Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : Salatut ElÀmÀt - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58498)

Vierailija
47441/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Salla Mattila

MeillÀ on Amandassa vain yksi imuri joka haettiin kirppikseltÀ. Hyvin se toimii!

Amandassa on vain yksi imuri ja sen nimi on Sampo.

Vierailija
47442/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Nyt menee kyllÀ yli! Mun työhuoneen oveen oltiin kirjoitettu h u o r a. MÀ tiedÀn kuka sen on tehnyt. Dahlia. Se ei vaan kestÀ sitÀ ettÀ se ei voi samalla tavalla kulkea tissit paljaana ympÀriinsÀ. Me teen siitÀ heti rikosilmoituksen. Taidanpa myös laittaa hÀnestÀ lÀhetteen mielenterveysosastolle jossa voi kÀsitellÀ tunteitaan.

Dahlia Mustavaara

MinÀ en ikinÀ kuuna kullan valkeana alentuisi tuollaiseen. Kuka ikinÀ sen onkaan tehnyt, niin mun puolesta hÀn olisi saanut polttaa koko surkean sairaalan!!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47443/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eva Tamminen

No niin, Lassekin alkaa pitÀÀ mun puolia. MÀ se vaan aina selviÀn kaikesta. Kohta pÀÀsen taas Sievisille loikoilemaan.

Vierailija
47444/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joannalla ja Lassella nÀyttÀÀ menevÀn pidempÀÀn hyvin. Ilmeisesti Joanna ei kerro Mirasta mitÀÀn.

Vierailija
47445/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

MÀ olen Sallan puolella. HÀn on vain vÀhÀn höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvÀÀ. Ja Sallalla on vaikeuksia.

No miksi jĂ€ttÀÀ pienen vauvansa omien työntekijöidensĂ€ huolehdittavaksi? KyllĂ€ voisi vĂ€hĂ€n miettiĂ€ kumpi on tĂ€rkeĂ€mpi, nuo Kari-jutut ja nimiasiat vai oma vauva. 

Vierailija
47446/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lasse Sievinen muka notkea nakuttaja? đŸ€Ł

Vierailija
47447/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Salla Mattila

MeillÀ on Amandassa vain yksi imuri joka haettiin kirppikseltÀ. Hyvin se toimii!

Amandassa on vain yksi imuri ja sen nimi on Sampo.

Daniela Honkanen

Ja mÀkö en sitten muka osaa munaa lutkuttaa? Kysy vaikka Noelilta!

Vierailija
47448/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miki oli lenkillÀ kauppakeskuksessa. Just joo.

Vierailija
47449/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

MÀ olen Sallan puolella. HÀn on vain vÀhÀn höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvÀÀ. Ja Sallalla on vaikeuksia.

No miksi jĂ€ttÀÀ pienen vauvansa omien työntekijöidensĂ€ huolehdittavaksi? KyllĂ€ voisi vĂ€hĂ€n miettiĂ€ kumpi on tĂ€rkeĂ€mpi, nuo Kari-jutut ja nimiasiat vai oma vauva. 

Salla on niin sekaisin kaikesta. Karikin kohtelee kaltoin. HÀnellÀ saattaa jopa olla synnytyksen jÀlkeinen masennus. Huonot työkaverit eivÀt vÀlitÀ.

Vierailija
47450/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Gunnarin alzheimer myös josta tehty suuri vitsin aihe.

MiksihĂ€n tuo alunperin edes keksittiin, jos koko sairaus on nyt unohdettu? Virhe kĂ€sikirjoittajilta. 

Vierailija
47451/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Nyt menee kyllÀ yli! Mun työhuoneen oveen oltiin kirjoitettu h u o r a. MÀ tiedÀn kuka sen on tehnyt. Dahlia. Se ei vaan kestÀ sitÀ ettÀ se ei voi samalla tavalla kulkea tissit paljaana ympÀriinsÀ. Me teen siitÀ heti rikosilmoituksen. Taidanpa myös laittaa hÀnestÀ lÀhetteen mielenterveysosastolle jossa voi kÀsitellÀ tunteitaan.

Dahlia Mustavaara

MinÀ en ikinÀ kuuna kullan valkeana alentuisi tuollaiseen. Kuka ikinÀ sen onkaan tehnyt, niin mun puolesta hÀn olisi saanut polttaa koko surkean sairaalan!!

Jutta Korhonen

Vai niin, ettÀ nyt sitten uhkaillaan sairaalan polttamisella. TÀstÀ saadaan sulle uusi syyte!

Vierailija
47452/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt edes se Ullan sisko ja Lars mukaan! Ei nĂ€ytĂ€ surkeita mumisijoita jaksa 😡

Vierailija
47453/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miki oli lenkillÀ kauppakeskuksessa. Just joo.

Jos se haki syötĂ€vÀÀ/juotavaa? 

Vierailija
47454/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joannalla ja Lassella nÀyttÀÀ menevÀn pidempÀÀn hyvin. Ilmeisesti Joanna ei kerro Mirasta mitÀÀn.

Joanna ei kerro Mirasta mitÀÀn koska Lasse ei painosta Joannaa avautumaan ja miksi Lasse ei painosta, no ihan siksi kun se tietÀÀ ettĂ€ Erika tietÀÀ siitĂ€ ja Karinista ja jos kĂ€y kĂ€ry... Ihan siksi. 

Vierailija
47455/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Erika Ekhlom

Kmuule Hmerik, mmÀ em olem raskaamam.

Vierailija
47456/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Vai niin, ettÀ nyt sitten uhkaillaan sairaalan polttamisella. TÀstÀ saadaan sulle uusi syyte!

Dahlia Mustavaara

Ei ole kovin eleganttia kÀytöstÀ kuvitella olemattomia. SinÀ olet varmaan itse töhrinyt sen huoneesi oven ettÀ voit syytellÀ viattomia sivullisia!

Vierailija
47457/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Ja siitÀ kolmas syytös, eli kunnianloukkaus. Ja mÀ en ole tosiaan mikÀÀn elegantti, vaan moderni nainen!

Vierailija
47458/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000009950537.html 

Susanna Indren esitti aikoinaan sarjassa Jaana NiemistĂ€, taksikuskina työskentelevÀÀ Aamu ja Teemu Korhosen Ă€itiĂ€. Jaana oli sarjassa voimakas naishahmo. Miten oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€ tĂ€mĂ€ Susanna on ollut jo vuosia parisuhdevĂ€kivallan uhri. Miehet Susannalla vaihtuu mutta aina vĂ€kivaltaisen miehen jĂ€lkeen löytyy uusi vĂ€kivaltainen mies. Tosin tĂ€hĂ€n on ilmeisesti myös edesvaikuttanut Indrenin pĂ€ihde- ja mielenterveysongelmat. Mutta miksi on olemassa naisia jotka ikÀÀn kuin haluavat hakeutua parisuhteeseen jossa saa sukkana niittiĂ€ pataan? 

Vierailija
47459/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009950537.html 

Susanna Indren esitti aikoinaan sarjassa Jaana NiemistĂ€, taksikuskina työskentelevÀÀ Aamu ja Teemu Korhosen Ă€itiĂ€. Jaana oli sarjassa voimakas naishahmo. Miten oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€ tĂ€mĂ€ Susanna on ollut jo vuosia parisuhdevĂ€kivallan uhri. Miehet Susannalla vaihtuu mutta aina vĂ€kivaltaisen miehen jĂ€lkeen löytyy uusi vĂ€kivaltainen mies. Tosin tĂ€hĂ€n on ilmeisesti myös edesvaikuttanut Indrenin pĂ€ihde- ja mielenterveysongelmat. Mutta miksi on olemassa naisia jotka ikÀÀn kuin haluavat hakeutua parisuhteeseen jossa saa sukkana niittiĂ€ pataan? 

Mun on vaikea ylipÀÀtÀnsÀ nÀhdÀ, ettÀ tÀmÀ muka oli sama henkilö.

Vierailija
47460/58498 |
26.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aino sanoi kauden alussa, ettĂ€ kukaan tĂ€ysjĂ€rkinen ei muuta Ismon kanssa asumaan. Nyt nĂ€yttÀÀ tulevan juttuun 😂

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kahdeksan viisi