Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58086)
UO mut mun mielestä Henrikillä ja Joannalla oli ihan hyvä kemia. Joanna myös lopulta oikeasti ihastui Henrikiin syvemmin. Hänenhän piti kertoa raskaudesta Henrikille siksi, että alkoi jopa pitämään mahdollisuutena parisuhdetta ja lapsen kasvattamista. En tietenkään toivo heidän menevän enää yhteen, jos Joanna joskus pääsee vapaaksi. Kerttu ei ole koskaan millään muotoa iskenyt hahmona ja ärsyttää vain entistä enemmän tämä samanlainen juoni, joka on sarjassa käytetty tuhat ja yksi kertaa. Eli on ok olla paskamainen hahmo, jos kaiken saa anteeksi rankalla taustalla. Samalla musta tuntuu että Kerttu tekee jonkun ikävän tempun Henrikillekin. Ei sovi unohtaa munankuvan levittämistä ja kiristystä.
Jaksoissa mennään maaliskuun ja huhtikuun vaihdetta ja huhtikuun alussa alkoi uuden pojan osalta kuvaukset. Sen takia jäin miettimään oliko tuo Make uusi hahmo vai tuleeko se myöhemmin. Make lempinimenä ei minun silmiin sopinut yhteen. No ehkä hänen nimensä on joku Markus, joka inhoaa omaa nimeään ja koittaa olla kovempi jätkä käyttämällä Makea. :D
Vierailija kirjoitti:
Jaksoissa mennään maaliskuun ja huhtikuun vaihdetta ja huhtikuun alussa alkoi uuden pojan osalta kuvaukset. Sen takia jäin miettimään oliko tuo Make uusi hahmo vai tuleeko se myöhemmin. Make lempinimenä ei minun silmiin sopinut yhteen. No ehkä hänen nimensä on joku Markus, joka inhoaa omaa nimeään ja koittaa olla kovempi jätkä käyttämällä Makea. :D
Tuskin on kyseinen hahmo. Se olisi esitelty eri tavalla tai näin mä uskoisin.
Muutenkin vähän outo, että Johanna on ollut 12 vee, kun Tuure syntynyt. itää yhteistä heillä on edes ihan eri sukupolvista ja heillä tuntuu iän uolesta olevan isosisko pikkuveli välit
Monikaan ei ehkä ole tästä samaa mieltä, mutta itse tykkäisin jos Salkkareista tehtäisiin joskus vielä kolmaskin elokuva. Tämä elokuva voisi edellisistä poiketen sijoittua Pihlajakadulle ja mukaan voisi ottaa myös sarjan jättäneitä näyttelijöitä, kuten Nightmare-elokuvissakin. Tai vaihtoehtoisesti Rantabaarista voisi tehdä elokuvan, jos itse sarja ei enää jatku. Raban 3. kausi muuten poistuu Katsomosta huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin vähän outo, että Johanna on ollut 12 vee, kun Tuure syntynyt. itää yhteistä heillä on edes ihan eri sukupolvista ja heillä tuntuu iän uolesta olevan isosisko pikkuveli välit
Oikeastihan Lindan ja Karin näyttelijöillä on suurempi ikäero kuin Henrikin ja Joannan näyttelijöillä. Tosielämässä Tommi voisi olla Monikan isä :D
Kyllä siinä, kun työntää kalun emättimeen, tuntee kemiat varsin hyvin. Tietää tunteeneensa.