Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lÀhetysajat : Salatut ElÀmÀt - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58498)
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Nyt menee kyllÀ yli! Mun työhuoneen oveen oltiin kirjoitettu h u o r a. MÀ tiedÀn kuka sen on tehnyt. Dahlia. Se ei vaan kestÀ sitÀ ettÀ se ei voi samalla tavalla kulkea tissit paljaana ympÀriinsÀ. Me teen siitÀ heti rikosilmoituksen. Taidanpa myös laittaa hÀnestÀ lÀhetteen mielenterveysosastolle jossa voi kÀsitellÀ tunteitaan.
Dahlia Mustavaara
MinÀ en ikinÀ kuuna kullan valkeana alentuisi tuollaiseen. Kuka ikinÀ sen onkaan tehnyt, niin mun puolesta hÀn olisi saanut polttaa koko surkean sairaalan!!
Eva Tamminen
No niin, Lassekin alkaa pitÀÀ mun puolia. MÀ se vaan aina selviÀn kaikesta. Kohta pÀÀsen taas Sievisille loikoilemaan.
Joannalla ja Lassella nÀyttÀÀ menevÀn pidempÀÀn hyvin. Ilmeisesti Joanna ei kerro Mirasta mitÀÀn.
Vierailija wrote:
MÀ olen Sallan puolella. HÀn on vain vÀhÀn höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvÀÀ. Ja Sallalla on vaikeuksia.
No miksi jÀttÀÀ pienen vauvansa omien työntekijöidensÀ huolehdittavaksi? KyllÀ voisi vÀhÀn miettiÀ kumpi on tÀrkeÀmpi, nuo Kari-jutut ja nimiasiat vai oma vauva.
Lasse Sievinen muka notkea nakuttaja? đ€Ł
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Salla Mattila
MeillÀ on Amandassa vain yksi imuri joka haettiin kirppikseltÀ. Hyvin se toimii!
Amandassa on vain yksi imuri ja sen nimi on Sampo.
Daniela Honkanen
Ja mÀkö en sitten muka osaa munaa lutkuttaa? Kysy vaikka Noelilta!
Miki oli lenkillÀ kauppakeskuksessa. Just joo.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
MÀ olen Sallan puolella. HÀn on vain vÀhÀn höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvÀÀ. Ja Sallalla on vaikeuksia.
No miksi jÀttÀÀ pienen vauvansa omien työntekijöidensÀ huolehdittavaksi? KyllÀ voisi vÀhÀn miettiÀ kumpi on tÀrkeÀmpi, nuo Kari-jutut ja nimiasiat vai oma vauva.
Salla on niin sekaisin kaikesta. Karikin kohtelee kaltoin. HÀnellÀ saattaa jopa olla synnytyksen jÀlkeinen masennus. Huonot työkaverit eivÀt vÀlitÀ.
Vierailija wrote:
Gunnarin alzheimer myös josta tehty suuri vitsin aihe.
MiksihÀn tuo alunperin edes keksittiin, jos koko sairaus on nyt unohdettu? Virhe kÀsikirjoittajilta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Nyt menee kyllÀ yli! Mun työhuoneen oveen oltiin kirjoitettu h u o r a. MÀ tiedÀn kuka sen on tehnyt. Dahlia. Se ei vaan kestÀ sitÀ ettÀ se ei voi samalla tavalla kulkea tissit paljaana ympÀriinsÀ. Me teen siitÀ heti rikosilmoituksen. Taidanpa myös laittaa hÀnestÀ lÀhetteen mielenterveysosastolle jossa voi kÀsitellÀ tunteitaan.
Dahlia Mustavaara
MinÀ en ikinÀ kuuna kullan valkeana alentuisi tuollaiseen. Kuka ikinÀ sen onkaan tehnyt, niin mun puolesta hÀn olisi saanut polttaa koko surkean sairaalan!!
Jutta Korhonen
Vai niin, ettÀ nyt sitten uhkaillaan sairaalan polttamisella. TÀstÀ saadaan sulle uusi syyte!
Nyt edes se Ullan sisko ja Lars mukaan! Ei nĂ€ytĂ€ surkeita mumisijoita jaksa đĄ
Vierailija wrote:
Miki oli lenkillÀ kauppakeskuksessa. Just joo.
Jos se haki syötÀvÀÀ/juotavaa?
Vierailija wrote:
Joannalla ja Lassella nÀyttÀÀ menevÀn pidempÀÀn hyvin. Ilmeisesti Joanna ei kerro Mirasta mitÀÀn.
Joanna ei kerro Mirasta mitÀÀn koska Lasse ei painosta Joannaa avautumaan ja miksi Lasse ei painosta, no ihan siksi kun se tietÀÀ ettÀ Erika tietÀÀ siitÀ ja Karinista ja jos kÀy kÀry... Ihan siksi.
Erika Ekhlom
Kmuule Hmerik, mmÀ em olem raskaamam.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Vai niin, ettÀ nyt sitten uhkaillaan sairaalan polttamisella. TÀstÀ saadaan sulle uusi syyte!
Dahlia Mustavaara
Ei ole kovin eleganttia kÀytöstÀ kuvitella olemattomia. SinÀ olet varmaan itse töhrinyt sen huoneesi oven ettÀ voit syytellÀ viattomia sivullisia!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Ja siitÀ kolmas syytös, eli kunnianloukkaus. Ja mÀ en ole tosiaan mikÀÀn elegantti, vaan moderni nainen!
https://www.is.fi/viihde/art-2000009950537.html
Susanna Indren esitti aikoinaan sarjassa Jaana NiemistÀ, taksikuskina työskentelevÀÀ Aamu ja Teemu Korhosen ÀitiÀ. Jaana oli sarjassa voimakas naishahmo. Miten oikeassa elÀmÀssÀ tÀmÀ Susanna on ollut jo vuosia parisuhdevÀkivallan uhri. Miehet Susannalla vaihtuu mutta aina vÀkivaltaisen miehen jÀlkeen löytyy uusi vÀkivaltainen mies. Tosin tÀhÀn on ilmeisesti myös edesvaikuttanut Indrenin pÀihde- ja mielenterveysongelmat. Mutta miksi on olemassa naisia jotka ikÀÀn kuin haluavat hakeutua parisuhteeseen jossa saa sukkana niittiÀ pataan?
Vierailija wrote:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009950537.html
Susanna Indren esitti aikoinaan sarjassa Jaana NiemistÀ, taksikuskina työskentelevÀÀ Aamu ja Teemu Korhosen ÀitiÀ. Jaana oli sarjassa voimakas naishahmo. Miten oikeassa elÀmÀssÀ tÀmÀ Susanna on ollut jo vuosia parisuhdevÀkivallan uhri. Miehet Susannalla vaihtuu mutta aina vÀkivaltaisen miehen jÀlkeen löytyy uusi vÀkivaltainen mies. Tosin tÀhÀn on ilmeisesti myös edesvaikuttanut Indrenin pÀihde- ja mielenterveysongelmat. Mutta miksi on olemassa naisia jotka ikÀÀn kuin haluavat hakeutua parisuhteeseen jossa saa sukkana niittiÀ pataan?
Mun on vaikea ylipÀÀtÀnsÀ nÀhdÀ, ettÀ tÀmÀ muka oli sama henkilö.
Aino sanoi kauden alussa, ettĂ€ kukaan tĂ€ysjĂ€rkinen ei muuta Ismon kanssa asumaan. Nyt nĂ€yttÀÀ tulevan juttuun đ
Amandassa on vain yksi imuri ja sen nimi on Sampo.