Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58285)

Vierailija
45281/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun mielestä Kalle ei tainnut tykätä Ainon muutosta. Vaikutti jotenkin happamalta koko ajan.

Miksi Ainon piti muuttaa juuri Ismolle eikä esmes kimppakämppään jossa ei ole kuin Joonatan ja Eva? 

Vierailija
45282/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ette voi enää nostaa itseänne muiden yläpuolelle ja haukkua. Nyt tiedätte miltä syrjiminen tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45283/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarimikko on ollut kahdessa jaksossa. Ajankohdasta päätellen taisi olla Kososen deitti. Kun oli Moosessa kärhämää ja Kalle näki sen suudelman. Mietin kanssa, että jätkä on jostain tuttu. Ollut monessa muussakin kyllä mukana.

Vierailija
45284/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1cc1a3c7-7c68-44c8-b4e0-f5c24c…

Tämä osoittaa, että ei olla edes yritetty enää kunnolla. Toivon että EI jatketa linjalla.

Vierailija
45285/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Valtter kuoli alkoholin ja jonkun huumaavan/rahoittavan aineen yhdistelmään. Jotenkin turhauttavaa, että Ainon osuutta tunnutaan tutkivan siksi, että peri mittavan omaisuuden. Jos Valtter olisi ollut normaalituloinen niin kaikki oltaisi lakaistu maton alle? Miksi poliisi ei vain grillaa Ainoa eikä aloita jotain ihmeellisiä operaatiota. Etenkin kun vaikuttaa olevan aika huteralla pohjalla, kun periaatteessa Valtter olisi voinut ottaa koktailin itsekin. Jotkuhan epäili jossain kohtaa, että Valtter olisi tehnyt itsemurhan tajuttuaan jääneensä kiinni. En kyllä välttämättä usko mutta ei voi poissulkea sitäkään.

Valtterin kuolemasta oli varmaan tarkoitus tehdä m*rhamysteeri mutta Ainon hahmon esittäjänä tutuksi tulleen Jasminin kuolema muutti kuviot. Siksi Valtterin kuolema ikään kuin pyyhittiin pois sarjasta kuten sitä esittävä henkilökin. Ei tutkittu juttua mitenkään. Ei hautajaisia ei niin mitään. 

Vierailija
45286/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten Marko edelleen puhuu näistä asioista mediassa? Koska saadaan Seija-Liisalta haastattelu?

Vierailija
45287/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1cc1a3c7-7c68-44c8-b4e0-f5c24c…

Tämä osoittaa, että ei olla edes yritetty enää kunnolla. Toivon että EI jatketa linjalla.

Mistä nyt Äijö repi jonkun Jennin raskauden? Eihän sitä edes näytetty sarjassa. Niko oli syntynyt ennen kuin Jenni tuli takaisin, eikä ollut raskaana edes sarjasta lähtiessään kun joutui Saksalaiseen vankilaan. Kunhan nyt yrittää tekaista virheitä kulta-ajoilta. Itse niitä mokia on päästänyt läpi, kuten Gunnarin alzheimerin unohtuminen sekä Evan ja Monican surkea lomamatka. Siinäkin lähikuvat näytti uskottavilta. Surkea tausta siinä oli se ainoa moka.

Vierailija
45288/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei tietenkään spekuloijien kommentit tule enää niin helposti läpi. Sen siitä saa kun yrittää rajoittaa muiden keskusteluoikeuksia. Nyt kärsitte seuraukset. Monesti varoiteltiin, että ollaan ylläpitoon yhteydessä kiusaamistilanteiden takia.

Mä olen kirjoittanut palstauudistuksen jälkeen vasta yhden vain yhden spekun (eli mietteitä ennakoista) ja se pitkähkö viesti meni läpi. Ihmetyttää tällainen piikittely. Mä kun luulin, että se viimeisin riitelyilta (joitakin viikkoja sitten) anteeksipyyntöineen puhdisti ilmaa ja itse ainakin hautasin tuolloin sotakirveen. En ole puuttunut sen jälkeen enää "huumoriviesteihin" ja olen jopa osallistunut pari kertaa roolipeliinkin sovun merkiksi :) Ikävää jos tämä vastakksinasettelu edelleen jatkuu :(

Vierailija
45289/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mun mielestä Kalle ei tainnut tykätä Ainon muutosta. Vaikutti jotenkin happamalta koko ajan.

Miksi Ainon piti muuttaa juuri Ismolle eikä esmes kimppakämppään jossa ei ole kuin Joonatan ja Eva? 

Samaa ihmettelin. Luulisi olevan luonnollista, että Aino palaisi takaisin edelliseen kotiinsa. Etenkin kun siellä on nyt Sampon ja Cindyn lähtöjen jäljiltä käsittääkseni 2 vapaata asukaspaikkaa.

Vierailija
45290/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sille mitään, että Ainon paha olo menee tunteisiin. Etenkin Ainon pienimuotoinen ahdistus/paniikkikohtaus kadulla ennen hautajaisia ja masentuneisuus. Kun tietää mitä J oikeasti kävi läpi niin sitä jotenkin peilaa uuden Ainon kautta. Näytti tällä viikolla paljon enemmän Ainolta kuin aikasemmin.Taisi olla ulkotakki ainakin sama mitä J:kin käytti jossain vaihteessa sarjassa.

Vierailija
45291/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyisin jaksoja tulee ulos vain 4 kpl viikossa, aiotaanko edelleen jatkaa samalla nopealla tahdilla jaksojen tehtailua kuin aiemminkin? Eikö tahtia voisi hidastaa ja keskittyä niiden 4 jakson laatuun?

Vierailija
45292/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katsoin, että Aino näyttää nyt paluun jälkeen jotenkin erilaiselta. Kasvotkin jotenkin kapeammat tai jopa eri malliset. Johtuukohan kampauksesta tai vaatteista? Ennen taukoa Ainolla oli muistaakseni hiukset korkkiruuvikiharoilla tai laineilla. Nyt hiukset oli kiinni nutturalla ja myöhemmin auki, mutta suorina.

Vierailija
45293/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa todella tökerösti näytelty se kohtaus,  missä Lasse ja Karin siirtyivät Karinin huoneeseen. Eli kun Karin ns.vietteli Lassen. Näytti siltä, että eivät oikeesti haluaisi edes koskea toisiinsa. 

Vierailija
45294/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos nykyisin jaksoja tulee ulos vain 4 kpl viikossa, aiotaanko edelleen jatkaa samalla nopealla tahdilla jaksojen tehtailua kuin aiemminkin? Eikö tahtia voisi hidastaa ja keskittyä niiden 4 jakson laatuun?

Ensinnäkin siihen käsikirjoituksen laatuun ja mokien estämiseen. Gunnarin alzheimer on ollut pelkkää vitsiä Antti Sepän poistumisen jälkeen. Se että julkisesti vielä naureskelee asialle lähtönsä jälkeen kertoo aika paljon millä asenteella ollut sarjan tuottajana. Vaikka tämä on ainakin nykyään täysin saippuaa, niin jaksoja on jäänyt juuri sen takia niin paljon välistä kun ei tämä ole enää sama sarja kuin aikaisemmin. Käsikirjoituskin oli tehty ihan erilaisella asenteella. Varmaan Äijö sanonut käsikirjoittajille että tehkää niin huonoa kun voitte.

Vierailija
45295/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo sitä muuttoa oli ehdottanut, kun on siskostaan ja hänen pärjäämsiesti huolissaan. Aino myöhemmin sitten kysyi, että jos se sopii voisi muuttaa vähäksi aikaa. Uskon että tässä on enemmän kyse muusta. JP näkee Mikin hengailemassa Laiteloiden kanssa ja alkaa kuvittelemaan omiaan tai jotain vastaavaa. Eiköhän Aino sinne kimppakämppään muuta.

Vierailija
45296/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei tietenkään spekuloijien kommentit tule enää niin helposti läpi. Sen siitä saa kun yrittää rajoittaa muiden keskusteluoikeuksia. Nyt kärsitte seuraukset. Monesti varoiteltiin, että ollaan ylläpitoon yhteydessä kiusaamistilanteiden takia.

Mä olen kirjoittanut palstauudistuksen jälkeen vasta yhden vain yhden spekun (eli mietteitä ennakoista) ja se pitkähkö viesti meni läpi. Ihmetyttää tällainen piikittely. Mä kun luulin, että se viimeisin riitelyilta (joitakin viikkoja sitten) anteeksipyyntöineen puhdisti ilmaa ja itse ainakin hautasin tuolloin sotakirveen. En ole puuttunut sen jälkeen enää "huumoriviesteihin" ja olen jopa osallistunut pari kertaa roolipeliinkin sovun merkiksi :) Ikävää jos tämä vastakksinasettelu edelleen jatkuu :(

Kiitokset sinulle että haluat sopua, mutta on täällä vieläkin niitä riidankylväjiä. 

Vierailija
45297/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tässä ketjussa on satunnaisesti trollaajia, jotka kiertää vuoron perään jokaisessa suositussa ketjussa höröttämässä, joilla saa porua aikaiseksi. Palstalla tämmöisiä on todella paljon ja haluavat kiusata muita. Eli välttämättä jokainen ilkeä kommentti ei ole edes spekuloija tai roolipelaaja, vaan joku muu joka ottaa jomman kumman roolin, koska tietää sillä saavan tänne lisää pahaa puhetta. Tämä on kaikkien julkisten palstojen ongelma.

Vierailija
45299/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nyt se on todistettu. Tuo ^ oleva teksti oli mun vastaus 45297 viestiin, mutta lainauksessa ei tullut läpi. Yksinään tuli, enkä muuttanut mitään tekstistä, eli liian pitkät lainaukset ei taida tulla ainakaan enää läpi?

Ja heti perään jotain uutta. Miksi tuo loppu on oranssia? :D

Vierailija
45300/58285 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Tämä sarja on altistunut liian pitkään Äijön vaikutuksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi