Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Lindan lapsellinen raivoaminen, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurha ei todellakaan ole mikään tabuasia sarjassa. Marianna ja Raakel tekivät tuplaitsemurhan. Tosin uskon edelleen että Marianna on elossa. Ja todella moni hahmo on yrittänyt tappaa itsensä tai vähintään harkinnut. Viola, Kalle kaksi kertaa, Kari kaksi kertaa, Aki, Ismokin muutamaan kertaan että se siitä tabuaiheesta.
Kuinkas monta kertaa Pikku-Akin -ikäisiä on pantu perseeseen tai vaginaan Salkkareissa?
Tabu sulla on peppureiässä.
Vierailija kirjoitti:
Lindan lapsellinen raivoaminen, huoh.
Kyllä mä ainakin suuttuisin jos mun poikaystävä ottaisi mun vihanaisen asumaan kotiinsa eikä suostuisi kertomaan syytä. Ei kai ne Evan ja Kristianin seksipuuhat mikään salaisuus ole. Ismokin kertoi Kallelle asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsemurha ei todellakaan ole mikään tabuasia sarjassa. Marianna ja Raakel tekivät tuplaitsemurhan. Tosin uskon edelleen että Marianna on elossa. Ja todella moni hahmo on yrittänyt tappaa itsensä tai vähintään harkinnut. Viola, Kalle kaksi kertaa, Kari kaksi kertaa, Aki, Ismokin muutamaan kertaan että se siitä tabuaiheesta.
Kuinkas monta kertaa Pikku-Akin -ikäisiä on pantu perseeseen tai vaginaan Salkkareissa?
Tai Toivoa nuorempia?!
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäisen Pupun poissaolo on yksinkertaista: näyttelijä ei ole Suomessa tai voi olla kesällä, mutta talvekaudet ulkomailla. Sen takia varmaan halusi lähteä sarjasta, kun olivat kumppaninsa kanssa yli vuoden reppureissaamassa ja sitten ilmeisesti jatkaneet samaa. Sen tarkemmin en tiedä eikä se minulle kuulukkaan.
Jos se ei pääse, niin sitten uusi vaikka sieltä Pariisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Salkkareissa pitäisi sellaista tehdä? Eikä hyväksikäyttö tai raiskaus ole tabu. Johan Akin tausta selvisi sarjan alkuaikoina. Sittemmin on ollut Vesaa ja Sofiaa. Sebastianikin epäiltiin peräti kahdesti hyväksikäyttäksi. Ensin Ainon ja sitten Eliaksen. Ei tollasta kuvata kuin jossain elokuvissa. En mä ainakaan muista yhtäkään tv-sarjaa jossa oltaisi näytetty mitään tommosta lapsiin kohdistuvaa panemista.
Oli miten oli sarjassa näytettiin lapoa lasten parhaaseen katseluaikaan. Sitten ihmetellään miksi ihmiset voivat huonosti.
Painukoot Joanna Lumijoelle!
Painukoot kaikki hahmot kuuseen. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskaltaisi syödä Ismon makkaraleipiä. Tiedä mitä se on niihin laittanut.
En minäkään. Se salainen ainesosa voi olla mitä tahansa
Painukoot Kajanderit Ouluun!
Mun tytär on sanonut ettei kukaan luokkalainen katso Salkkareita. Joo et ei varmastikaan teinit enää katsele.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär on sanonut ettei kukaan luokkalainen katso Salkkareita. Joo et ei varmastikaan teinit enää katsele.
Nykyiset katsoo vain tiktok-videoita, huoh.
Salkkarit on vain boomereiden sarja.
Salkkarit on rosk aväelle suunnattua halpaa viihdettä!
Siis varmasti teinit katsoo sarjaa mutta ei enää siinä määrin mitä ysärillä, kun kaikki puhui koulussa sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Siis varmasti teinit katsoo sarjaa mutta ei enää siinä määrin mitä ysärillä, kun kaikki puhui koulussa sarjasta.
Muistan että meillä oli tytöt aina Team Saku tai Team Kalle, mutta Team Kalle pieneni kun homous paljastui. Joillekin se oli super järkyttävää. Pojat tuntuivat kuolaavaan Miian perään enemmän kuin Siljan. Jenni oli myös pojille sellainen The juttu. Ja tietenkin Aki Nikkinen mutta siihen aikaan Aki tuntui kauhean vanhalta :D