Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58412)
Vierailija wrote:
Hyi hele minkälainen hu o ra Eva on. Ensin Kristiania ja nyt sitten Eetu. Koko ajan uusia miehiä.
Lähtekööt huo ra pois sarjasta.
10 vuotta katseltu niin paskan hahmon käänteitä kun Evakin on. Onneksi voin kelata kohtauksia yli.
Koska Aki muistaa että Beigekin on olemassa? Kuka hoitaa Cindyn työt?
Dahlialla oli vuosi sitten ikävä kartanolle ja sanoikin että se ei tunnu olevan ikinä valmis. Miten on vuoden reaaliajassa pärjännyt ilman kartanoa ja jossain kuppasessa sviitissä?
Surkean sarjan käsikirjoittajat eivät muista mitään. Äijö sanoi että unohtakaa kaikki kalliit kartanot ja tehkää paskaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tänään näkee Nellan lantion, reidet ja perseen jos joku on manuaalisti? 😜
Ketään ei kiinnosta sun kuolaamiset.
Väärin! Vedän pauselle ja vedän käteen! 😎
Siitäkään ei tullut mitään, miksi Rummukaisen pariskunnan on täytynyt tehdä isyystesti, onko herra Rummukainen epäillyt että joku muu kuin hän itse on rentoutunut rouva Rummukaisen reisien välissä?
Turha tuoda mitään uutta sarjaan kun samaa paskaa joutuu silti katsella.
Kimppakämpät ja paskat hahmot sarjasta ulos!!!
Roosa Kemppainen
Mä ainakin puran huomenna ulkolavastetta ja aika rajusti!!
Vierailija wrote:
Siitäkään ei tullut mitään, miksi Rummukaisen pariskunnan on täytynyt tehdä isyystesti, onko herra Rummukainen epäillyt että joku muu kuin hän itse on rentoutunut rouva Rummukaisen reisien välissä?
Kai se voi olla joku muukin kirje kuin isyystestin tulos?
Severi ajoi suojatiellä Lassen seurannassa Jutan päälle. Jutta joutui sairaalaan. Paikalle eksyi myös vapaalla oleva poliisi Miki. Miki ei soittanut partiota paikalle. Severi olisi lain mukaan pitänyt puhalluttaa ja tapaus kirjata poliisille ja tarvittavat kuulemiset. Myös Lasselta koska oli tapauksen silminnäkijä ja Severi oli auton ratissa Lassen vastuilla. Mutta... Ei niin vit*u mitään! 😡
Katsoin jotain Dahlian paluun jälkeistä jaksoa ja siinäkin koko seinä heilui kun Dahlia ja Jutta laittoivat vierekkäisten huoneiden ovet samaan aikaan kiinni 🤣
Surkea sarja ansaitsee loppua.
Dahlia Mustavaara
Käsikirjoittajat laittavat aivan väärät sanat minun suuhuni! Missä se kartano oikein viipyy? 😡
Ulkolavaste kuuluu kaatopaikalle. Ei mihinkään lavasteeksi korvaamaan oikeaa julkisivua.
Axelsson Company pois pois pois!!
Se Jutan päältä ajo oli naurettavasti kuvattu. Kaikki selviääkin aina kaikesta. Noel ja Aki hirveiden verilammikoiden keskeltä 🤣