Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58069)
Vierailija kirjoitti:
Iida Palosaari kirjoitti:
Huomenna on sitten viimmoinen lähetys!! Meikkäläiseltäkin alkaa työt huvveta.
Painu kuuseen!! Tämä on salkkari ketju eikä voittopotti ketju!!!
Täällä kuulle kuussi heilluu kun on niin kova maanjäristys!
Oi luoja ota tämä vanha versio jo pois täältä!
Roolipeli ei mua haittaa mutta itsekin vähän ihmettelen, miksi joskus mennään täysin ulkopuolelle ja aletaan puhumaan oikeista ihmisistä (ei sarjan näyttelijöistä ) tai vaikka niistä Putous-hahmoista. Sehän ei ole enää edes ketjun aiheeseen liittyvää. Tämä kuitenkaan mikään sekatavara-ketju ole vaan Salkkarit-ketju, jossa voi puhua sarjan puitteissa. Nämä ulkopuoliset jutut herättää enemmän ärsytystä ja on lähinnä turhaa sisältöä.
Viimeiset minnuutit! Viimeiset minnuutit lähttee nytt.
Mokomat ryökäleet! Sarja-alapeukuttajat ovat iskeneet keskuuteemme!! 😡
Kuinka monta kertaa sulle pitää oikein sanoa että tää on meidän yhteinen harrastus!!
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Gunnar Mustavaara kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Karinilla viiraa pahemman kerran lähtee nyt jonkun Lasse Sievisen matkaan ahtaaseen koppiin tekemään jotain sopimatonta!
Kai sä haluut voittaa ne?
Totta kai! Pupuilla on tallessa tarkat ohjeet!
Saanko aloittaa naimisenne rouva? Te olette niin kiihottava jos saa sanoa.
Meitsi voi aina pikkasen vetästä Kaksplussaankin!
Irma Halonen kirjoitti:
Kuinka monta kertaa sulle pitää oikein sanoa että tää on meidän yhteinen harrastus!!
Herra mun vereni, ootko sä houkutellu Sepon siihen seksikilpailuun? Senkin lut ka! Sepon sydän ei kestä sellasta!
Kyllähän se voittopotti tähän liittyy kun minä runkkaan ihanille tisseille!
Hopeinen kuu luo viimeistä iltaa, en unohtaa voi koskaan voi tällaista kilpaa!
Katsoin yksi päivä Kaunareita sattumalta ja ilmeisesti Ridge ja Brooke oli menossa naimisiin. Monesko kierros? Tuo Ridgenkin näyttelijä on vaihtunut ties kuinka monta kertaa. Sori ohis.
Apapap! Opettaja puhuu! Ja minä puhun Salkkareista! Älkää koskaan antako kenenkään väittää, että tällä sarjalla ei olisi mitään annettavaa. Koska onhan tässä sentään hyviä lavasteita ja näyttelijöitä. Tai no, tässä on lavasteita ja näyttelijöitä!
Janne Haukkala kirjoitti:
Meitsi voi aina pikkasen vetästä Kaksplussaankin!
Janne, mä niin halusin sua!
Mistä tuollaisia palvelijoita saa? Kelpaisi minullekin! 🥵
Luulis teidänkin välittävän jos isänne haluaa pilata loppuiltansa roskasarjan ketjussa!
Keitä sarjassa on Pauliina nimellä. Kun yhden jakson nimi Pauliinat baaritiskillä. Toinen näistä Pauliinoista on Susu mutta kuka on toinen Pauliina? Vai onko nyt niin että puhutaan "pauliinoista" eikä tarkoiteta että nimen pitäisi olla Pauliina?
Tarkoittaisikohan se Susua ja Elinaa? Elikä Elina esiintyisi vielä kerran sarjassa? Suunnittelevat Noelin tuhoomista?
Mä meen kattomaan youtubrsta Iida Palosaarta. Parempaa kuin salkkarit.
Painu kuuseen!! Tämä on salkkari ketju eikä voittopotti ketju!!!