Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58055)
Salkkarit pärjäis Razzie awards tyylisessä gaalassa.
Suurin fanisi oon
Ja seuraan sua
Kunnes rakastat mua
Papa-paparazzi
Baby ei oo toista supertähtee
Tiedät mä oon sun
Papa-paparazzi
Olen kiltisti
Kunhan saan tuon pojan omaksi
Baby mainetta saat
Jahtaan kunnes rakastat mua
Papa-paparazzi
Jutta Korhonen kirjoitti:
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Meille on tulossa suuri pullatilaus. Leivotte 300 korvapuustia!
Varokaa ettei Dahlia pilaa niitä!
Se nyt oli vain sellainen kertaluontoinen kosto siitä Ullan vandalisoinnista!!
Ulkolavaste pitää purkaa pois! 😡
Mulla on ihan surkeet vanhemmat. Oulussa on mennyt vuosia töiden merkeissä. Mun raukkaa äitiäkään ei ole sitten näkynyt!
Inka Haapala kirjoitti:
Mulla on ihan surkeet vanhemmat. Oulussa on mennyt vuosia töiden merkeissä. Mun raukkaa äitiäkään ei ole sitten näkynyt!
Minä oon sinun äitis, vaikka en bioloogisesti niin noin niin kun sosiaalisesti ainakin.
Saga palkkas mut kiduttajaks Noelille kun se säälittävä paskiainen otetaan kiinni.
Min herre! Obegripligt! Sillä Beigellä menee erittäin huonosti! Camilla pyysi tarkkailemaan miten sillä firmalla menee ja hyvä että pyysikin. Aki on sotkenut koko firman hämärähommiin. Minä aion korjata asian ja ottaa ohjakset yhtiön toiminnasta. Minullahan ei ole mitään kilpailukieltoa. Cindykään ei pysty hoitamaan sen osaansa nukkehallituksessa joten kukapa muukaan sitä nyt sitten hoitaisi kuin minä.
Karin Ekholm kirjoitti:
Min herre! Obegripligt! Sillä Beigellä menee erittäin huonosti! Camilla pyysi tarkkailemaan miten sillä firmalla menee ja hyvä että pyysikin. Aki on sotkenut koko firman hämärähommiin. Minä aion korjata asian ja ottaa ohjakset yhtiön toiminnasta. Minullahan ei ole mitään kilpailukieltoa. Cindykään ei pysty hoitamaan sen osaansa nukkehallituksessa joten kukapa muukaan sitä nyt sitten hoitaisi kuin minä.
Johan tässä on odoteltukin kunnon johtajaa sille firmalle! Olen saanut tarpeeksi sen Axelssonin ja Nikkisen nujakoinnista.
Juhani Seppä kirjoitti:
Karin Ekholm kirjoitti:
Johan tässä on odoteltukin kunnon johtajaa sille firmalle! Olen saanut tarpeeksi sen Axelssonin ja Nikkisen nujakoinnista.
Nyt vaan luotat Kariniin sillä välin kun mä olen poissa. Ehkä mä vielä jonain päivänä palaan Helsinkiin, mutta sen aika ei ole nyt.
Cindy! On aika valita jätätkö Akin vai tuletko mun luokse.
Alapeukuttaja on sitkeä tyyppi.
Teidän merkkarit! Sulla oli paikattu hammas etkä sä ois saanut syödä niitä.
Roosa ja Patio takaisin kokeiksi!
Huomenna on illalla se käyttökatko sitten.
Turha niistä peukuista on välittää. Ne on sitä varten että voi osoittaa mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on illalla se käyttökatko sitten.
Kaksplussaan vaan sitten. Saa nähdä loppuuko tämäkin jos tulee joku rekisteröitymispakko.
Lupasin eilen tehdä pientä yhteenvetoa vanhoihin uutisiin.
En osaa sanoa koska ensimmäiset mainokset lehdissä tulivat, mutta mahdollisesti jo 1998. Viikkoa ennen alkoi ilmaantumaan sivun mainoksia, joissa oli legendateksti "Kaikki naapurit on vähän outoja", mutta sivuhuomiona ensimmäisissä oli pienellä mainittu että ensi viikolla puhutaan siitä, mistä ei puhuta tms. Selvästi yritettiin saada jonkinlaista mystistä asetelmaa, vaikka toki joulukuussa 1998 on kerrottu sarjasta. Pari päivää alkamisen jälkeen Oulussa oli levinnyt kerrostaloihin sama teksti moneen paikkaan.
Ihmettelen miksi tänä päivänä syytetään Maikkaria spoilaamisesta, kun ennen vanhaan kerrottiin tosi aikasin. Elokuussa 2007 haastateltu Piitua ja Saraa, jossa kerrotaan syksyn olevan viimeinen Piitulle. Oikein yksityiskohtaisesti sarjan tiedottaja kertoo, että jää loka-marraskuun vaihteessa kuvauksista pois. Samaa tehtiin alkuaikoina. Muistan, kun Siljan näyttelijän kerrottiin päässeen johonkin kouluun.
Jos sarjan alussa kuvaukset olivat vain hetken jäljellä, niin myöhemmin viive oli suuri. Ilmeisesti Huvilakadun remontin takia? Elokuussa 2006 tiedottaja taas kommentoi, että syksyllä alkavat jaksot ovat marraskuulta 2005 ja valmiita jaksoja oli alkuvuoteen 2007. Kuulostaa hurjalta. Miian kuolemakin oli kuvattu reippaasti puoli vuotta etuajassa? Sama pätee Yrjöön jonka jaksojakaan ei ollut ehtinyt tulemaan ennen poismenoa. Yrjö oli toki vieraileva hahmo, joten tarina olisi joka tapauksessa jossain kohtaa loppunut. Surullista, että Paavo oli itse ajatellut keuhkokuumetta tms. mutta olikin syöpä ja sairausloma.
Salkkarit on aina ollut negatiivinen muille. Jo alkuvuosina täällä käsketään lopettamaan, kun on niin surkea. Eli kyllä ihmisillä on aina ollut huonoja mielipiteitä. Tänä päivänä kaikki pitää sitä enemmän totuutena. Jos vertaa että tuskin katsojien mielestä yleinen mielipide 2004-2007 oli, että sarja on huono.
Maija-Liisa itse muuten kommentoinut 2009, että on taas katsonut uusia jaksoja ja näyttelijän työ parantunut. Kuulemma vanhoissakaan jaksoissa ei ehtinyt ottamaan uusiksi ja itse menettänyt öitä (puoli vitsi varmaan) sen takia, että ei ollut tyytyväinen kaikkiin suorituksiin. Meistä kukaan ei ole samaa mieltä. Ei mulla ainakaan tule mieleen yhtäkään huonoa hetkeä Ullan hahmosta alkuvuosilta.
Varokaa ettei Dahlia pilaa niitä!