut lapsensa pois niin totta kai se olisi Mira. Eihän hänen perheestään ole koskaan puhuttu. Muuta kuin vanhemmat kuolleet. Tässä tapauksessa Joanna olisi varmasti antanut lapsensa adoptioon heti synnäriltä eikä täten ole antanut edes nimeä vauvalle. Mira saanut sitten vanhemmikseen lapsettoman pariskunnan isä ja äiti Jokisen. Vanhemmat kuolleet kolarissa samaan aikaan ja Mira joutunut lastenkotiin. Salkkareissa ihan normihomma, että pikkuasia kuin adoptio on jäänyt kertomatta. Minkä muunkaan takia asioita olisi käsitelty samaan aikaan? Joanna juuri kertoi ettei kertonut Lasselle koko totuutta ja perään Miran harhoja jotka loppui siihen, kun sellin ovi aukesi ja tuli kirkas valo. Mira houraili jotain "äiti, ootko sä elossa?" "auta mua" ja se olikin vain Ritala joka toi ruokaa ja totesi etten ole sun mutsi.

Jo laki vaatii, että 18 vuotiaana lapsi saa tietää taustansa, mutta ei salkkarkäsikirjoittajat tiedä mistään mitään.

Miran isäksi paljastuu tietty Noelin veli eli Mira js Viola on sisarpuolia😂

Vierailija
6248/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Mira onkin Kallen biologinen lapsi ja Joanna on se Kristiina, koko nimeltään Joanna Kristiina Lumijoki?

Kalle heilutteli kassejaan Brasiliassa 20 vuotta sitten.

Vierailija
6249/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Joanna olisi antanut lapsensa pois niin totta kai se olisi Mira. Eihän hänen perheestään ole koskaan puhuttu. Muuta kuin vanhemmat kuolleet. Tässä tapauksessa Joanna olisi varmasti antanut lapsensa adoptioon heti synnäriltä eikä täten ole antanut edes nimeä vauvalle. Mira saanut sitten vanhemmikseen lapsettoman pariskunnan isä ja äiti Jokisen. Vanhemmat kuolleet kolarissa samaan aikaan ja Mira joutunut lastenkotiin. Salkkareissa ihan normihomma, että pikkuasia kuin adoptio on jäänyt kertomatta. Minkä muunkaan takia asioita olisi käsitelty samaan aikaan? Joanna juuri kertoi ettei kertonut Lasselle koko totuutta ja perään Miran harhoja jotka loppui siihen, kun sellin ovi aukesi ja tuli kirkas valo. Mira houraili jotain "äiti, ootko sä elossa?" "auta mua" ja se olikin vain Ritala joka toi ruokaa ja totesi etten ole sun mutsi.

Jo laki vaatii, että 18 vuotiaana lapsi saa tietää taustansa, mutta ei salkkarkäsikirjoittajat tiedä mistään mitään.

Onko oikeasti laki? Itse olen ymmärtänyt että monikin tänä päivänä yllättyy vanhempien kuoleman jälkeen kun saakin tietää olevansa adoptoitu. Salkkareissa tähän yksityiskohtaan ei kannata takertua. Riittää kuin yksi infokatkos käy ja kukaan ei kertonutkaan totuutta Miralle vaikka olisi pitänyt kertoa.

Vierailija
6250/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti laki? Itse olen ymmärtänyt että monikin tänä päivänä yllättyy vanhempien kuoleman jälkeen kun saakin tietää olevansa adoptoitu. Salkkareissa tähän yksityiskohtaan ei kannata takertua. Riittää kuin yksi infokatkos käy ja kukaan ei kertonutkaan totuutta Miralle vaikka olisi pitänyt kertoa.

Ja tosiaan itsellenikin taisi tulla oikosulku kun Miran vanhemmat ovat kuolleet joten kaipa tieto olisi tullut. Jälkimmäiset lauseet silti kannattaa muistaa. Tämä on Salatut elämät jossa tapahtuu paljon oudompaakin.

Vierailija
6251/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla osa jaksoista jo tältä vuodelta, kun ennakoissa näkyi lumikinoksia taustalla.

Vierailija
6252/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla osa jaksoista jo tältä vuodelta, kun ennakoissa näkyi lumikinoksia taustalla.

Ketä kiinnostaa

Vierailija
6253/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa

Entä sitten? Kyllä täällä on ainakin pari tyyppiä jotka haluaa jutella samoista aiheista. Kaikkien ei tarvitse kiinnostua kaikesta. Voit skippaa mut sähän oikeasti yrität vaan saada pahan mielen aikaiseksi.

Vierailija
6254/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Ismo putoaa joskus tuosta Sampon hehkutuksesta myöhemmin maan pinnalle.

Ismo ei tee mitään muuta kuin hehkuta kuinka hyvä mies Sampo on Kallelle. Todellakin odotan Sampon totuuksien paljastumista. Ihme kestohymy ensi viikollakin naamalla. Toisaalta en ole nähnyt koskaan aikaisemmin Sampoakaan tuollaisena hermoheikkona, joka on paniikissa treffeistä :D Kai se sitten on liiankin rakastunut. Ismo menee aina asioiden edelle vaikka Sampo ja Kalle pelkästään tapailevat ja etenevät hitaasti.

Vierailija
6255/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirahan on ollut sijaisperheessä ja laitoksessa. Totta hvetissä kerrotaan taustat. Elokuvissa on näitä ai, mä oonki adoptoitu.

Vierailija
6256/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa

Entä sitten? Kyllä täällä on ainakin pari tyyppiä jotka haluaa jutella samoista aiheista. Kaikkien ei tarvitse kiinnostua kaikesta. Voit skippaa mut sähän oikeasti yrität vaan saada pahan mielen aikaiseksi.

Pää kii hattarapää.

Vierailija
6257/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirahan on ollut sijaisperheessä ja laitoksessa. Totta hvetissä kerrotaan taustat. Elokuvissa on näitä ai, mä oonki adoptoitu.

Sitä suuremmalla syyllä, kun tv-sarjahan tää on missä kuolleetkin herää kuvioihin :D 

Vierailija
6258/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan paljastuksista Viola ei saanut vielä kuulla Mirasta. Se varmaan luki siinä koska yleensä tulee 5 jaksoa.

Vierailija
6259/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen hieman tätä pahiksien määrää. Mihin tarvitaan Noelin lisäksi JP ja Valtter. Lähempänä Noelia on Valtter. Haluaa pitää Ainon erillään muista miehistä ja toteuttaa jotain omaa fantasiaa. Varmasti myöhemmin nähdään tarkemmin, kun Valtter huumailee Ainoa ja ottaa valokuvia. Lopulta varmaan Sampon lisäksi Joonatan ja Kalle ovat vaarassa jos tajuavat alkaa puuttumaan tähän Valtterin hommiin pahemmin. Kohta kaikki ovat vuoronperää mökillä tai kartanossa. Vai oisko tällä kertaa asuntoauto keskellä korpea? XD

Vierailija
6260/58621 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä takia Sampolla ei ottanut eteen vaikka oli saunassa alastoman Joonatanin kanssa. Kaju Joonatan jolla mahtava öljytty kroppa. Kyllä minulla rupesi kovettuu kun ajattelin, että joinatan kontollaan edessäni. Outo hyypiö tämä Sampo. Mutisi vain leideistä... Vai daameista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi