Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58471)
Yritän itse saada positiivista ajatelua näillä huomiolla. Kun välillä on selkeitä muutoksia. Pienistä voi syntyä isoa jos halutaan. Tässä on kohta tulossa vasta tuottajan vaihdos. Maikkarinkin tuottaja vaihtunut.
Vierailija wrote:
Luulis nyt että kuka tahansa osaa soittaa jonkinlaista järkevää pimputtelua. Sellaistahan ennen oli välimusat.
Vesa Mäkinen oli ihan ammattisäveltäjä ja ikävä niiden aikojen tasoa. Musiikin säveltäminen on suurimpia säästöjä kaikissa tuotannoissa mitä nykyään tehdään. Harvemmissa on enää säveltäjää.
Vierailija wrote:
Yritän itse saada positiivista ajatelua näillä huomiolla. Kun välillä on selkeitä muutoksia. Pienistä voi syntyä isoa jos halutaan. Tässä on kohta tulossa vasta tuottajan vaihdos. Maikkarinkin tuottaja vaihtunut.
Muutokset saattaa kestää pitkään, koska käsikirjoitus on jopa puoli vuotta edellä siitä mitä kuvataan.
Oona Kiviranta
Ensi pannaan käsikirjoitukset nippuun. Sitten pannaan ne takkaan. Noniin, kohta ne syttyy!
Niko Vainio
Laita Mäkistä, Laita Vesa Mäkistä!!
Vierailija wrote:
Kalle h aisunäätä 😡😡😡😡😡
Röpöttääkö? Onko paljon ilmavaivoja?
Toivottavasti Kari ei kuuntele Ismon neuvoja ja peru avioeroa.
Laura Kiviranta
Voi mun pikku nupunen! Kyllä mäkin tuikkaisin ne nykyiset käsikirjoitukset tuleen!
Vierailija wrote:
Laura Kiviranta
Voi mun pikku nupunen! Kyllä mäkin tuikkaisin ne nykyiset käsikirjoitukset tuleen!
Iiro Vaanila
Meinaatko valella mutkin bensalla?
Ainolla on ensi viikolla sama takki-paita, joka Ainolla oli viimeisessä kohtauksessa Kaliforniaan lähtiessä.
Vierailija wrote:
Ainolla on ensi viikolla sama takki-paita, joka Ainolla oli viimeisessä kohtauksessa Kaliforniaan lähtiessä.
Jasminin käyttämä marjapuuron värinen takki meni ainakin studion kirpputorille.
Vierailija wrote:
Toivottavasti Kari ei kuuntele Ismon neuvoja ja peru avioeroa.
Huoh, en jaksa näitä turhia käänteitä.
Mustakin Jessica oli parhain sijaistaja, mutta hänellä on iso rooli Rantabaarissa. Tuskin voi olla kahdessa sarjassa vaikka haluaisikin olla joten ei varmasti enää palaisi sijaistamaan.
Onko Dahlian tumma turkki vielä olemassa? Rouva voisi käyttää välillä sitäkin talviaikaan.
Mistä lähin Kari ja Ismo ovat edes jutelleet?
Vierailija wrote:
Mustakin Jessica oli parhain sijaistaja, mutta hänellä on iso rooli Rantabaarissa. Tuskin voi olla kahdessa sarjassa vaikka haluaisikin olla joten ei varmasti enää palaisi sijaistamaan.
Olisi vähän outoa että sama näyttelijä näyttelee sisarsarjan lisäksi tässäkin. Rantabaarin todellisuus kun pitäisi olla vielä samaa.
Noista Käärijä-ketjuista on kanssa kadonnut kaikki viestit klo 22 jälkeen. Mahdollisesti sivuston oma bugi vai onko joku nähnyt todella niin paljon vaivaa? Käärijä ketjusta kun ei lähtenyt yhtä sivua vaan reippaasti parikymmentä sivua.
Vierailija wrote:
Mistä lähin Kari ja Ismo ovat edes jutelleet?
Ovathan he aina jossain törmäilleet.
Luulis nyt että kuka tahansa osaa soittaa jonkinlaista järkevää pimputtelua. Sellaistahan ennen oli välimusat.