Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58055)
Miltä nyt palstat nykyään näyttävät. Toistensa kopioilta, älyttömien lisämaksujen tai tilien jäädytysten kera.
Tuskin tämä ketju on mitenkään poikkeus ja tänne ei eksyisi trollaajia. Niitä on joka ketjussa huutamassa. Siinä mielessä en lähtisi takertumaan peukkuihin. Jokaisessa ketjussa on sama homma. Itse asiassa aika paljon samanlaista toistoa muualla. Siksi mun on vaikea suhtautua, että tässä ketjussa oikeasti pelattaisi intohimosta roolipeliä ja aidosti oltaisi turhautuneita ulkolavasteeseen. Se kuulostaa lähinnä samanlaiselta huudatukselta, jolla tiedetään saavan ihmisiä suuttumaan. Mutta ei mua viestit haittaa. Skippaan vaan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tämä ketju on mitenkään poikkeus ja tänne ei eksyisi trollaajia. Niitä on joka ketjussa huutamassa. Siinä mielessä en lähtisi takertumaan peukkuihin. Jokaisessa ketjussa on sama homma. Itse asiassa aika paljon samanlaista toistoa muualla. Siksi mun on vaikea suhtautua, että tässä ketjussa oikeasti pelattaisi intohimosta roolipeliä ja aidosti oltaisi turhautuneita ulkolavasteeseen. Se kuulostaa lähinnä samanlaiselta huudatukselta, jolla tiedetään saavan ihmisiä suuttumaan. Mutta ei mua viestit haittaa. Skippaan vaan ohi.
Minä olen ainakin täysin turhautunut ulkolavasteeseen. Ärsyttää joka kerta kun näen sen surkean tekeleen kohtauksissa. Vielä hirveämmältä näyttää kun on se epäaito syvennys ja lisäseinää pidemmälläkin.
Pussaa mua, pu-pu-pussaa mua
Myrkkyäs käytä, rakkaudella täytä
Ota mut, o-o-ota mut
Haluun olla uhris, nyt mä olen valmis
Sä olet alien
Kosketukses erilainen
Yliluonnollinen
Aivan taivaallinen
Peukuista ei kannata välittää. Kuten ylempänä sanoi niin tuo on aika normi joka ketjussa. Pointti niissä on peukku ylös = samaa mieltä jne. alapeukku = en ole samaa mieltä jne. ja mahdollisuus kommentoida sitten oma näkemys. Joku voi vihata koko sarjaa ja tästä syystä kaikki viestit ovat hänelle punainen vaate. Kuka tietää mutta ei sentään kannata jäädä niihin jumittamaan. Sillä luvulla ei ole mitään merkitystä mihinkään.
Tässä on nyt vaan mietitty tätä yhtä sarja alapeuluttajaa, jolle ei mikään kommentti kelpaa. Hän siis elämässääm vihaa kaikkea. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut että sinäkin lankeaisit vähättelemään meitä! 😡
Ketjussahan vallitsee mielipide että kaikki asiakommenttien kirjoittajat ovat hienoja ihmisiä ja vitsailijat taas arvotonta ihmis saastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussahan vallitsee mielipide että kaikki asiakommenttien kirjoittajat ovat hienoja ihmisiä ja vitsailijat taas arvotonta ihmis saastaa.
No eikä vallitse. En ainakaan ajattele niin vaikka aikoinaan totuin siihen, että ketju on puhtaasti sarjan tapahtumiin perustuva kommentointialusta.
Mä en mitään vitsaile täällä! Nyt se Amandan keittiö kuntoon ja sassiin!
Ehkä mä sitten vain poistun keskustelusta. Yritin olla asiallinen peukkukommentissa ja saada muuta keskustelua puhumalla vanhasta. Tuloksesta. Joo sori olen varmasti vähän epävakaa ja huono suhtautumaan muutoksiin. Katson jopa kesken unien joskus onko kommenttia ja jään ärtyisälle tuulelle jos on vain pelkkää negatiivista. En voi pakottaa muita mihinkään muottiin tai ajattele kenestäkään pahaa. Kaipaan vaan tosi paljon vanhoja aikoja. En jotenkin osaa suhtautua tähän muutokseen ja se stressaa ihan älyttömästi.
Alapeukuttaminen on loukkaavaa vaikka sitä yritettäisiin kuinka valkopestä. Siinä tuodaan esille että toisen kommentti oli huono, eli halutaan tuottaa paha mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä sitten vain poistun keskustelusta. Yritin olla asiallinen peukkukommentissa ja saada muuta keskustelua puhumalla vanhasta. Tuloksesta. Joo sori olen varmasti vähän epävakaa ja huono suhtautumaan muutoksiin. Katson jopa kesken unien joskus onko kommenttia ja jään ärtyisälle tuulelle jos on vain pelkkää negatiivista. En voi pakottaa muita mihinkään muottiin tai ajattele kenestäkään pahaa. Kaipaan vaan tosi paljon vanhoja aikoja. En jotenkin osaa suhtautua tähän muutokseen ja se stressaa ihan älyttömästi.
Moneskohan kerta tämä on kun aiot lopettaa keskustelun? Ihan hyvä jos puhut asiallisesti, kyllä täällä sinullekin löytyy keskustelua. Jokainen tyylillään.
Isot 🍊🍊 sillä uudella hahmolla 😜
Vierailija kirjoitti:
No eikä ollut. Siis se Erika vai? Sehän oli tosi nuori.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään isoveljen kiveksistä enemmän 😜
Sex battles in history!
Dahlia and Gunnar
VERSUS
Karin and Lasse
BEGIN
Henrikillä on ihanan seksikäs perse. Voi kun pääsis panemaan sitä.
Aika masentunut tyyppi, kun mikään ei kelpaa.