Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58517)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Ja siitä kolmas syytös, eli kunnianloukkaus. Ja mä en ole tosiaan mikään elegantti, vaan moderni nainen!
Dahlia Mustavaara
Olet mikä rahvas olet, mutta turha syytellä muita!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Ja siitä kolmas syytös, eli kunnianloukkaus. Ja mä en ole tosiaan mikään elegantti, vaan moderni nainen!
Dahlia Mustavaara
Olet mikä rahvas olet, mutta turha syytellä muita!
Ulla Taalasmaa
Olehan varuillas, Juttahan saattaa tehdä saman virheen kuin minä aikoinaan!
Vierailija wrote:
https://youtu.be/HNq4ReROC-g?si=ZxRQY2RfKvqmdk76
Kurkista ensiviikkoon.
Surkea viikko 😴
Rami puolestaan kertoo Susulle haaveistaan.
– Kyllä mä haluisin pyöräyttää lapsen tai pari, ennen kuin olen kiikkutuolissa. Sähän sanoit, että tykkäät lapsista tosi paljon, hän sanoo.
Susu lähtee kohta ostamaan smetanaa...
Tv-lehdessä oli, että Mira jättää huolestuttavan kirjeen ja Rami yksinään törmää tietämättään Susun lapsiin.
Vierailija wrote:
Aino sanoi kauden alussa, että kukaan täysjärkinen ei muuta Ismon kanssa asumaan. Nyt näyttää tulevan juttuun 😂
Käsikirjoittajat eivät ole täysijärkisiä.
Toi jakso Eva kuuntelee egorippiä, niin Nellan länkytystäkö? 😳
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaaraa ei mikään roskasarja pysäytä!! Se kartano vielä tulee!
Teinejä on tossa jo ihan tarpeeksi. Toisaalta salkkareita ei voi syyttää ikärasismista.
Vierailija wrote:
Teinejä on tossa jo ihan tarpeeksi. Toisaalta salkkareita ei voi syyttää ikärasismista.
Yleensä on ollut neljän hahmon vakioporukka, missä on ollut vierailijoita.
Vierailija wrote:
Tv-lehdessä oli, että Mira jättää huolestuttavan kirjeen ja Rami yksinään törmää tietämättään Susun lapsiin.
Taitavat luulla, että Mira aikoo tappaa itsensä. Toisaalta Mira menee Ilon kanssa koskelle. Mira ei vielä lähde vaan vasta ensi viikolla. Eiköhän se hoitoon joutuminen ole todennäköisin vaihtoehto.
Ullan, Gunnarin ja Dahlian ikäpolvi on täysin aliedustettuna sarjassa vaikka sarjan iso katsojaryhmä on juuri tässä ikäluokassa. Ei reilua.
Hienoa, jos mielenterveysongelmille annetaan näkyvyyttä. Niille perinteisimmille, mutta kylmä totuus on kuitenkin ettei apua saa helposti. Joskus ei pääse hoitoon vaikka olisi yrittänyt tappaa itsensä. Kotiin vain kun voinki sallii.
Vierailija wrote:
Ullan, Gunnarin ja Dahlian ikäpolvi on täysin aliedustettuna sarjassa vaikka sarjan iso katsojaryhmä on juuri tässä ikäluokassa. Ei reilua.
Siksi pitäisi saada Mervi, Petunia, Gunilla ja Lars.
Vierailija wrote:
Itse asiassa todellisuudessa se on 50-60 kymppiset naiset, jotka sarjassa on aliedustettuina. Teinit Laila, Matias, Erika ja Olli. Nuoret aikuiset Kristian, Nella, Mira, Viola, Henrik, Aino, Daniela ja Hani. 30-40 kymppiset Joonatan, Joanna, Sampo, Miki, Kalle, Linda, Eva, Rajala. 50+ kybäset miehet Aki, Kari, Ismo, Lasse ja Aaro. Vain Jutta on naisista yli. Loput seniori.
Dahliattomat ja tylsät ennakot varmaan tulossa 😖
Salla on läski luulis että tulee oksennus
Loistava kysymys vailla vastausta! 👍