Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (60756)

Vierailija
60741/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joannan suunnitelmassa ei nyt oo mitään järkeä. Todella vaarallista ja tyhmää oisi käräyttää Kikka ja vartija kun siellä vankilassa todennäköisesti pitää kuitenkin vielä istua. Ehkä Joanna sittenkin huijaa Lindaa?

Vierailija
60742/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britney Sumell tulee esittämään uutta hahmoa joka räjäyttää Amandan.

Onko se Cristal Snow puettuna viimeisen päälle naisellisiin vetiimin ja hörhelöihin,läträttynä  puolen metrin paksuiseen  meikkiin ja tekoripsiin sekä korkkareihin. Ismo rakastuisi välittömästi. Kaikki kunnia tästä huolimatta Cristalille, uskaltaa olla oma itsensä, eikä piittaa muiden mielipiteistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60743/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatun  kohtelu outoa tavallaan tuntuu Tatu ei halua pysyä kaukana Kallesta jopa Lindakin näytti vähän yllättyneeltä Amandassa Tatun kohtelusta

Vierailija
60744/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavissa ennakoissa ilmeisesti käsitellään Jirin ja Anniinan tilannetta. Ehkä Jiri löytää asuntonsa makuuhuoneesta Anniinan jäähyväisviestin kun maanantain jakson kuvassa on apean näköisenä makkarissa. Ehkä myös ensi perjantaina julkaistaan Elina Niskasen poistumishaastattelu, mikäli Anniina ei enää palaa ulkomailta. 

Vierailija
60745/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Salkkareiden jaetussa uusimmassa stoorissa, missä pellellä pelotellaan studiolla niin tuo nainen joka istuu Moose (?) paidassa Jirin näyttelijän kanssa Moosen takahuoneessa näyttää Alissalta mutta ei tosta kauheesti selvää saa.

Vierailija
60746/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ees oo varma onks se Moose paita ja onko se näyttelijä mutta osui nyt vaan silmään.

Vierailija
60747/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu seikkailee heteromaailmassa! 💕

Vierailija
60748/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ismo on saanut kallen jöötiä hanuriosastolla, mikä oli naaman ilme?

Siltä kun näki painajaista Jutasta.

Vierailija
60749/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaistan Kallen ja Tatun suhteen. Kalle päätyy lopulta, ehkä vasta sitten kun on poistumassa sarjasta tai sarja loppumassa, mutta kuitenkin lopulta takaisin Larin luo ellei sitten Sami Kosonen oli elossa ja lavastanut kuolemansa. Tuossa ne vaihtoehdot on tai muuten Kalle jää loppuelämäkseen yksin. Tämä on tietysti suunnilleen ikuisesti jatkuva saippuasarja, jossa ikuista onnea ei tunneta, mutta siltikin jaksaa aina vaan vuodesta toiseen ihmetyttää, että miksi Kalle ei voinut saada onnellista loppuelämää Larin tai Sami Kososen kanssa kun paluunsa jälkeen 13 vuoden aikana nuo kaksi ovat olleet ainoat kunnolliset Kallen miehet.

Vierailija
60750/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastatteluissa ei voisi kertoa, jos Tatu olisi pahis tai ehkä sellaista ei ole vielä edes kuvattu, mutta tämä itselläni osui silmään: Hän on oikeudenmukainen, huumorintajuinen ja positiivinen persoona ainakin tällä hetkellä. Samassa kuvauksessa kerrotaan kyllä Tatun olevan suhteissa pidättyväinen ja harkitsevainen. Hahmo on kokenut kipeän avioeron. Näillä kaikilla voi olla yhteys siihen, miksi Tatu käyttäytyy niin kuin käyttäytyy. Rakkaus voi edelleen kyteä exää kohtaan.

Vierailija
60751/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamara on minusta hyvä, vaikka monet sanoneet näyttelijän olevan huono. Jokaisen omia näkemyksiä. Joidenkin mielestä Salla on hyvä. Itse kuulun niihin jotka ei tykkää.

Tamaraa haukkuvat eivät ymmärrä hyvän päälle. Jopa Sagan arvostajat ovat tajunneet miten tärkeä ja laadukas hahmo Tamara on ollut sarjan juonelle. Kalle "Pallikulli" Laitelaa taas en jaksa katsoa, kun pilaa Tatunkin maineen. Komisario tohtori Laitelan kimpussa.... hrrrrr

Hienoo et oot ottanut nyt Kallenki kohteeksi. Varmaan siksi kun tiedät että hahmolla on erityinen fani ketjussa. 

Vierailija
60752/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamara on minusta hyvä, vaikka monet sanoneet näyttelijän olevan huono. Jokaisen omia näkemyksiä. Joidenkin mielestä Salla on hyvä. Itse kuulun niihin jotka ei tykkää.

Tamaraa haukkuvat eivät ymmärrä hyvän päälle. Jopa Sagan arvostajat ovat tajunneet miten tärkeä ja laadukas hahmo Tamara on ollut sarjan juonelle. Kalle "Pallikulli" Laitelaa taas en jaksa katsoa, kun pilaa Tatunkin maineen. Komisario tohtori Laitelan kimpussa.... hrrrrr

En ota sun mielipiteitä koskaan tosissaan, kun et sarjaa seuraa. Haluat vain päästä suoraan sanottuna veetuilemaan tänne mistä ikinä keksitkään.

Vierailija
60753/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä minä sille voin että Tamara on raskas hahmona.

Vierailija
60754/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän lisättäköön, että mulla ei ole Sagaa mitään vastaan. Varsin mielyttävä ääni ja päädyin seuraamaan ig:ssä näyttelijää. Roolista ei vain osaa muutaman kohtauksen perusteella sanoa sen kummempaa. Mulle se on ihan sama onko Saga sarjassa vai ei.

Vierailija
60755/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga vois tulla takaisin. Näillä hahmoilla ei sarjaa jaksa katsella.

Vierailija
60756/60755 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän lisättäköön, että mulla ei ole Sagaa mitään vastaan. Varsin mielyttävä ääni ja päädyin seuraamaan ig:ssä näyttelijää. Roolista ei vain osaa muutaman kohtauksen perusteella sanoa sen kummempaa. Mulle se on ihan sama onko Saga sarjassa vai ei.

Minä tykkään ja osaan kuvitella kuinka hyvä olis.