Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58055)

Vierailija
44381/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha niistä peukuista on välittää. Ne on sitä varten että voi osoittaa mielipiteensä.

Aika masentunut tyyppi, kun mikään ei kelpaa.

Vierailija
44382/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä nyt palstat nykyään näyttävät. Toistensa kopioilta, älyttömien lisämaksujen tai tilien jäädytysten kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44383/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tämä ketju on mitenkään poikkeus ja tänne ei eksyisi trollaajia. Niitä on joka ketjussa huutamassa. Siinä mielessä en lähtisi takertumaan peukkuihin. Jokaisessa ketjussa on sama homma. Itse asiassa aika paljon samanlaista toistoa muualla. Siksi mun on vaikea suhtautua, että tässä ketjussa oikeasti pelattaisi intohimosta roolipeliä ja aidosti oltaisi turhautuneita ulkolavasteeseen. Se kuulostaa lähinnä samanlaiselta huudatukselta, jolla tiedetään saavan ihmisiä suuttumaan. Mutta ei mua viestit haittaa. Skippaan vaan ohi. 

Vierailija
44384/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tämä ketju on mitenkään poikkeus ja tänne ei eksyisi trollaajia. Niitä on joka ketjussa huutamassa. Siinä mielessä en lähtisi takertumaan peukkuihin. Jokaisessa ketjussa on sama homma. Itse asiassa aika paljon samanlaista toistoa muualla. Siksi mun on vaikea suhtautua, että tässä ketjussa oikeasti pelattaisi intohimosta roolipeliä ja aidosti oltaisi turhautuneita ulkolavasteeseen. Se kuulostaa lähinnä samanlaiselta huudatukselta, jolla tiedetään saavan ihmisiä suuttumaan. Mutta ei mua viestit haittaa. Skippaan vaan ohi. 

Minä olen ainakin täysin turhautunut ulkolavasteeseen. Ärsyttää joka kerta kun näen sen surkean tekeleen kohtauksissa. Vielä hirveämmältä näyttää kun on se epäaito syvennys ja lisäseinää pidemmälläkin.

Vierailija
44385/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaa mua, pu-pu-pussaa mua

Myrkkyäs käytä, rakkaudella täytä

Ota mut, o-o-ota mut

Haluun olla uhris, nyt mä olen valmis

Sä olet alien

Kosketukses erilainen

Yliluonnollinen

Aivan taivaallinen

Vierailija
44386/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuista ei kannata välittää. Kuten ylempänä sanoi niin tuo on aika normi joka ketjussa. Pointti niissä on peukku ylös = samaa mieltä jne. alapeukku = en ole samaa mieltä jne. ja mahdollisuus kommentoida sitten oma näkemys. Joku voi vihata koko sarjaa ja tästä syystä kaikki viestit ovat hänelle punainen vaate. Kuka tietää mutta ei sentään kannata jäädä niihin jumittamaan. Sillä luvulla ei ole mitään merkitystä mihinkään.

Vierailija
44387/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt vaan mietitty tätä yhtä sarja alapeuluttajaa, jolle ei mikään kommentti kelpaa. Hän siis elämässääm vihaa kaikkea. Surullista.

Vierailija
44388/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut että sinäkin lankeaisit vähättelemään meitä! 😡

Vierailija
44389/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussahan vallitsee mielipide että kaikki asiakommenttien kirjoittajat ovat hienoja ihmisiä ja vitsailijat taas arvotonta ihmis saastaa.

Vierailija
44390/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussahan vallitsee mielipide että kaikki asiakommenttien kirjoittajat ovat hienoja ihmisiä ja vitsailijat taas arvotonta ihmis saastaa.

No eikä vallitse. En ainakaan ajattele niin vaikka aikoinaan totuin siihen, että ketju on puhtaasti sarjan tapahtumiin perustuva kommentointialusta.

Vierailija
44391/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mitään vitsaile täällä! Nyt se Amandan keittiö kuntoon ja sassiin!

Vierailija
44392/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sitten vain poistun keskustelusta. Yritin olla asiallinen peukkukommentissa ja saada muuta keskustelua puhumalla vanhasta. Tuloksesta. Joo sori olen varmasti vähän epävakaa ja huono suhtautumaan muutoksiin. Katson jopa kesken unien joskus onko kommenttia ja jään ärtyisälle tuulelle jos on vain pelkkää negatiivista. En voi pakottaa muita mihinkään muottiin tai ajattele kenestäkään pahaa. Kaipaan vaan tosi paljon vanhoja aikoja. En jotenkin osaa suhtautua tähän muutokseen ja se stressaa ihan älyttömästi.

Vierailija
44393/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut pilaavat kaiken.

Vierailija
44394/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaminen on loukkaavaa vaikka sitä yritettäisiin kuinka valkopestä. Siinä tuodaan esille että toisen kommentti oli huono, eli halutaan tuottaa paha mieltä.

Vierailija
44395/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä sitten vain poistun keskustelusta. Yritin olla asiallinen peukkukommentissa ja saada muuta keskustelua puhumalla vanhasta. Tuloksesta. Joo sori olen varmasti vähän epävakaa ja huono suhtautumaan muutoksiin. Katson jopa kesken unien joskus onko kommenttia ja jään ärtyisälle tuulelle jos on vain pelkkää negatiivista. En voi pakottaa muita mihinkään muottiin tai ajattele kenestäkään pahaa. Kaipaan vaan tosi paljon vanhoja aikoja. En jotenkin osaa suhtautua tähän muutokseen ja se stressaa ihan älyttömästi.

Moneskohan kerta tämä on kun aiot lopettaa keskustelun? Ihan hyvä jos puhut asiallisesti, kyllä täällä sinullekin löytyy keskustelua. Jokainen tyylillään.

Vierailija
44396/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot 🍊🍊 sillä uudella hahmolla 😜

Vierailija
44397/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ollut. Siis se Erika vai? Sehän oli tosi nuori.

Vierailija
44398/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään isoveljen kiveksistä enemmän 😜

Vierailija
44399/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex battles in history!

Dahlia and Gunnar

VERSUS

Karin and Lasse

BEGIN

Vierailija
44400/58055 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrikillä on ihanan seksikäs perse. Voi kun pääsis panemaan sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä