Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58471)

Vierailija
46841/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika ei ole mikään erityisen huono hahmo, jos mietitään Tammisia, Joannaa, Kajandereita, Ollia. Toki kuuluminen Ekholmin sukuun antaa jo anteeksi paljon.

Vierailija
46842/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mira Jokinen

Siis mitä vit tua? Neljä työpaikkaa kuukaudessa että saa työttömyysrahaa? Mistä mä ne paikat haen? En mä jaksa! Mä kyllä eroan tästä järjestelmästä, Jutta elättää.

Mira kulta, ei se ihan noin mee. Haet nyt ensiks vaikka Mooseen, Delismoon, Amandaan ja Axelsson Co:lle, ja mietitään sitten uudelleen, jos mikään noista ei tärppää.

t. Jutta Korhonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46843/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Mikä siinä remontissa kestää? En minä loppuelämääni sviitissä asu! 😡

Vierailija
46844/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea Lellu

Oikein Kakkavaara tai kartanon kakkaremontti, ihan sama!

Vierailija
46845/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oikea Lellu

Antti Jääskeläinen

Taalasmaan tyttö nyt hiljaa!!

Vierailija
46846/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oikea Lellu

Antti Jääskeläinen

Taalasmaan tyttö nyt hiljaa!!

Tanja Peltonen

Ihan oikeassa Elina on! Se on yksi irstas hiihtokeskus!! Onneksi mä sain rahani pois siitä Kakkavaarasta!

Vierailija
46847/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köykäsellä jutulla Erika pystyi kiristää Karinia. Karin olisi voinnut sanoa kihlatulleen, että se mies oli humalainen tuttu Lasse Sievinen, ettei asiassa ollut kummempaa. 

Ilmeisesti Henrik kiristää Akia yhtä lapsellisella tavalla. 

Vierailija
46848/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin

Dahlian elämä on mennyt perseelleen, antaa mennä sitten vaan! Käsikirjoituksessa on yksi pikkuriikkinen vika, sen on vähän tyhmä, hahaahaa!

Vierailija
46849/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Erika ei ole mikään erityisen huono hahmo, jos mietitään Tammisia, Joannaa, Kajandereita, Ollia. Toki kuuluminen Ekholmin sukuun antaa jo anteeksi paljon.

Itse en valitettavasti voi ajatella, että johonkin sukuun kuuluminen antaisi anteeksi. Mikään suku ei tee kenestäkään hyvää hahmoa. Erika vaikuttaa todella turhalta ja teinien kanssa tulee pomppimaan. Jos osaamisella ei ole väliä niin palkataan Dahlialle suku ja kaikki jotain nuoria joilla ei välttämättä ole sana hallussa. Siksi mielummin katson hahmoa ja osaamista enkä sitä mihin sukuun joku sattuu tulemaan. Kyllä Mikillä, Evalla ja Joannalla on ollut omat hyvät hetkensä.

Vierailija
46850/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse en valitettavasti voi ajatella, että johonkin sukuun kuuluminen antaisi anteeksi. Mikään suku ei tee kenestäkään hyvää hahmoa. Erika vaikuttaa todella turhalta ja teinien kanssa tulee pomppimaan. Jos osaamisella ei ole väliä niin palkataan Dahlialle suku ja kaikki jotain nuoria joilla ei välttämättä ole sana hallussa. Siksi mielummin katson hahmoa ja osaamista enkä sitä mihin sukuun joku sattuu tulemaan. Kyllä Mikillä, Evalla ja Joannalla on ollut omat hyvät hetkensä.

Mikin, Evan, Joannan kohtaukset on ohitettava joka tapauksessa. Ehkä en Erikan jokaista kohtausta tule tästä eteenpäin katsomaan kun Karinkin lähti.

Vierailija
46851/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä Erika ole raskaana. Huijasi Henrikkiä, että sai sen mukaan juoneensa. Ilmeisesti tästä Erikasta tulee sarjaan joku manipuloiva viisastelija joka enemmänkin sotkee ja hämmentää. Tulisikohan joku kilpailuasetelma Henrikin kanssa, kumpi on pätevämpi Akin palveluksessa. Meinaan että ilmeisesti Erika myös lopettaa koulun ja jotenkin sotketaan Beigeen. 

Vierailija
46852/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irina Saari

Vieläkö se mun tyttären tappaja on yhdessä sen Kallen kanssa!?

Vierailija
46853/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit puhui livessä muutaman kerran olleen sellainen tunne, että kohtaus on kertaalleen kuvattu. Eikä ole ollut varma onko se unta. Luultavasti tuntuu siltä, koska monet asiat pyöritellään lähes samoilla sanoilla monta kertaa läpi. Pete puolestaan mainitsi ehdottaneen aikanaan itse tuotannolle, että saisi leikata omat hiuksensa myös pois kun Ismolla oli syöpä. Sekä Eskon kanssa yhdessä keksineet sen kohtauksen, jossa Kalle näki Ismon kuvan peilistä.

Vierailija
46854/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Irina Saari

Tajusin vasta äsken tyhmänä, ettei nämä Irina Saaret täällä olekaan laulaja Irinoita vaan Victorian mutsi.

Vierailija
46855/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Maarit puhui livessä muutaman kerran olleen sellainen tunne, että kohtaus on kertaalleen kuvattu. Eikä ole ollut varma onko se unta. Luultavasti tuntuu siltä, koska monet asiat pyöritellään lähes samoilla sanoilla monta kertaa läpi. Pete puolestaan mainitsi ehdottaneen aikanaan itse tuotannolle, että saisi leikata omat hiuksensa myös pois kun Ismolla oli syöpä. Sekä Eskon kanssa yhdessä keksineet sen kohtauksen, jossa Kalle näki Ismon kuvan peilistä.

Ei ihme kun samaa paskaa kuvaavat jatkuvasti. Missään Jutan tai Laiteloiden kohtauksissa mitään uutta ole. Tätä samaa pyöritystä vuosikaupalla. Ärsyttävää länkytystä. Onneksi voi kelata ja katsoa parhaimman hahmon, eli Dahlian sutkautuksia.

Vierailija
46856/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että ensimmäistä kertaa olen pahasti väärässä, jos Erika huijasi raskautensa. Ei käynyt mielessäkään. Onko musta tulossa tyhmä vai miten olen näin järkyttävän väärässä.

Vierailija
46857/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Irina Saari

Tajusin vasta äsken tyhmänä, ettei nämä Irina Saaret täällä olekaan laulaja Irinoita vaan Victorian mutsi.

Äitiä näyttelisi Tiina Lymi.

Vierailija
46858/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Sarjan taso on vajonnut syvälle! Vai eikö teistä käsikirjoittajista ole enää mihinkään?

Vierailija
46859/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän jaksossa oli maisemakuva ja sitten Amandan kuva. Yleensä on vain yksi välikuva. Ennen oli useampi. Vielä kun saataisi näihin maisemakuviin vähän enemmän sitä vanhaa elävyyttä ja musiikkia.

Vierailija
46860/58471 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämän päivän jaksossa oli maisemakuva ja sitten Amandan kuva. Yleensä on vain yksi välikuva. Ennen oli useampi. Vielä kun saataisi näihin maisemakuviin vähän enemmän sitä vanhaa elävyyttä ja musiikkia.

Nykyiset Salkkarit tehdään halvalla ja nopeasti purkkiin niin siitä ei enää välitetä. Eikä ole sama asiakaan millään massan copyright free-musiikilla. Eihän siinä Amandan rakennuksen pihassakaan ole kuvattu 10 vuoteen. Varmaan liian kallista tai sitten kokonaan kiellettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme