Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mua ärsyttää ja suututtaa se Kallen muna. AAARGGGHH!!!!!
Olin jo unohtanut koko Hankoon muuton. Oliko Nadja syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Missä vauvan vaunut on? Raahaako Salla ne rappuja pitkin yläkertaan?
Ja miksi Salla edes asuu majatalossa? Miksi ei hanki omaa kämppää? Ilmeisesti on halvempaa asua omalla työpaikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JP:n kohtaa jälleen myös Hani. Yhteinen saunailta päätyy uuteen yökyläilyyn Laiteloilla.
Ismo kuuntelee oven takana Hanin armotonta voihketta kun JP survoo menemään. Oven raosta Ismo näkee kuinka Hanin tissit hyppii ylös alas. Ismo vetelee nahkaa nopeammin edes takas ja tulee parketille. Yhtäkkiä Ismon selän takana on myös Aaro. Mutta mitä Aarolla on kädessään ja miksi Aaron katse on lasittunut.
Aaro laukeaa käteensä Ismon pakaroita tuijoteltuaan.
Aaro, miten ois jos sä liemittäisit mut?
Nyt kulkee taas ääni.
AAAAAHHHHH!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Olin jo unohtanut koko Hankoon muuton. Oliko Nadja syntynyt?
Oli
Eikö tuolla majatalossa ole ketään muita asiakkaita? Respa hoitaa myös siivoukset?
Miksi Eva ei sitten lähde Nadjan kanssa sinne Oulussa asuvien sukulaistensa luokse? Nämäkin aikaisemmin täysin unohdetut sukulaiset yllättäen ilmestyivät. Aikaisemmin Evalla ei ollut ollut sukulaisia ja oli tyyliin jo nuoresta yksin omillaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Eva ei sitten lähde Nadjan kanssa sinne Oulussa asuvien sukulaistensa luokse? Nämäkin aikaisemmin täysin unohdetut sukulaiset yllättäen ilmestyivät. Aikaisemmin Evalla ei ollut ollut sukulaisia ja oli tyyliin jo nuoresta yksin omillaan ollut.
Eikös sillä asu vanhemmat Oulussa?
Dahlian sukulaiset tarvitaan sarjaan. Gunnarin sukulaisia nähtiinkin.
Mä pieraisin. Hyi mikä katku.
Sairaala pitää purkaa, koska sitä ei tarvita.
Vasara menee läpi kumisevien portaiden.
Majatalossa ei ole kokkia, paha moka tuotannolta. Ei ole parvekkeellista huonetta, paha moka sekin. Dahlian kartanoa ei näy, suuri pettymys. Sairaalassa on sama käytävä, sairaalaa ei tarvita sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vasara menee läpi kumisevien portaiden.
Ja leka iskeytyy voimalla ohuen vaneriseinän lävitse, jolloin koko majatalo kaatuu kuin korttitalo
Salkkarit pitää loppua jos sairaalaa ei pureta.
Oi että Pupu, nai minua!