Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
33701/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko sillä Kallella nyt iso vai pieni. Kaikki tuntuu juoksevan aina Kallen perässä loppuun asti. Vai onko sillä niin hyvä perse ettei voi päästää irti. Oikeasti tosi häiritsevää että kaikki aina pitää Kallea niiden ykkösmiehenä.

Vierailija
33702/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallea kun saisi paukuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33703/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tämä nainen, Susu, on siis aivan ärsyttävä, tosi paska. Että mä en oikeesti jaksa sitä.

Vierailija
33704/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onko sillä Kallella nyt iso vai pieni. Kaikki tuntuu juoksevan aina Kallen perässä loppuun asti. Vai onko sillä niin hyvä perse ettei voi päästää irti. Oikeasti tosi häiritsevää että kaikki aina pitää Kallea niiden ykkösmiehenä.

Kallen juustorengas 😛

Vierailija
33705/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Kallen perse ei ole hot. Henrikin perse on hot.

Vierailija
33706/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska Susu

Vierailija
33707/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinan suuri, mystinen suunnitelma osoittautuu lopulta ihan tyhmäksi vedoksi, sanokaa minun sanoneen! Olen varma. Palataan asiaan myöhemmin.

Ihan selvää, että suunnitelma ei ole mikään ihmeellinen. Ilmeisesti Elina on onnistunut lavastamaan Noelin vakavasti sairaaksi. Saattaa jopa saada yhteishuoltajuuden sen takia, mutta juuri kun Elina on pakenemassa Toivon kanssa Kalle etevästi huomaa tilassa jotain outoa tai Noel tajuaa asian ja lopulta kaikki vain kusahtaa. En edes tiedä onko Elinalla mitään järkevää mahdollisuutta palata takaisin tämän jälkeen. Noel ei enää ikinä tule luottamaan poikaa Elinan haltuunsa. Jonka tavallaan ymmärrän tuon tempun takia hyvinkin.

Vierailija
33708/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvisen Tiina takaisin sarjaan mahtavien pakaroidensa kera! 💕

Vierailija
33709/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon ihmetellyt miksi Kallesta on tehty suhteissa aina se, jonka perään ollaan ihan umpirakastuneina, mutta Kalle itse ei oikeain osaa päättää kenen kanssa. olla. Ymmärrän hyvin miksi Kalleen tykästytään, mutta lähtökohtaisesti en silti täysin ymmärrä miksi Lari parikymppisenä haluaa vanhan miehen, jolla on jo elämä. Sampo puolestaan tuntuu olevan sellainen persoona, jota on vaikea kuvitella mihinkään vakaaseen suhteeseen. Jo alusta lähtien Kallen ympärillä on pyörinyt naisia. Kristiina oli todella rakastunut. Aamu ja Silja kiinnostuivat. Katariinakin homoudesta huolimatta ei päässyt ihastuksestaan heti yli. Miehet on eri lukunsa. Lari ja Sami kumpikin "kilpaili" paikasta. Kalle ei osannut päättää. Terokin sai kehiteltyä lyhyestä panosuhteesta jonkun elämänsä rakkauden. Kalle ei ollut kiinnostuntu koko Terosta. Sama on se psykopaatti Lauri, joka alkoi pehmenemään. Petri ja Sampo ovat uusimmat kilpakosijat. Eiköhän tässä taas tule, että Kalle yhtäkkiä onkin ihan rakastunut naimisissa olosta huolimatta Petriin. Voisko joskus mennä niin että Kalle kiinnostuu miehestä, joka lämpenee hitaasti. Eikä mitään tuollaisia Sampon kaltaisia kaappijuttuja vaan ihan avoimesti homoseksuaali mies.

Vierailija
33710/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sillä Tiinalla myös hyvät tisut.

Vierailija
33711/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki oon ihmetellyt miksi Kallesta on tehty suhteissa aina se, jonka perään ollaan ihan umpirakastuneina, mutta Kalle itse ei oikeain osaa päättää kenen kanssa. olla. Ymmärrän hyvin miksi Kalleen tykästytään, mutta lähtökohtaisesti en silti täysin ymmärrä miksi Lari parikymppisenä haluaa vanhan miehen, jolla on jo elämä. Sampo puolestaan tuntuu olevan sellainen persoona, jota on vaikea kuvitella mihinkään vakaaseen suhteeseen. Jo alusta lähtien Kallen ympärillä on pyörinyt naisia. Kristiina oli todella rakastunut. Aamu ja Silja kiinnostuivat. Katariinakin homoudesta huolimatta ei päässyt ihastuksestaan heti yli. Miehet on eri lukunsa. Lari ja Sami kumpikin "kilpaili" paikasta. Kalle ei osannut päättää. Terokin sai kehiteltyä lyhyestä panosuhteesta jonkun elämänsä rakkauden. Kalle ei ollut kiinnostuntu koko Terosta. Sama on se psykopaatti Lauri, joka alkoi pehmenemään. Petri ja Sampo ovat uusimmat kilpakosijat. Eiköhän tässä taas tule, että Kalle yhtäkkiä onkin ihan rakastunut naimisissa olosta huolimatta Petriin. Voisko joskus mennä niin että Kalle kiinnostuu miehestä, joka lämpenee hitaasti. Eikä mitään tuollaisia Sampon kaltaisia kaappijuttuja vaan ihan avoimesti homoseksuaali mies.

Lari takaisin Kallen luo ihan Kallen loppuelämän ajaksi. Joo, molemmilla on HIV ja päätyvät sitä kautta takaisin toistensa seuraan kun eivät halua asettaa muita vaaraan. Toisiaan eivät kuitenkaan ole tartuttaneet.

Vierailija
33712/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noelia kun saisi paukuttaa. 🤤

Vierailija
33713/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero Puustinen kuolee vankilassa AIDSiin. Ei ole saanut hoitoa kun sai tietää tartunnastaan vasta liian myöhään. Pian selviää myös, että Tero Puustinen on aikoinaan tartuttanut Kallenkin.

Vierailija
33714/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarttisin vähän apua. Kun mun pitäs saada toi ulkolavaste tuhottua, niin mikäs sitten olis paras työkalu siihen?

Vierailija
33715/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lari takaisin Kallen luo ihan Kallen loppuelämän ajaksi. Joo, molemmilla on HIV ja päätyvät sitä kautta takaisin toistensa seuraan kun eivät halua asettaa muita vaaraan. Toisiaan eivät kuitenkaan ole tartuttaneet.

Sitä ennen Larilla on tosin ehtinyt olemaan känninen yhden yön juttu Sampon kanssa. Panulla puhkeaa joku perinnöllinen sairaus ja Sampo menee geenitestiin. Tuota geenivirhettä Sampolla ei ole, mutta selviää kuitenkin, että Sampo on toisen geenivirheen takia immuuni HIVille, eikä voi siis sairastua. Lääkärin kehotuksesta ja hyvittääkseen aikaisempia hölmöilyjään Sampo luovuttaa luuydintä.

Vierailija
33716/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku leka olisi hyvä.

Vierailija
33717/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kalle johonkin sairastuu niin enemminkin syöpään. Äiti, isä ja sisko sairastanut. Todellinen lottovoitto.

Vierailija
33718/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se perse on vaan niin hyvä.

Vierailija
33719/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kuolla. Tämä sarja aiheuttaa minulle sellaisen pahan olon.

Vierailija
33720/59931 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois tarjolla

Ketju on lukittu.