Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58300)
Vierailija wrote:
Olipa todella tökerösti näytelty se kohtaus, missä Lasse ja Karin siirtyivät Karinin huoneeseen. Eli kun Karin ns.vietteli Lassen. Näytti siltä, että eivät oikeesti haluaisi edes koskea toisiinsa.
Se oli kiusallinen. Vaikka mielestäni kaiken ikäisen läheisyyskohtauksia pitäisi voida näyttää, niin Karin ja Dahlia ovat arvokkaita rouvia. Eivät muutenkaan yleisesti irstaile, joten miksi mässäillä näillä kohtauksia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olipa todella tökerösti näytelty se kohtaus, missä Lasse ja Karin siirtyivät Karinin huoneeseen. Eli kun Karin ns.vietteli Lassen. Näytti siltä, että eivät oikeesti haluaisi edes koskea toisiinsa.
Se oli kiusallinen. Vaikka mielestäni kaiken ikäisen läheisyyskohtauksia pitäisi voida näyttää, niin Karin ja Dahlia ovat arvokkaita rouvia. Eivät muutenkaan yleisesti irstaile, joten miksi mässäillä näillä kohtauksia.
Dahlian ja Aaron hotellikohtaukset olivat ihan hyviä tai ei sellaisia irstaan oloisia.
Sitä päivää odotellessa, kun Evan miesten pokailu viedään sille tasolle että sortuu johonkiin Ismoon tai Gunnariin. Tai saa homon sänkyynsä. Tuntuu et yritetään luoda mielikuvaa, että kaikki miehet lankee Evaan.
Ulla Taalasmaa
Se Äijö nyt on aina ollut sellainen hulttio. Ja mitäköhän tosta Seiliksestäkin tulee, voi voi.
Joko on kohtauksia syksyltä? Viola näytti ainakin yhdessä kohtauksessa ruskettuneelta.
Olisi pitänyt aikoinaan näyttää miten Pupu vetelee Dahliaa.
Vierailija wrote:
Olisi pitänyt aikoinaan näyttää miten Pupu vetelee Dahliaa.
Olisi näytetty edes kartanoa enemmän. Ei paljon siitäkään saatu irti.
Pitäisi olla välittämättä ilkeilijöistä. Huomiota ne vaan tahtoo.
Rosmarine Duncker
Mäkin olen miettinyt, minkälaisia palveluksia tämä Pupu oikein Dahlialle antaa.
Raha on varmasti ongelma. Nämä oikeasti asunnot ovat varmasti suurin osa jonkun tuotannon työntekijän omia. Kun näytettiin pitkästä aikaa Jutan ja Miran kotia sekä Eetun taloa sisältä asti.
Esteri Elsten
Kari Taalasmaa nöyryytti minua verisesti ja mä en unohda sitä ikinä!!
Vierailija wrote:
Raha on varmasti ongelma. Nämä oikeasti asunnot ovat varmasti suurin osa jonkun tuotannon työntekijän omia. Kun näytettiin pitkästä aikaa Jutan ja Miran kotia sekä Eetun taloa sisältä asti.
Nähtävästi myös vanhoista lavasteista luopuminen on ongelma. Muutaman Pihlajakadun 23 B-rapun ulkopuolisenkin asunnon voisi lavastaa, niin ei tarvisi välttämättä oikeita asuntoja joita ei kuitenkaan ole varaa käyttää kovin pitkiä aikoja. Axelsson Companyn kohtauksetkin tulevat kalliiksi jos pelkkä tuntivuokra on lähes 100€. Puhutaan että hotellissa kuvaaminen olisi kallista mutta onko nyt oikeasti niin jos verrataan tuohon hintaan.
Rosmarine ducker
nyt mä tarvitsen öljynvaihdon. Välittömästi.
Salkkareissa mikään ei tapahdu sattumalta. Miki oli rapussa, kun Ainoa vietiin asemalle. Tietysti jakson lopussa tuli peitetehtävä. Toinen oli että Kalle olisi ollut nyrpeänä Ainon muutosta. En tiedä yritetäänkö näillä huonoilla yrityksillä saada kahdenkeskistä aikaa luoda käännettä, jossa muu syli on parempi tai suhde alkaa rakoilemaan. Ainon majoituspaikasta ei ole tietoa, mutta ehkä sekin laitetaan johonkin lattialle Sampon ja Kallen kanssa.
Herminda "Hedda" Elsten
Minä olen Esterin kaksoissisko!!
Maarit Salin
Siis ette ikinä arvaa mihin mun juomat oli hävinny. Käsikirjoittajien kokoukseen saa ta na!
Sarjan paska laatu ihmetyttää!!
Vierailija wrote:
Maarit Salin
Siis ette ikinä arvaa mihin mun juomat oli hävinny. Käsikirjoittajien kokoukseen saa ta na!
Dahlia Mustavaara
Ihmekös se soopa on pöyristyttävän ala-arvoista.
Kohotettu realismi ei tarkoita yhtään mitään tässä kontekstissa kun katselee sarjan älyttömyyttä.
Dahlia Mustavaara
Toinen asia minkä päälle Marko Äijö ei näytä ymmärtävän, on laatutietoisuus.