Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Aika hullua, että Erika on raskaana, Rami haluaisi perheen ja Noel sabotoi kortsuja. Päälle Ilo ja Sallan vauva.
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Eva Tamminen kirjoitti:
Jos Inka ei halua enää laulaa niin mä voin! Musta tulis vähän sellanen Suomen Lady Gaga tai Britney Spears. Mulla on paljon tekstejäkin valmiina. Esim. Täs ois yks:
Yy kaa koo
Emme kaksistaan oo
Kaikki paikat hikoo
Ja mä välissä oonLasken yy kaa koo
Pete Pauli Marjo
Ne kimpassa on
Kaikki tahtooSinä et meijän Inkaa voita! 😡
Mä oon kuule paljon seksikkäämpi!
Vierailija kirjoitti:
https://image-via.katsomo.fi/api/v2/img/6333e09de4b00a5c197968d5?locati…
Tämä laajakuva Pihlajakatu oli ihan ok onnettomuuden jälkeen. Erilaiset kivetkin, koska erilainen rakennelma. Ainoa häiritsevä on tossa ilmeisesti näkyvä parkkiruudun puolikas :D
Ei noi kivet sen erityisempiä ole. Siellä sisäpihalla on enemmän tuon näköisiä, mutta muovisuus noissa paistaa kauas :D Punaista graniittia siinä talossa on oikeasti, eikä tuollaisia pienempiä harmaita lohkareita. Tuossa näkyy myös selkeät rajat noissa seinien osissa mitä tuohon on kiinnitetty, mutta on silti paljon parempi kuin se nykyinen missä hirvittävät seinät Taalasbiilin ovien suuntaan. Jossain lentokentän vieressä tuo pystytyspaikka ainakin Jodelissa jonkun mukaan oli. En vaan ole nähnyt sitä samaa rakennusta missä se isompi lavaste oli kiinni, joten ei mitään varmaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen ullakkohuoneessa kun menee vessaan, päätyy mansardikaton läpi pudotukseen.
Kyllä ne kaikki ikkunat ja muut on ihan oikeilla paikoillaan, mutta kun te hahmotatte aika-avaruusjatkumon vain neliulotteisena.
Ilmeisesti ne on jotain omaa ulotteisuutta, kun Taalasmaan ikkuna on rappukäytävän suuntaan. Se ei lisää uskottavuutta että ulohuoneesta oli näkymä alkuaikoina sisäpihalle ja myöhemmin tausta on vaihdettu eri näköiseen.
Eva Tamminen kirjoitti:
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Eva Tamminen kirjoitti:
Jos Inka ei halua enää laulaa niin mä voin! Musta tulis vähän sellanen Suomen Lady Gaga tai Britney Spears. Mulla on paljon tekstejäkin valmiina. Esim. Täs ois yks:
Yy kaa koo
Emme kaksistaan oo
Kaikki paikat hikoo
Ja mä välissä oonLasken yy kaa koo
Pete Pauli Marjo
Ne kimpassa on
Kaikki tahtooSinä et meijän Inkaa voita! 😡
Mä oon kuule paljon seksikkäämpi!
Nyt nar ttu pidät sen suus kiinni! 😡
Vierailija kirjoitti:
https://image-via.katsomo.fi/api/v2/img/6333e09de4b00a5c197968d5?locati…
Tämä laajakuva Pihlajakatu oli ihan ok onnettomuuden jälkeen. Erilaiset kivetkin, koska erilainen rakennelma. Ainoa häiritsevä on tossa ilmeisesti näkyvä parkkiruudun puolikas :D
Olisi tuon onnettomuuden tasoinen ulkolavaste, niin ei olisi niin paha. Joku sisäpiha tulee vähän mieleen tuosta. Kun siinä edessä olisi vielä nurmikkoa ja pihakeinu 🥲
Toikin rakennettiin jotta voitiin tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toi Lindan ja Joonatanin jatkuva sekoilu vaan kerro, ettei sovi yhteen.
Miks Roinatan höylää vanhaa lautaa?
Eihän Linda ole vanha? Sehän tuli alaikäisenä raskaaksi. Violaa vähän vanhempana. Alle 40v Lindakin on.
Älä höpötä. Vanha mikä vanha.
Ei kyllä mielestäni Linda ole vanha? Ulla ja Dahlia ovat vanhoja, eikä siinäkään mitään negatiivista ole.
Lindan näyttelijä Monika Lindeman on 38 v. Kai hän sarjassa on suunnilleen samanikäinen.
Lasse se vaan hoilottelee päissään, perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ulkokuntosali oli kiva, jossa JP meinasi ammuskella Mikiä mutta Ismo ja Joonatan tuli paikalle.
Onko kellään tietoa, saako Miki poliisin työtään takaisin tai loppuuko toi Aki Miki JP ärsyttävä piirileikki pian?
Vierailija kirjoitti:
Toikin rakennettiin jotta voitiin tuhota.
Väliaikaisesti saatiin joku paikka sitä varten. Sarjan studiot on niin huono sellaiseen, kun pieni parkkitila eikä siihen saa varmasti pysyvämmin mitään laittaa. Joku halli pitäisi olla ulkolavasteille niin ehkä saisikin jonkun pätkän vaikka sisäpihaa. Amandan olisi jo aika vaikea kun on ne portaat ja ylätasanteet minkä edessä itse rakennus on.
Kenelle se Erika on paksuna? Joku mehu (meh met ti) pannu sitä?
Meh met ti - sana menee täällä tarkistukseen kuten myös amma sana ä kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toi Lindan ja Joonatanin jatkuva sekoilu vaan kerro, ettei sovi yhteen.
Miks Roinatan höylää vanhaa lautaa?
Eihän Linda ole vanha? Sehän tuli alaikäisenä raskaaksi. Violaa vähän vanhempana. Alle 40v Lindakin on.
Älä höpötä. Vanha mikä vanha.
Ei kyllä mielestäni Linda ole vanha? Ulla ja Dahlia ovat vanhoja, eikä siinäkään mitään negatiivista ole.
Lindan näyttelijä Monika Lindeman on 38 v. Kai hän sarjassa on suunnilleen samanikäinen.
Violan 15v synttäreillä paljastu Karille, että Linda on Violan äiti. Hetki sen jälkeen Violalle. Kuulemma Linda oli vähän Violaa vanhempi kuin tuli raskaaksi. Eli oli silloin arviolta 15 + 15-17v eli n. 30-32v.
Tämä paljastaa, ISOT!
https://im.mtvuutiset.fi/image/8792836/landscape16_9/1024/576/a8c1314fe…
Tässä näkyy kohdassa 13:50 sisäpihaa paremmin. Sellaista tummaa kiveä on ja vaaleaa saumalaastia. Aikamoinen rakennelma saisi olla jos tuollainen olisi lavastetta.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle se Erika on paksuna? Joku mehu (meh met ti) pannu sitä?
Lottoan että Salkkareiden logiikalla Olli on käyny piipahtamassa Naantalissakin. Ilmeisesti joku yhden illan tuttu tai heilastelu. Ei mikään poikaystävä. Jos oikein hc- menee niin JP on sotkeutunut tähänkin juttuun :D
Mahtaakohan Karin ottaa puheeksi, että Henrik jätti lukion kesken eikä ole ylioppilas ja töissä jossain hikisessä teinikuppila Moosessa?
Henrikin opiskelut olivat ehto Ekholmien Mustavaara osakkeille joita Aki tarvitsi. Tietenkään tähän ei palata.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuttu-hahmo-palaa-salkkareihin-aika…
Erika on kuitenkin sarjassa myös alaikäinen. Siinä mielessä JP on aikuinen, ehkä lähemmäs 30v.
Pyhä hölmö taas oon
Tämä on niin julmaa
Yhä rakastan sua Juudas
Ooo rakkaani on Juudas, Juudas